Ooo leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Lissy88 het volgende:
Heb eens even nieuwe foto's gemaakt van mijn stash zal ze zo eens uploaden
Het is nogal veel hehe.
theemeisjequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb 2 lege potjes en 3 lege flesjes. Maar ik wacht ook nog even met inwisselen. Ik heb nog 3 porties maskertjes in de koelast of vriezer.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef Murmeli het volgende:
stashfotoszienzienzien!
@auto: jij koopt ook nog veel van andere merken he... hoe ga je dat allemaal opmaken dan? Ik krijg mn Lush al niet op.... (wat wel jammer is want dan ga ik andere dingen sparen haha)
Heb jij gewerkt vandaag???quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:49 schreef RandomMoron het volgende:
het is een (naar mijn mening) betere versie van lovely jubblies
Ik was er vanmorgen niet, ik was er pas in de middagquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Heb jij gewerkt vandaag???
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd of jij dat aardige meisje was dat mij en mijn dochter vanmorgen geholpen hebt bij Lush Haarlem.
De schade:
1 pot Dream Cream voor de eczeem plekken van mijn lief,
1 silk stockings zodat ik tenminste rokjes aan kan binnenkort zonder dat ik licht geef.
1 think pink (uitgezocht door mijn dochter)
1 pop in the bath (ook uitgezocht door mijn dochter)
100 gr Karma voor mijn vriendin nadat haar dochter een heel stuk had opgesopt in 1 badbeurt omdat ze hem zo lekker vond.![]()
En ik mocht een proef van een maskertje uitzoeken (ik heb Oatifix gekozen) en ik had een proefje Cosmetic Lad gevraagd voor de man van mijn vriendin (waar ook de Karma voor is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |