quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Miss-L het volgende:
Ik heb 3 honden , en als ik aan het eten ben , lopen ze gewoon los rond de tafel , ik vind niet dat een hond moet worden opgesloten , als ze gaan schooien en iriteren zeg ik gewoon : wegwezen , en dan druipen ze ook af en gaan ze een meter of 2 verder op liggen .
Ik heb niet eens een bench of een hekje ofzo in huis. Het is net zo goed het huis van de hond vind ik.
lijkt wel op secreetquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om een hond Se-cre-do te noemen?
Een beetje kenner weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven.
Onze hond gaat gewoon onder tafel liggen ,tot we klaar zijn met eten.werkt goed omdat ie weet als we klaar zijn dat hij ook een prakje krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Miss-L het volgende:
Ik heb 3 honden , en als ik aan het eten ben , lopen ze gewoon los rond de tafel , ik vind niet dat een hond moet worden opgesloten , als ze gaan schooien en iriteren zeg ik gewoon : wegwezen , en dan druipen ze ook af en gaan ze een meter of 2 verder op liggen .
Ik heb niet eens een bench of een hekje ofzo in huis. Het is net zo goed het huis van de hond vind ik.
dat een hond ook plezier moet hebben en niet steeds van alles moeten doen ( vrij vertaald)quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt ze? ik zie Sharon en Mo in de slaapkamer
ja idd, moet die lekker naar huis gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Geer mist zijn maatje Karim. Wel zielig hoor
Madelief wacht altijd tot ik uitgegeten ben, dan mag ze mijn bord met een stukje vlees of vis aflikken. Ze wast zo goed af, bord kan zo de kast weer in. Ga ik uit eten, zit ze ook netjes te wachten op haar beurt lol.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Miss-L het volgende:
ja zo is het dus hier ook , na het eten krijgen hun de restjes . En dat weten ze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Onze hond gaat gewoon onder tafel liggen ,tot we klaar zijn met eten.werkt goed omdat ie weet als we klaar zijn dat hij ook een prakje krijgt.
dit dus!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om een hond Se-cre-do te noemen?
Een beetje kenner weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven.
omdat dat reclame is voor dutchy puppyquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom hebben de bewoners die T-shirts aan?
Die hebben ze gekregen samen met de spullen voor Segredo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nou wat let hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Geer mist zijn maatje Karim. Wel zielig hoor
is reclame voor het asiel vanwaar woef vandaan komtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Een jonge hond beleeft juist veel plezier aan alle aandacht en wat men hem leert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
dat een hond ook plezier moet hebben en niet steeds van alles moeten doen ( vrij vertaald)
Ken geen portugeesquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:00 schreef Capaja het volgende:
[..]
omdat dat reclame is voor dutchy puppy
http://bianca.pt/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |