ja.. denk dat flip maik mist.. of zijn missie versier moquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
Oke........zeg me dat mijn ogen me bedriegen.
Heeft flip nou de broek van maik aan????????
Tnks, had het stiekum ff geprobeerd en in previeuw bekeken.snap het nu !quote:
ja zat bij de wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
Oke........zeg me dat mijn ogen me bedriegen.
Heeft flip nou de broek van maik aan????????
waarom noem je Mo smegma?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Omdat smegma het ook zo leuk vond hier![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:39 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mij maken ze dan opnames van karim
Onder welke steen kom je vandaan? lees je net pas mee? (niet hatelijk bedoeld) maar nieuw hier ?quote:
Ja dat irriteerd mij ook mateloos aan haar hoor dat geklep over amerikaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt me nog mee dat Sharon niet zegt dat tsunami's in Amerika veeeeeeeeeel groter en beter zijn..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt me nog mee dat Sharon niet zegt dat tsunami's in Amerika veeeeeeeeeel groter en beter zijn..
Nop wat geluier enzo...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
Zoooo... ik heb zeker niks gemist na gisteravond?
Omdat ze zich nooit douched,zelfs niet na het vol batsen van maik en een groenige druipende afscheiding van haar onstoken mergelgrotquote:
Mijne ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nop wat geluier enzo...
Ze hebben het over Friends en How I met your mother!!! 2 van mijn favoriete serie's!!
Ja, daar gaat me broodje en koffie............quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Omdat ze zich nooit douched,zelfs niet na het vol batsen van maik en een groenige druipende afscheiding van haar onstoken mergelgrot
Ik heb haar zo benoemd omdat een vies, vuil en goor ding is wat niet echt regelmatig douched en ze was de enige die sex had en ik vind smegma een mooi woordquote:
Geer tegen Sharonquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijne ook
Wie hadden het erover dan? Want ik hoor nu tsunami praat...
Eet smakelijk :-)quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, daar gaat me broodje en koffie............
volgens mij douched ze net zoveel als die andere en gaat ze altijd naar de wc als ze sex hadden gehad en ik heb nog niet gezien dat het ontstoken wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Omdat ze zich nooit douched,zelfs niet na het vol batsen van maik en een groenige druipende afscheiding van haar onstoken mergelgrot
Lol heb je der niet gezien dat ze antibiotica heeft gehad ,volgens mij al 2 x een kuurquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mij douched ze net zoveel als die andere en gaat ze altijd naar de wc als ze sex hadden gehad en ik heb nog niet gezien dat het ontstoken was
ben je aan het soppen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, daar gaat me broodje en koffie............
Het is een avonturier. Niet iemand die stil op dr kont blijft zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef salvinimen het volgende:
Volgens mij heeft Sharon ook niet veel te klagen.Ze is overal al geweest.
volgens mij was dat voor een blaasontsteking en dat zijn dingen waar je niet iets aan kan doen... dat komt niet alleen maar door sex lijkt mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Lol heb je der niet gezien dat ze antibiotica heeft gehad ,volgens mij al 2 x een kuur
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een avonturier. Niet iemand die stil op dr kont blijft zitten.
wie veel gereisd heeft, heeft veel te verhalen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef salvinimen het volgende:
Volgens mij heeft Sharon ook niet veel te klagen.Ze is overal al geweest.
Ik denk dat ze daar allemaal in het huis niet zozeer over hoeven te klagen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef salvinimen het volgende:
[..]
Maar je moet er wel geld voor hebben
Daarna heeft ze ook sex gehadquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mij was dat voor een blaasontsteking en dat zijn dingen waar je niet iets aan kan doen... dat komt niet alleen maar door sex lijkt mij
Dat klopt ,ze hebben niets te klagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar allemaal in het huis niet zozeer over hoeven te klagen.
precies.. haar vader had toch nooit geen tijd voor zijn gezin als ze op vakantie waren, want hij stond altijd op een afstandje te telefoneren met zijn werkquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar allemaal in het huis niet zozeer over hoeven te klagen.
Ze is in iedergeval niet fris,na de sex heeft ze het gepresteerd om zich de volgende dag niet te douchen ,en een week of wat trug lag er een gore string aan het voeteneind terwijl maik naar binnen drong met een hele bruine koek er in!! dus een smegmaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mij was dat voor een blaasontsteking en dat zijn dingen waar je niet iets aan kan doen... dat komt niet alleen maar door sex lijkt mij
Wat lief van je dat je me wil helpen met lijnen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ze is in iedergeval niet fris,na de sex heeft ze het gepresteerd om zich de volgende dag niet te douchen ,en een week of wat trug lag er een gore string aan het voeteneind terwijl maik naar binnen drong met een hele bruine koek er in!! dus een smegma
Het is volgens mij allang een vochtige druipsteengrot..quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Gadver zit te eten!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ze is in iedergeval niet fris,na de sex heeft ze het gepresteerd om zich de volgende dag niet te douchen ,en een week of wat trug lag er een gore string aan het voeteneind terwijl maik naar binnen drong met een hele bruine koek er in!! dus een smegma
Inderdaad, vanaf het moment dat die pisnicht weer binnenkwam, is ze amper nog bij Gerard geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef Mita het volgende:
Begin me een beetje aan Sharon te ergeren. Sinds Servio terug is, is ze anders
Heeft ze zelf verteld, bij de onthulling van der geheim, dat haar vader hun overal mee naar toe nam om wat van de wereld te zien. voor het geval dat ze het later zelf niet konden opbrengen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een avonturier. Niet iemand die stil op dr kont blijft zitten.
Nou, ze trekt wel altijd een wettie door d'r naad als de pruimen op sap zijn gezet, dat dan weer welquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Vanmorgen zag je dat gerard zich niet helemaal happy voelde. Ze keek wel naar hem even maar ging niet naar hem toe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf het moment dat die pisnicht weer binnenkwam, is ze amper nog bij Gerard geweest.
Ze is bij mij ook heel erg in punten gedaald.
Voor het topicnummer (was 112)quote:
ik denk wel een beetje met je meequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je me wil helpen met lijnen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ze trekt wel altijd een wettie door d'r naad als de pruimen op sap zijn gezet, dat dan weer wel
Mooi Top!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het topicnummer (was 112)
TS meldde dit in Feedback.
Blijft op je netvlies gebrand zeker he??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik denk wel een beetje met je mee.Soms baal ik ook wel eens van me fotografische geheugen ,vooral na die string cap
ahquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en word tegenwoordig ook vaak wakker badend in het zweet, dan krijg ik van die nachtmerries dat die strings me achtervolgen brrrrrrquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Blijft op je netvlies gebrand zeker he??
+1 voor Gertquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat die strings dan proberen op je hoofd te gaan zitten??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en word tegenwoordig ook vaak wakker badend in het zweet, dan krijg ik van die nachtmerries dat die strings me achtervolgen brrrrrr
LOL zitten van die stalagmieten en stalagtieten in hehe maar dan van groen/bruine smuriequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is volgens mij allang een vochtige druipsteengrot..
Thx Gertquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
ja als het kan ....quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dat die strings dan proberen op je hoofd te gaan zitten??
Zeg, wil je een paar pillen van me proberen?
vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Gerard ballen heeft zegt hij gewoon tegen Sharon, als die pisnicht er weer uit is, dat ze dan ook kan wegblijven. En dat hij het ook tegen Karim zegt (als Karim dat zelf al niet ziet).
Juist nu Karim er niet meer (even) is, zou je juist denken, dat ze mer haar "wijsheid" zou aan moeten voelen, dat Gerard juist extra gezelschap zou kunnen gebruiken.
***** drukt op eject , haalt een glas water en neemt het hele doosje in 1x in*******quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
**** propt doosje oxazepam in dvd-laatje ***
tnkxquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
**** propt doosje oxazepam in dvd-laatje ***
wat doe je!! *** belt 112***quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:55 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
***** drukt op eject , haalt een glas water en neemt het hele doosje in 1 in*******
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
We hebben nog helemaal niks van Karim gehoord he![]()
?
Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij daar zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Neewe zagen gisteren avond alleen de geheime kamer even in beeld, maar nog geen zich van de Geheime zolderkamer
gister ochtend hadden we heel even beeld van karim op de zolderquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Neewe zagen gisteren avond alleen de geheime kamer even in beeld, maar nog geen zich van de Geheime zolderkamer
Dat vond ik gisteren al. Is veel leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef salvinimen het volgende:
Ik wil dat karim terugkomt ,ben die servio nu alweer zat.
Die ligt in een 5 sterren hotel en doet Bunga Bunga met zijn vrouwquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij daar zit
Denk je dat hij echt naar huis is? en gewoon zei ik ga niet 4 dagen in een hokje zitten of wat??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook eigenlijk niet dat hij daar zit
yepsquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid op http://spixtv.nl/live.php ?
yepquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee, hij is niet naar huis... maar ik geloof niet dat hij daar alleen in dat hok zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk je dat hij echt naar huis is? en gewoon zei ik ga niet 4 dagen in een hokje zitten of wat??
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Oke dan is het goed!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, hij is niet naar huis... maar ik geloof niet dat hij daar alleen in dat hok zit
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
en deze nog van gisteren , toen stervio highlights bij haar maakte...maar het mislukte helaas
[ link | afbeelding ]
maar natuurlijk kwaliteitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Door haar keihard ff op haar nummer te zetten en geen aandacht geven. Misschien leuk voor goede TV, dat ze dan helemaal knakt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vind ik ook.
Alhoewel ik niet snap waarom hij het tegen karim ook moet zeggen?
Mmm, ik weet het niet het is wel verdacht inderdaad dat we van Maik wel beelden kregen maar nu niet...quote:
Nou dat hoeft van mij ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Door haar keihard ff op haar nummer te zetten en geen aandscht geven. Misschien leuk voor goede TV, dat ze dan helemaal knakt.
Yep idd lullig voor geer,ik vind dat je echt kan zien dat hij zich nog steeds lullig voelt voor het vertrek van karim.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat hoeft van mij ook niet.
Maar erger me er wel aan dat Geer er wel voor haar was toen ze het rot had, en ze hem nu voor mijn gevoel links laat liggen.
Ja hij mist m.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep idd lullig voor geer,ik vind dat je echt kan zien dat hij zich nog steeds lullig voelt voor het vertrek van karim.
We hebben nu nog helemaal niks gehoord van Karim.. gewoon helemaal niks. Behalve dat stomme en falende filmpjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mmm, ik weet het niet het is wel verdacht inderdaad dat we van Maik wel beelden kregen maar nu niet...
Eigelijk geloof ik helemaal niks meer wat ze zeggen
veel groter zal ie denk ik niet meer worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef skunkyxxl het volgende:
trouwens die hond word wel hudge,kijk eens naar die poten van dat beest
Hehequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel groter zal ie denk ik niet meer worden.[ afbeelding ]
Ja! Al zei iemand net dat hij gisteren ochtend in beeld was!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben nu nog helemaal niks gehoord van Karim.. gewoon helemaal niks. Behalve dat stomme en falende filmpje.
Hudge?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef skunkyxxl het volgende:
trouwens die hond word wel hudge,kijk eens naar die poten van dat beest
Nee kom al lang op FOk vooral met DGK maar sinds kort hier weerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Onder welke steen kom je vandaan? lees je net pas mee? (niet hatelijk bedoeld) maar nieuw hier ?
Ahhhhh! Je pillen verklaren een hoopquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
huge....hij heeft net pillen van me op dus niet moeilijk doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
en deze nog van gisteren , toen stervio highlights bij haar maakte...maar het mislukte helaas
[ link | afbeelding ]
Ahh oke neem het je niet kwalijk,ik post ook nog niet zo lang hoor maar lees al mee vanaf bb1quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:07 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee kom al lang op FOk vooral met DGK maar sinds kort hier weer
ships vandaar dat ik ook alles dubbel zie op het momentquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
huge....hij heeft net pillen van me op dus niet moeilijk doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ships vandaar dat ik ook alles dubbel zie op het moment
Ik hoop over de top ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:09 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben benieuwd welk feestje ze krijgen vanavond.
lol me zoontje zit naar kabouter plop te kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
En als je zo kaboutertjes ziet, niet op reageren die gaan vanzelf weer weg
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
lol me zoontje zit naar kabouter plop te kijken
Gay party met die hoerige stervio z'n alter egoquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Jo liever deze pup had gehad, die heet Philip...
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Jo liever deze pup had gehad, die heet Philip...
[ afbeelding ]
Bron
Zo wil ik ook wel geleufig worden pfffftquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:15 schreef meneertje1972 het volgende:
gokje feestje als nonnen en paters in de week van de verbroedering.
[ afbeelding ]
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:15 schreef meneertje1972 het volgende:
gokje feestje als nonnen en paters in de week van de verbroedering.
[ afbeelding ]
En Laura horen zingen met d'r piepstem? Dan zet ik hem wel ff uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah!!!
En de bewoners ook dus iedereen blij!!
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef Niki.P het volgende:
Vorige week hadden we het feestje met de gezellige sfeer...
denk dat we vanavond misschien wel weer een rel feestje krijgen...
Nu servio er weer is..
en mo?? ...pfffffffffffquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
En Laura horen zingen met d'r piepstem? Dan zet ik hem wel ff uit.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef Blackprinces het volgende:
Jo haar BFF jankt nooit, er is nooit wat aan de hand...
Kan ook niet anders Jo zal al de aandacht opeisen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef Blackprinces het volgende:
Als lau een intake heeft met de ouders weet ze al gelijk wat voor kind het is?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef skunkyxxl het volgende:
Als je geen klik met de leidster heb dan moet je wat anders zoeken, nu verklaard het waarom lau 3 maanden in die hut kan zitten, zitten geen kinderen in haar klas niemand heeft een klik met haar
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef meneertje1972 het volgende:
SECRET STORY WOORDENBOEK: Aan welk woord denk je bij de bewoner?
LAURA = bed, slapen, gapen, flaporen, lui
PHILIP = scheel kijken, achter z'n ellebogen
KARIM = rode broek, lachen, slungel
JOANNA = schoonmaken, 2000%, ikke-ikke-ikke, me moedaaah, online shop, met tong over lippen
GERARD = relaxed, nat haar, zonnebril, melk, varen, oprecht, vader figuur
SHARON = eigen mening, rollende r, adele
MONIQUE = huilen, aandacht willen, klein kind, onvolwassen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef skunkyxxl het volgende:
Als je geen klik met de leidster heb dan moet je wat anders zoeken, nu verklaard het waarom lau 3 maanden in die hut kan zitten, zitten geen kinderen in haar klas niemand heeft een klik met haar
Nee die kan de hele dag slapen, zitten tenslotte geen kindjes in haar klasjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ze ook slapen met het middagslaapje van de kindjes?
slaapt in masterbedroom met haar baas, slikt niet voor niets al 10 jaar de pilquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ze ook slapen met het middagslaapje van de kindjes?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
slaapt in masterbedroom met haar baas, slikt niet voor niets al 10 jaar de pil
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef meneertje1972 het volgende:
SECRET STORY WOORDENBOEK: Aan welk woord denk je bij de bewoner?
LAURA = bed, slapen, gapen, flaporen, lui
PHILIP = scheel kijken, achter z'n ellebogen
KARIM = rode broek, lachen, slungel
JOANNA = schoonmaken, 2000%, ikke-ikke-ikke, me moedaaah, online shop, met tong over lippen
GERARD = relaxed, nat haar, zonnebril, melk, varen, oprecht, vader figuur
SHARON = eigen mening, rollende r, adele
MONIQUE = huilen, aandacht willen, klein kind, onvolwassen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan ze beter ook maar mee stoppen, geen hond die daar op wil,uitgezonderd van Faalex.maar heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat hun gene bij elkaar passen,die heeft namelijk traag zaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
Zei Mo nou dat ze thuis elke dag doucht????
Doe mij ff een broodje ei salade en mok melkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vast wel, maar wou net lunch gaan maken dus komt goed uit
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou echt iets voor de redactie/regie zijn dat ze blunder maken als Karim er weer in komt:
"Bewoners, neem allemaal plaats op de rode broek..."
"Correctie, neem allemaal plaats op de rode bank..."
Ze nam hem gelijk meequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wou net gaan schelden dat ze dat beessie vergaten, maar die zit bij lau
dan moet ze het water inquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef Vultarian het volgende:
ze hoeven het niet echt vlot te bouwen, hele dag de tijd
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef skunkyxxl het volgende:
bind lau 2 lege olie drums aan haar benen en je heb een vlot van 2 meter ,hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef skunkyxxl het volgende:
bind lau 2 lege olie drums aan haar benen en je heb een vlot van 2 meter ,hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hadden moeten doen dat ze 24 uur lang 1 persoon op het vlot moet staan/zitten en dat ze dat af moeten wisselen. Dan was het pas leuk geweest.
ik denk niet dat iedereen het snapt, zeg het nog een paar keer, misschien helpt hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef meneertje1972 het volgende:
SNAP JE? ze hadden moeten doen dat er 24 uur lang 1 iemand op het vlot moet blijven (met afwisselen). Dat had pas leuk geweest. Dit is weer een kleuteropdracht. Net Peuter 5.
Yep idd. Nu hoop ik alleen dat de stem ze net te weinig zooi heeft gegeven dat het net niet blijft drijven met 4 man d`r opquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]Dan kan ze ook de hele dag liggen wat ze het liefste doet.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Maak er een doodskist vlot van dan kan Laura er de hele dag in liggen.
Yeeeh!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben mijn idee voor een missie alweer overgenomen!
Ze luisteren naar me
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Ze luisteren naar me
Kunnen wij allemaal onze ideeën kwijt bij jou zodat jij ze voor kan zeggen aan hun daar??quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Ze luisteren naar me
hout heeft zelf ook drijfvermogenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef Flashbox het volgende:
Nou met die paar jerrycans gaat ze dat echt niet lukken en dan 4 man er op
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[..]
ik denk niet dat iedereen het snapt, zeg het nog een paar keer, misschien helpt het
Idd,... als ze nu ook symmetrisch gaan denken dan komt het goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
hout heeft zelf ook drijfvermogen
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Yeeeh!!
Misschien vanavond dan ook Karaoke!!
Blijven drijven met 4 man er op. Dan moeten ze straks ook niet gaan zeggen dat het gelukt is als je dat vlot niet meer ziet met 4 man er opquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
hout heeft zelf ook drijfvermogen
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kunnen wij allemaal onze ideeën kwijt bij jou zodat jij ze voor kan zeggen aan hun daar??
Mooi zo, Laat Karim daar maar snek het huis weer inquote:
dus karim vanavond terug, anders is de missie nu al mislukt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Blijven drijven met 4 man er op. Dan moeten ze straks ook niet gaan zeggen dat het gelukt is als je dat vlot niet meer ziet met 4 man er op
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
S e r v i o ' s G a y P a r a d e o p h e t v l o t
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Niki.P het volgende:
Lau, Flip en Ser zijn alvast begonnen, de rest gaat eerst nog even lunchen...
laura heeft overal verstand van ,tenminste dat denkt ze ,van kinderen opvoeden tot vlotten bouwen etc.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef MargrietV het volgende:
wat loopt Laura te opzichteren. Ze heeft er totaal geen verstand van,
Maar dan in het mini.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
S e r v i o ' s G a y P a r a d e o p h e t v l o t
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |