Inmiddels is het weer netjes binnen de normenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef Murmeli het volgende:
Is goed
@kahlie, hoe gaat t nu? Bloed weer op orde? Ik vond je niet vervelend hoor bij de VIP. Gezellig druk gewoon. En ik mag niks zeggen, want ben zelf nogal adhd.
Over ystw: ik las dat je die over je huid moet halen en dan wegleggen en met hetgeen dat achterblijft moet scrubben. Misschien scheelt dat in het smelten?
Jammer, ze hebben het met pasen 1 jaar gedaan... 50% op de paasproducten, das leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef automatic_ het volgende:
Nee, uitverkoop / acties zijn eigenlijk alleen na kerst
Ooo oke. Ik ken Lush sinds januari 2010, dus nog niet zo heel lang...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Jammer, ze hebben het met pasen 1 jaar gedaan... 50% op de paasproducten, das leuk.
Je mag de nieuwe Jelly bakjes ook inleveren, maar niet de "oude" bakjes (dat waren ovale bakjes?) en ook niet de plastic, dunne bakjes van AOBS / Dark Angels etc. Verder mag allesquote:
Ja, I know. Maar hier krijg je gewoon zo'n rond plastic bakje die dus gelijk kapot is als ie valt.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef automatic_ het volgende:
In Engeland en Antwerpen krijg je het wel in zo'n bakje
Echt irritant is dat jaquote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar hier krijg je gewoon zo'n rond plastic bakje die dus gelijk kapot is als ie valt.
Sorry voor mijn kortaf reactie gisteren, had ff een rotdag.quote:
Welkom! Hoe ben je er in november mee begonnen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef Lissy88 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Sinds november 2010 ken ik Lush ongeveer en sindsdien er helemaal verslaafd aan
Hi! Same herequote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef Lissy88 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Sinds november 2010 ken ik Lush ongeveer en sindsdien er helemaal verslaafd aan
quote:Beste ........,
We hebben afgelopen dindag besloten dat alle filialen in Nederland alle plastic verpakkingsmaterialen ingenomen kunnen worden, al moeten we nog een officiële goedkeuring afwachten van onze collega's in Engeland. Uitzondering hierop vormen de kleine testerpotjes, die mag je wel terug brengen natuurlijk, maar tellen niet mee bij het 'sparen' voor een gratis gezichtsmasker.
De tins, van bijvoorbeeld Ultrabalm en de lippenbalsems tellen niet mee, glazen potjes voor de lipscubs ook niet.
Dus wel: zwarte potjes, plastic flesjes van douchegels en shampoos en de doorzichtige jelly potjes, de verpakkingen van de vaste parfums, maar NIET de zwarte glazen parfumflesjes.
Met vriendelijke groet,
Dineke
Lush Nederland
Nouja ik had er van alles over gelezen op internet en in november was ik jarig, dus ging mijn vriend en ik shoppen in Amsterdam.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welkom! Hoe ben je er in november mee begonnen?
Kijk, dat is een goede tactiekquote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Lissy88 het volgende:
[..]
Nouja ik had er van alles over gelezen op internet en in november was ik jarig, dus ging mijn vriend en ik shoppen in Amsterdam.
En ik moest natuurlijk een kijkje nemen bij de Lush
Owh ja, dat is wel een goeie. Ga ik dat volgende keer ook wel doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt irritant is dat ja
In Antwerpen heb ik vorig jaar AOBS meegekregen in een zwart bakje, dus als ie op is, was ik het bakje goed om en prak de nieuwe voorraad daarin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |