kan ze der afwas achterstand inhalenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker hoor...
Maar nu helemaal alleen niemand die even komt afdrogen eerst hadden ze er altijd 3... (afdrogers)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
Moet ineens denken de kater van mijn dochter heet SID en mijn dochter vroeg of ik hem wilde roepen door de foon, dus ik roep Sid , en toen ging mijn hond zitten naast mij!
lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
Moet ineens denken de kater van mijn dochter heet SID en mijn dochter vroeg of ik hem wilde roepen door de foon, dus ik roep Sid , en toen ging mijn hond zitten naast mij!
Budha, Budha Budhaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:56 schreef mazaru het volgende:
Die Joanne laat dat beest geen seconde met rust. Ze staat er steeds voor in dat roze gevaarte
Ach Sharon loopt er ook de hele tijd mee rond - een ander kan wel een keer i guess.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:56 schreef mazaru het volgende:
Die Joanne laat dat beest geen seconde met rust. Ze staat er steeds voor in dat roze gevaarte
Dat ze hem ook eens met rust moeten latenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt ze? ik zie Sharon en Mo in de slaapkamer
Ik vind haar een schatjequote:
Het is SeGredo. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om een hond Se-cre-do te noemen?
Een beetje kenner weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |