Ja, dat heb ik ook wel. Lekkere douchegel gebruiken en dan een bodylotion erover hahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Nanook24 het volgende:
Ik vind het soms wel eens zonde als ik heb gedoucht met iets lekkers en ik gebruik daarna nog Buffy of KoS maar als ik dat niet doe dan word ik de volgende dag gek van de jeuk.
Dankjewel Mur!quote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef Murmeli het volgende:
Gothic blackie, je vlop ligt klaarik doe hem vandaag of morgen op de post
Fijnquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef automatic_ het volgende:
De buurman kwam Nune haar pakketje brengen
ohw balen!quote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook weer goed gelusht
Ambrosia, the blonde, AC, dreamwash, banana moon, R&B, dreamcream, karma SP.
Moet nog ff Gorgeous doen, en enchanted eyecream, en wat voor mn handen.
Oh en ik begin officieel grijs te wordenpotverdrie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Oh, wat balen. Helaas weet ik er alles vanquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook weer goed gelusht
Ambrosia, the blonde, AC, dreamwash, banana moon, R&B, dreamcream, karma SP.
Moet nog ff Gorgeous doen, en enchanted eyecream, en wat voor mn handen.
Oh en ik begin officieel grijs te wordenpotverdrie!
quote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net Coolaulin gebruikt, maar dat was niet zo'n succes![]()
Of naja, het spul zelf wel, maar de geur.... Ik ben gisteren zo ziek geweest door (o.a.) de Malibu Cola die ik had gedronken en ik werd spontaan misselijk toen ik Coolaulin rook en gebruikte
Jaquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaMaar dan nog is het wisselend of je ze wel of niet krijgt.
Ik zou dat er gewoon bij zetten dan!quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe formuleer je zoiets dan subtiel? Zonder mega-hebberig over te komen? Zou fijn zijn omdat ik dus dingen bestel die ik niet ken, bij gebrek aan winkel in de buurt
Ok. Dan ga ik bij mijn volgende bestelling ook vragen om een proefje. Nu zat er zonder dat ik erom vroeg ook al een proefje (lees: volledige verpakking smitten) bij. Het is natuurlijk gewoon ook reclame, die proefjes, want dikke kans dat ik dat spul in het vervolg zelf bestel.quote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou dat er gewoon bij zetten dan!Dat je helaas geen winkel in NL in de buurt hebt. Ik heb het (net als eef...) gedaan dat ik iets voor een vriendin had gekocht & dat zij Lush nog niet kende.
Ik ben juist van de zeepjes! Bij mijn bestelling zaten voor het eerst niet-zeepjes zoals een solid perfume.quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is zeker reclame! Voorgaande keren had ik producten die ik al kende, maar nu zitten er best wat onbekende dingen bij. Het is alleen zo dat ik niet van de zeepjes ben (tijdens het douchen) en je krijgt vaak proefjes van zeep, haha
Oh, echt? Wat grappigquote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben juist van de zeepjes! Bij mijn bestelling zaten voor het eerst niet-zeepjes zoals een solid perfume.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |