quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Miss-L het volgende:
Ik heb 3 honden , en als ik aan het eten ben , lopen ze gewoon los rond de tafel , ik vind niet dat een hond moet worden opgesloten , als ze gaan schooien en iriteren zeg ik gewoon : wegwezen , en dan druipen ze ook af en gaan ze een meter of 2 verder op liggen .
Ik heb niet eens een bench of een hekje ofzo in huis. Het is net zo goed het huis van de hond vind ik.
lijkt wel op secreetquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om een hond Se-cre-do te noemen?
Een beetje kenner weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven.
Onze hond gaat gewoon onder tafel liggen ,tot we klaar zijn met eten.werkt goed omdat ie weet als we klaar zijn dat hij ook een prakje krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Miss-L het volgende:
Ik heb 3 honden , en als ik aan het eten ben , lopen ze gewoon los rond de tafel , ik vind niet dat een hond moet worden opgesloten , als ze gaan schooien en iriteren zeg ik gewoon : wegwezen , en dan druipen ze ook af en gaan ze een meter of 2 verder op liggen .
Ik heb niet eens een bench of een hekje ofzo in huis. Het is net zo goed het huis van de hond vind ik.
dat een hond ook plezier moet hebben en niet steeds van alles moeten doen ( vrij vertaald)quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt ze? ik zie Sharon en Mo in de slaapkamer
ja idd, moet die lekker naar huis gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Geer mist zijn maatje Karim. Wel zielig hoor
Madelief wacht altijd tot ik uitgegeten ben, dan mag ze mijn bord met een stukje vlees of vis aflikken. Ze wast zo goed af, bord kan zo de kast weer in. Ga ik uit eten, zit ze ook netjes te wachten op haar beurt lol.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Miss-L het volgende:
ja zo is het dus hier ook , na het eten krijgen hun de restjes . En dat weten ze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Onze hond gaat gewoon onder tafel liggen ,tot we klaar zijn met eten.werkt goed omdat ie weet als we klaar zijn dat hij ook een prakje krijgt.
dit dus!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om een hond Se-cre-do te noemen?
Een beetje kenner weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven.
omdat dat reclame is voor dutchy puppyquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom hebben de bewoners die T-shirts aan?
Die hebben ze gekregen samen met de spullen voor Segredo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nou wat let hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Geer mist zijn maatje Karim. Wel zielig hoor
is reclame voor het asiel vanwaar woef vandaan komtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Een jonge hond beleeft juist veel plezier aan alle aandacht en wat men hem leert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
dat een hond ook plezier moet hebben en niet steeds van alles moeten doen ( vrij vertaald)
Ken geen portugeesquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:00 schreef Capaja het volgende:
[..]
omdat dat reclame is voor dutchy puppy
http://bianca.pt/
quote:
En trouwens waar moet ie schijten? je kunt niet een straatje om met dat beest, hij moet het wel in de tuin doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef skunkyxxl het volgende:
Jezus sjerren niet zo schreeuwen als die hond kakt op pist, dan denkt ie dat schijten of pissen niet goed is , niks zeggen als ie wat doet, en alleen maar belonen als ie iets goed doet
Wat mij opvalt aan Sharon is dat zij echt bazig is de laatste tijd staat overal bij en vooraan,dat gaat mer erg irriteren net zoals de tsunami steeds te gebruiken voor goodwill te krijgen bij kijkers/bewoners.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef skunkyxxl het volgende:
Jezus sjerren niet zo schreeuwen als die hond kakt op pist, dan denkt ie dat schijten of pissen niet goed is , niks zeggen als ie wat doet, en alleen maar belonen als ie iets goed doet
heeft ie wel kans om te schijten , er hangt heel de tijd iemand om het beesie heenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:05 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En trouwens waar moet ie schijten? je kunt niet een straatje om met dat beest, hij moet het wel in de tuin doen
dan liever cesar milanquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef knagsje het volgende:
ze kunne martin gaus ook wel het huis in zetten
die vind ik stuk beter dan die dogwisperer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef knagsje het volgende:
Yep idd,komt omdat ze weet dat ze een populair is,kan het niet uitleggen maar dat zie je wel vaker bij mensen.komt haar idd niet echt ten goede.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Wat mij opvalt aan Sharon is dat zij echt bazig is de laatste tijd staat overal bij en vooraan,dat gaat mer erg irriteren net zoals de tsunami steeds te gebruiken voor goodwill te krijgen bij kijkers/bewoners.
ze krijgt een beetje steralluresquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep idd,komt omdat ze weet dat ze een populair is,kan het niet uitleggen maar dat zie je wel vaker bij mensen.komt haar idd niet echt ten goede.
same herequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef Capaja het volgende:
en zo zie je maar weer dat iedereen het anders doet
ik heb 2 honden die snachts de bench in moesten, aan de andere kant van de kamer liggen als wij eten, niet in de keuken mogen als ik sta te koken , ze luisteren perfect, kwispelen als ik (of mijn man/kids thuis komen) komen vragen om een kroel , krijgen die ook etc etc
kortom gezellige sociale honden
en er zijn er vast die het er niet mee eens zijn hoe wij ze opgevoed hebben
of ze is die grote bekken van anderen een keer zat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep idd,komt omdat ze weet dat ze een populair is,kan het niet uitleggen maar dat zie je wel vaker bij mensen.komt haar idd niet echt ten goede.
Haha doet me gelijk denken aan Gerard Ekdoms imitatie van martin gaus. niet likken .niet likken........lachenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef knagsje het volgende:
Ze waant zich al een BN-er?quote:
Dan gelijk maar Monty Roberts erbij, die kan Schreeuwende Sharon Slabek dan een beetje opvoeden.quote:
ben ik met je eens maar ik ben wel van mening dat niet iedereen zich met die opvoeding moet bemoeien 1 hooguit 2 personen die er samen hetzelfde over denken en doen want anders verpest je het alsnog.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
De bewoners zijn gek op Secredo en terecht. Maar als het ook een leuke hond moet worden, is opvoeding juist nu aan de orde. Hij zit in zijn inprentingsfase. Dus onzin dat hij niet in zijn bench zou mogen worden gesloten. En manieren bijbrengen, zoals zitten gaan en zindelijk worden, daar is het nu de tijd voor. De bewoners hebben er tijd genoeg voor en Secredo heeft er de rest van zijn leven plezier van.
Mijn honden gaan uit zichzelf de bench in, als er gegeten wordt of er rust moet zijn. Ze vinden het een lekker plekje en geen straf. Eerder een veilige plek. (staat het deurtje gewoon open)
Mensen moeten niet net doen, alsof dat hondje mishandeld wordt daar in het huis. Want volgens mij krijgt hij veel aandacht.
juist , maar ik denk dat ze weinig aan de bekendheid hebben na dit programma.quote:
+1quote:
KLOPTquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar ik ben wel van mening dat niet iedereen zich met die opvoeding moet bemoeien 1 hooguit 2 personen die er samen hetzelfde over denken en doen want anders verpest je het alsnog.
Nee natuurlijk niet, 'Nederland' heeft het wel gehad met 'talenten die niks kunnen'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef Miss-L het volgende:
[..]
juist , maar ik denk dat ze weinig aan de bekendheid hebben na dit programma.
Ik verwacht niet dat er opeens werelden voor hun open gaan hoor.
Mijn zoontje van 2 die liep altijd met onze hond als pup te zeulen,wij vonden het in het begin leuk hoe ze met elkaar omgingen, maar daardoor is de pup wel hyper geworden,nooit geen rust. nu is hij volgroeid (de hond) en is zijn gedracht niet echt goed te noemen ,gewoon een hyper hond geworden , dus ik zeg laat hem ook eens rusten,en wil ie spelen komt ie vanzelf wel naar je toequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar ik ben wel van mening dat niet iedereen zich met die opvoeding moet bemoeien 1 hooguit 2 personen die er samen hetzelfde over denken en doen want anders verpest je het alsnog.
Ow dat maakt niks uit hoor. Maar er zijn nu een paar regels waar iedereen zich gewoon aan moet houden. Een pup plast enóf poept ná het spelen, slapen of eten. dus de bewoners moeten even daar aandacht aan schenken. Beter is het als ze een zandbak maken of een plek met kranten. En hem daar neerzetten op de plas/poepmomenten. Dan is hij zo zindelijk, duurt vier dagen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
beetje weinig vind ik zelf. Frisbee erbij en een groot touw is ook leuk voor ze. Tennisballen werken ook heel goed.quote:
Zo heb ik er ook 1 , die vond een slipper , Oh lekker d8 meneer , hap hap weg halvee slippper, en een snoer van me wekker , vond ie ook wel lekker, ik heb dat gedrag nooit goedgekeurd natuurlyk , maar gewoon met boze stem gezegd : mag niet , en op zijn plaats laten liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef MargrietV het volgende:
Madelief heeft eerste jaar ook in bench geslapen, was een sloopster 1e klas. Tapijt... heerlijk... overgordijnen gratis ook 20 cm korter gemaakt en dat mokkeltje woog maar 11 ons toen ik haar haalde en naar nee wilde ze niet luisteren, maar met appelmoes... het woord deed ze het niet meer lol.
Sneu voor het beestje, hoop dat ze vandaag dan wat krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
beetje weinig vind ik zelf. Frisbee erbij en een groot touw is ook leuk voor ze. Tennisballen werken ook heel goed.
Bazig en schreeuwerig oke, maar de tsunami 'steeds gebruiken voor goodwill' is echt nonsens wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Wat mij opvalt aan Sharon is dat zij echt bazig is de laatste tijd staat overal bij en vooraan,dat gaat mer erg irriteren net zoals de tsunami steeds te gebruiken voor goodwill te krijgen bij kijkers/bewoners.
juistquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow dat maakt niks uit hoor. Maar er zijn nu een paar regels waar iedereen zich gewoon aan moet houden. Een pup plast enóf poept ná het spelen, slapen of eten. dus de bewoners moeten even daar aandacht aan schenken. Beter is het als ze een zandbak maken of een plek met kranten. En hem daar neerzetten op de plas/poepmomenten. Dan is hij zo zindelijk, duurt vier dagen.
dat dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bazig en schreeuwerig oke, maar de tsunami 'steeds gebruiken voor goodwill' is echt nonsens wat mij betreftZe heeft dat een keer in die KvdW verteld, dat SST dat steeds weer op tv uitzendt kan zij niets aan doen. Jo en Mo zijn vele vele véle malen 'zieliger' aan het doen, al weken. Om niets.
Dan zit ze donderdag op de bankquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
Ik vind gewoon dat Sharon hem over zich moet ontfermen, maar dat is voor haar ook moeilijk om aan te geven.
Als zij zou zeggen; "bemoei je er niet mee, ik ben de baas" komt ze weer brutaal over...
ja een speeltje , een zelfgemaakte bal ,en een aardappelquote:
is dat zo ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:13 schreef Miss-L het volgende:
( het is wel een grote hond en die leren sneller)
en mo valt de laatste dagen ook al weer mee!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bazig en schreeuwerig oke, maar de tsunami 'steeds gebruiken voor goodwill' is echt nonsens wat mij betreftZe heeft dat een keer in die KvdW verteld, dat SST dat steeds weer op tv uitzendt kan zij niets aan doen. Jo en Mo zijn vele vele véle malen 'zieliger' aan het doen, al weken. Om niets.
en de arm van Jo, zo te zien/horen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ja een speeltje , een zelfgemaakte bal ,en een aardappel
Idd ik denk dat stervio haar heeft ingefluisterd hoe ze is neergezet als een jankerd,quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef danilel het volgende:
[..]
en mo valt de laatste dagen ook al weer mee!
nee, was al voordat servio er was, dat ze minderde met huilenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:16 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd ik denk dat stervio haar heeft ingefluisterd hoe ze is neergezet als een jankerd,
ja dat is echt zo , kleine hondjes zijn veel eigenwijzerquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
is dat zo ?
nee geen aanval of sarcasme ik heb het alleen nog nooit gehoord dat grote honden sneller leren
Dan weet ze al dat ze aanstaande donderdag Maik weer ziet lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:16 schreef danilel het volgende:
[..]
nee, was al voordat servio er was, dat ze minderde met huilen
dan ben ik blij dat ik grote honden hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ja dat is echt zo , kleine hondjes zijn veel eigenwijzer
Nou ja het beestje wordt gewoon niet zindelijk gemaakt, dat is stom. Gewoon een vaste plek en die regelmatig schoonmaken. En het beestje belonen als hij het gedaan heeft. Een onzindelijke hond wordt bijvoorbaat al een wegwerphond en dat moet niemand willen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:16 schreef Zzoos het volgende:
ja en hooguit 2 a 3 keer per dag 5 minuten trainen in zitten enzo en dan verder lekker pup laten zijn nu waren ze de hele ochtend bezig en allemaal op een andere manier dat is echt niet goed voor een pup
servio en sharon waren al best vrienden hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef Zzoos het volgende:
ik vind eigenlijk dat het me opvalt dat servio veel meer met gerard en sharon zit sind hij terug is dan voorheen.
hij heeft de beelden gezienquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef Zzoos het volgende:
ik vind eigenlijk dat het me opvalt dat servio veel meer met gerard en sharon zit sind hij terug is dan voorheen.
Stef houdt Karim in de gaten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:18 schreef ABundy het volgende:
Gaan we nou de hele tijd over Seg praten.
What about Stef? Zijn we die al vergeten?
Hij ging altijd al wel veel om met Sharon hoor. En hij heeft natuurlijk streams gekeken waardoor hij er anders naar is gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef Zzoos het volgende:
Ja die heeft een paar weken zich kunnen oriënteren,die weet precies hoe die 2 denkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef Zzoos het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:19 schreef knagsje het volgende:
iemand een kopje thee van laura?
[ link | afbeelding ]
sorry ben geen theedrinker en vind die zakjes goor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:19 schreef knagsje het volgende:
iemand een kopje thee van laura?
[ link | afbeelding ]
ja tuurlijk die moet ook zindelijk maar ik heb het meer over het aanleren van commando's daar waren voor 8 uur al mee bezig en zo in de ochtend is dat echt veel te veel. puppies moeten ook slapen om te groeien. ik snap wel dat het nieuw is en leuk maar het is gewoon teveelquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ja het beestje wordt gewoon niet zindelijk gemaakt, dat is stom. Gewoon een vaste plek en die regelmatig schoonmaken. En het beestje belonen als hij het gedaan heeft. Een onzindelijke hond wordt bijvoorbaat al een wegwerphond en dat moet niemand willen.
De meesten daar hebben zelf thuis een hond, tjah... Dan weet je hoe die het bij hun thuis doen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Misschien kunnen ze een video met opvoedkunde voor honden/pups te zien krijgen? Of in ieder geval een boek van Martin Gaus???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |