Mjah, maar dan koop ik gelijk even een nieuwe!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef automatic_ het volgende:
Je kan het altijd nog in een ander willekeurig potje doen
Dat doe ik altijd
Oja, dat is wel slimmerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan koop ik gelijk even een nieuwe!
Heeeeel slim!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En het is een excuus om in Londen de winkel binnen te gaan. 'Ja, maar pap! Hij is op hoor!'
Ja, ik ook wel hoor. Op AOBS na.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeeeel slim!Haha.
Ik heb voorlopig écht écht écht wel genoeg
Ik ook. En teveel ookquote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeeeel slim!Haha.
Oeh ik hou het opmaken nog goed vol gelukkig. 1 500gr Freeze is inmiddels bijna op (het helpt als ik geen nieuwe douchegel voorquote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeeeel slim!Haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haaiii lang geleden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren lush besteld
Enzymion
Imperialis
Fresh Farmacy 100g
Tea Tree Water
Skin Sin 500g
Prince
The Big Tease
de laatste twee voor vriendlief
Ik had op donderdag een bestelling gedaan (16.00 NL tijd) en dezelfde avond ging hij op shipped. Ik had het toen maandag binnen, aangezien DHL niets brengt op zaterdag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Status: Processing
hoe lang duurt het dan ongeveer?
uitgebreid metquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb ook besteld
bunny furoshiki
imperialis
en sonic death monkey
En de andere keer duurt het 3 dagen. Vandaag zal de uk wel plat hebben gelegen, dus dan verzenden ze denk ik morgen ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had op donderdag een bestelling gedaan (16.00 NL tijd) en dezelfde avond ging hij op shipped. Ik had het toen maandag binnen, aangezien DHL niets brengt op zaterdag.
Klopt. Vandaar dat ik alleen mijn "ervaring" post en ook niet zeg dat het standaard zo snel isquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En de andere keer duurt het 3 dagen. Vandaag zal de uk wel plat hebben gelegen, dus dan verzenden ze denk ik morgen ofzo.
T is onvoorspelbaar dus.....
Gisteren toevallig ook LL ingevroren; met vershoudfolie; op ieder stuk een lepel LL, dan bij elkaar tot een klein pakketje en de pakketjes samen in een boterhamzakje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:21 schreef Dwyn het volgende:
Zo, ik heb weer 5 lege potjes.
Hoe vriezen jullie die maskertjes trouwens in? Ik ga een week op vakantie en in die week gaat Love Lettuce over datum.
En dan zonder folie of zakje erom?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik verdeel ze over een ijsblokjes houder. Ik denk met één potje dat ik zes vakjes vul.
RM duurt vaak wel iets langer en je kan geen track and trace nummer opvragenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb royal mail gekozen want DHL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |