ik had m daarvoor uitgedaan. Pc wordt zo traag door gestreamquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef danilel het volgende:
[..]
hebben ze hem niet eerst laten plassen net?
(ik slinger net pas de streams aan)
hij heeft al binnen en buiten geplast en gekakt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef danilel het volgende:
[..]
hebben ze hem niet eerst laten plassen net?
(ik slinger net pas de streams aan)
ik stream maar per 1 stream anders red mijn pc het ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik had m daarvoor uitgedaan. Pc wordt zo traag door gestream
hier ook 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn hond luistert naar het geblaf van Sec!
ik wou dat die van mij dat nog konquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Poezewoes het volgende:
Maarja het is een jonge pliesie hond en die moet vaker dan 1 x in de uurquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij heeft al binnen en buiten geplast en gekakt.
ja ik vraag me ook al af waarom ie in de bench zit. Gister bij het avondeten liep hij wel rondom de tafel en bedelde hij geen een keerquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen, ik kijk ook weer even mee.
Waarom mag het arme ding niet gewoon loslopen? Moet ie nou elke keer als hun wat eten in die bench liggen; dan kunnen ze 'm daar beter inhouden.
Madelief ook, en dan zeg ik, het is de tv! Anders blaft ze vol overtuiging mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Poezewoes het volgende:
hond heeft eten gekregen in de bench en wacht nu tot hun ook klaar zijn met eten en mag er niet eerder uit voor hij stopt met blaffen en hun klaar zijn met eten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen, ik kijk ook weer even mee.
Waarom mag het arme ding niet gewoon loslopen? Moet ie nou elke keer als hun wat eten in die bench liggen; dan kunnen ze 'm daar beter inhouden.
Doeiquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik wou dat die van mij dat nog kon![]()
![]()
![]()
Ik ga ff wat doen hier tot straks..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Maarja het is een jonge pliesie hond en die moet vaker dan 1 x in de uur
Dat staat onder het kopje pollsquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef NenaLois het volgende:
De hyves van sst is indd open.. Ik kan het allemaal lezen... maar ik zie nergens dat ik kan stemmen? kunnen jullie als hyves-lid dit wel? of is de poll gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |