Ik ben ook een geboren brabo. Gelukkig heb ik die rare woorden niet meegekregen.quote:
Ik ben gewoon een internet-held.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef clevy het volgende:
[..]
euh ja.. pic in fobo lijkt me een redelijk onschuldig klein meisje.. hier is het een berg grootspraak wat er uitkomt.. dus beetje verbaal tegenaan schoppen om wat reactie los te krijgen he.. provoceren -> laten happen -> beetje karakter analyse doen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een geboren brabo. Gelukkig heb ik die rare woorden niet meegekregen.
bent nooit te oud om te leren en je bent vast wel een lief ding hoor.. niet meteen zo zielig doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook een geboren brabo. Gelukkig heb ik die rare woorden niet meegekregen.
[..]
Ik ben gewoon een internet-held. [ afbeelding ]
Ik ben er wel trots op.quote:
das t zelfde maar dan wa' platterquote:
Ik doe niet zielig hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef clevy het volgende:
[..]
bent nooit te oud om te leren en je bent vast wel een lief ding hoor.. niet meteen zo zielig doen
nou.. er stond een smiley met een pruillip achter een anders erg trots statement.. alsof je de titel wel hebt maar er niet hard in geloofd.. dat vraagt om een troostende knuffelquote:
Die knuffel wil ik wel. Maar zo was de smiley niet bedoeld. Gewoon een internetheld, grote bek online, in het echt absoluut niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. er stond een smiley met een pruillip achter een anders erg trots statement.. alsof je de titel wel hebt maar er niet hard in geloofd.. dat vraagt om een troostende knuffel
Jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die knuffel wil ik wel. Maar zo was de smiley niet bedoeld. Gewoon een internetheld, grote bek online, in het echt absoluut niet.
dan krijg je bij deze een heeeeeeeeeeele grote knuffel gekkie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die knuffel wil ik wel. Maar zo was de smiley niet bedoeld. Gewoon een internetheld, grote bek online, in het echt absoluut niet.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef clevy het volgende:
[..]
dan krijg je bij deze een heeeeeeeeeeele grote knuffel gekkie!
lekker zacht
Aahh arme jij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
Ik vroeg gisteravond potverdomme om een knuffel en toen kreeg ik 'm niet
ik was gisteravond niet 'hier'quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
graag gedaan.. en euh.. die aai over je achterwerk was per ongeluk hoorquote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met welk gedeelte ben je het niet eens? Grote bek hier, of kleine bek irl?
Wil je nu wel eentje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ja, nou hoeft het dus niet meer hequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ook een knuffel voor jou dan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |