quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid op http://spixtv.nl/live.php ?
Oke dan is het goed!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, hij is niet naar huis... maar ik geloof niet dat hij daar alleen in dat hok zit
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
en deze nog van gisteren , toen stervio highlights bij haar maakte...maar het mislukte helaas
[ link | afbeelding ]
maar natuurlijk kwaliteitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid op http://spixtv.nl/live.php ?
Door haar keihard ff op haar nummer te zetten en geen aandacht geven. Misschien leuk voor goede TV, dat ze dan helemaal knakt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vind ik ook.
Alhoewel ik niet snap waarom hij het tegen karim ook moet zeggen?
Mmm, ik weet het niet het is wel verdacht inderdaad dat we van Maik wel beelden kregen maar nu niet...quote:
Nou dat hoeft van mij ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Door haar keihard ff op haar nummer te zetten en geen aandscht geven. Misschien leuk voor goede TV, dat ze dan helemaal knakt.
Yep idd lullig voor geer,ik vind dat je echt kan zien dat hij zich nog steeds lullig voelt voor het vertrek van karim.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat hoeft van mij ook niet.
Maar erger me er wel aan dat Geer er wel voor haar was toen ze het rot had, en ze hem nu voor mijn gevoel links laat liggen.
Ja hij mist m.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep idd lullig voor geer,ik vind dat je echt kan zien dat hij zich nog steeds lullig voelt voor het vertrek van karim.
We hebben nu nog helemaal niks gehoord van Karim.. gewoon helemaal niks. Behalve dat stomme en falende filmpjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mmm, ik weet het niet het is wel verdacht inderdaad dat we van Maik wel beelden kregen maar nu niet...
Eigelijk geloof ik helemaal niks meer wat ze zeggen
veel groter zal ie denk ik niet meer worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef skunkyxxl het volgende:
trouwens die hond word wel hudge,kijk eens naar die poten van dat beest
Hehequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel groter zal ie denk ik niet meer worden.[ afbeelding ]
Ja! Al zei iemand net dat hij gisteren ochtend in beeld was!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben nu nog helemaal niks gehoord van Karim.. gewoon helemaal niks. Behalve dat stomme en falende filmpje.
Hudge?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef skunkyxxl het volgende:
trouwens die hond word wel hudge,kijk eens naar die poten van dat beest
Nee kom al lang op FOk vooral met DGK maar sinds kort hier weerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Onder welke steen kom je vandaan? lees je net pas mee? (niet hatelijk bedoeld) maar nieuw hier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |