Dromen verklaren is een eeuwenoud iets waar inmiddels een redelijke kennis over is opgebouwd...quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef Transport_Ink het volgende:
Nee, niemand heeft daar een idee van.
Maar evengoed komen er hier zodirekt een hoop mensen beweringen doen
ik ga momenteel door een process om over mijn ex vriendin heen te komen, misschien dat dat er mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef Black_Ninja het volgende:
Dood betekend vaak niet direct dat je dood gaat meer dat het het einde van iets is. Zit je met dingen in je leven die mogelijk tot een einde gaan komen of heb je net dingen afgesloten?
Nee juist niet, dat is het vreemde.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
Dood staat vaak ook voor veranderende relaties
Kende je een van de meisjes?
Ah dat heeft er dus heel veel mee te maken , dan zat ik redelijk goed. Soort verwerkingsdroom dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef Bredemug het volgende:
Ik had gisteren bezoek van 2 neven, mijn nicht en mijn broertje en ze bleven tot rond 23:00 en daarna gingen ze weg, daarna ging ik slapen en had ik deze droom, ik ging zelf ook een beetje zoeken naar wat dood en bloed betekent en het verliezen van bloed betekende iets van. ''Het verliezen van energie''
[..]
ik ga momenteel door een process om over mijn ex vriendin heen te komen, misschien dat dat er mee te maken heeft?
Aah ok dat klinkt wel als een logische verband.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ah dat heeft er dus heel veel mee te maken , dan zat ik redelijk goed. Soort verwerkingsdroom dus.
Volgens mij is er een enorme berg aannames opgebouwd. Die "kennis" laat zich moeilijk toetsen en voor zover ik weet gebeurt dit ook niet of nauwelijks.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dromen verklaren is een eeuwenoud iets waar inmiddels een redelijke kennis over is opgebouwd...
valt ook grof geld mee te verdienen tegenwoordig...quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dromen verklaren is een eeuwenoud iets waar inmiddels een redelijke kennis over is opgebouwd...
True true maar neemt niet weg dat sommige dingen toch best overeen kunnen komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
valt ook grof geld mee te verdienen tegenwoordig...
prima, maar zullen we dan gewoon een mooie tekening voor TS maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
wat doet het er toe of het wetenschappelijk bewezen kan worden?
Een placebo effect is ook een effect...
Jouw probleem was opgelost door een lulverhaaltje. Mooi. Vreemd, maar maakt niet uit.quote:Ik weet niet wat TS met de info wil maar zolang je niet al je levenskeuzes hier op baseerd maakt het niet zo veel uit lijkt me
Ik had zelf een periode dat ik heel vaak droomde dat mensen dood gingen (bijvoorbeeld mijn moeder) en dat leek dan zo echt dat ik s ochtends ff moest bellen om te kijken hoe het ook al weer zat zeg maar. Ik miste zo echt wat uren rustige slaap.
Toen ben ik er over gaan lezen, kwam er achter dat dood staat voor veranderingen in een relatie bijvoorbeeld en sinds toen heb ik dat nooit meer zo heftig gedroomd en sliep ik weer een stuk rustiger
Mijn probleem was dus opgelost... Maakt het dan uit of het wetenschappelijk te verklaren valt allemaal?
Dromen zijn het verwerkingsproces van je hersens. Bepaalde gedachten worden met bepaalde beelden verwerkt. Dit proces werkt redelijk hetzelfde voor iedereen en dat betekend dat je op die manier ook bepaalde problemen aan bepaalde beelden kan koppelen. Voorspellende dromen zijn een heel ander gebied en dat vind ik zelf ook een stug verhaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:09 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
prima, maar zullen we dan gewoon een mooie tekening voor TS maken?
[..]
Jouw probleem was opgelost door een lulverhaaltje. Mooi. Vreemd, maar maakt niet uit.
Maar gaat mij erom dat mensen er bloedserieuze beweringen over doen die gebaseerd zijn op niets. Beetje dom vind ik dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |