quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij brengt het peil hier behoorlijk naar beneden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
@
@SST_Monique ik vind echt dat ze op mijn moeder lijkt nu en aangezien die 51 wordt is dat geen compliment
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Sofia zei toch in de Daily dat ze iemand als die eruit zou komen aan zou spreken op iets?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
@
@SST_Monique ik vind echt dat ze op mijn moeder lijkt nu en aangezien die 51 wordt is dat geen compliment
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Denk het ook. Karim opgesloten op een zolderkamertje, is niks voor hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat karim heeeel leuk zal zijn met die hond
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen kiezen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee nog geen beelden gezien, gok dat hij maandag tijdens de Daily terug komt net als Maik, al denken alle bewoners dat ook dus zoude ze misschien iets anders gaan doen om ze voor de gek te houden...
Servio eruit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen stemmen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"
![]()
![]()
Laura eruit, mag dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen kiezen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"
![]()
![]()
hij houdt zich inquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura eruit, mag dat ook.
Vindt Servio goed te pruimen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |