Het is volgens mij allang een vochtige druipsteengrot..quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Omdat ze zich nooit douched,zelfs niet na het vol batsen van maik en een groenige druipende afscheiding van haar onstoken mergelgrot
Gadver zit te eten!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ze is in iedergeval niet fris,na de sex heeft ze het gepresteerd om zich de volgende dag niet te douchen ,en een week of wat trug lag er een gore string aan het voeteneind terwijl maik naar binnen drong met een hele bruine koek er in!! dus een smegma
Inderdaad, vanaf het moment dat die pisnicht weer binnenkwam, is ze amper nog bij Gerard geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef Mita het volgende:
Begin me een beetje aan Sharon te ergeren. Sinds Servio terug is, is ze anders
Heeft ze zelf verteld, bij de onthulling van der geheim, dat haar vader hun overal mee naar toe nam om wat van de wereld te zien. voor het geval dat ze het later zelf niet konden opbrengen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een avonturier. Niet iemand die stil op dr kont blijft zitten.
Nou, ze trekt wel altijd een wettie door d'r naad als de pruimen op sap zijn gezet, dat dan weer welquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ze is in iedergeval niet fris,na de sex heeft ze het gepresteerd om zich de volgende dag niet te douchen ,en een week of wat trug lag er een gore string aan het voeteneind terwijl maik naar binnen drong met een hele bruine koek er in!! dus een smegma
Vanmorgen zag je dat gerard zich niet helemaal happy voelde. Ze keek wel naar hem even maar ging niet naar hem toe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf het moment dat die pisnicht weer binnenkwam, is ze amper nog bij Gerard geweest.
Ze is bij mij ook heel erg in punten gedaald.
Voor het topicnummer (was 112)quote:
ik denk wel een beetje met je meequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je me wil helpen met lijnen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ze trekt wel altijd een wettie door d'r naad als de pruimen op sap zijn gezet, dat dan weer wel
Mooi Top!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het topicnummer (was 112)
TS meldde dit in Feedback.
Blijft op je netvlies gebrand zeker he??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik denk wel een beetje met je mee.Soms baal ik ook wel eens van me fotografische geheugen ,vooral na die string cap
ahquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en word tegenwoordig ook vaak wakker badend in het zweet, dan krijg ik van die nachtmerries dat die strings me achtervolgen brrrrrrquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Blijft op je netvlies gebrand zeker he??
+1 voor Gertquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat die strings dan proberen op je hoofd te gaan zitten??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en word tegenwoordig ook vaak wakker badend in het zweet, dan krijg ik van die nachtmerries dat die strings me achtervolgen brrrrrr
LOL zitten van die stalagmieten en stalagtieten in hehe maar dan van groen/bruine smuriequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is volgens mij allang een vochtige druipsteengrot..
Thx Gertquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
ja als het kan ....quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dat die strings dan proberen op je hoofd te gaan zitten??
Zeg, wil je een paar pillen van me proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |