vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Gerard ballen heeft zegt hij gewoon tegen Sharon, als die pisnicht er weer uit is, dat ze dan ook kan wegblijven. En dat hij het ook tegen Karim zegt (als Karim dat zelf al niet ziet).
Juist nu Karim er niet meer (even) is, zou je juist denken, dat ze mer haar "wijsheid" zou aan moeten voelen, dat Gerard juist extra gezelschap zou kunnen gebruiken.
***** drukt op eject , haalt een glas water en neemt het hele doosje in 1x in*******quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
**** propt doosje oxazepam in dvd-laatje ***
tnkxquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
**** propt doosje oxazepam in dvd-laatje ***
wat doe je!! *** belt 112***quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:55 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
***** drukt op eject , haalt een glas water en neemt het hele doosje in 1 in*******
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
We hebben nog helemaal niks van Karim gehoord he![]()
?
Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij daar zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Neewe zagen gisteren avond alleen de geheime kamer even in beeld, maar nog geen zich van de Geheime zolderkamer
gister ochtend hadden we heel even beeld van karim op de zolderquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Neewe zagen gisteren avond alleen de geheime kamer even in beeld, maar nog geen zich van de Geheime zolderkamer
Dat vond ik gisteren al. Is veel leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef salvinimen het volgende:
Ik wil dat karim terugkomt ,ben die servio nu alweer zat.
Die ligt in een 5 sterren hotel en doet Bunga Bunga met zijn vrouwquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij daar zit
Denk je dat hij echt naar huis is? en gewoon zei ik ga niet 4 dagen in een hokje zitten of wat??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij daar zit
yepsquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid op http://spixtv.nl/live.php ?
yepquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid op http://spixtv.nl/live.php ?
Nee, hij is niet naar huis... maar ik geloof niet dat hij daar alleen in dat hok zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk je dat hij echt naar huis is? en gewoon zei ik ga niet 4 dagen in een hokje zitten of wat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |