ff kijken dan nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Voor de storm chasers, MIDSCAR-HARV2 heeft hele mooie beelden nu.
Lol... sorry... Is weer een tornado,quote:
licht er aan wie er naast me ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoevaak zeg jij gemiddeld op een avond/nacht dat je gaat slapen
Of wie er niet ligt denk ik...?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
licht er aan wie er naast me ligt
Lol, tja, als er iemand lag was je nu niet hier...quote:
heb het beeld op staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tja, als er iemand lag was je nu niet hier...
MIDSCAR-HARV2 is deze: http://www.facebook.com/pages/Midscars-HARV/101337529927699
Hij doet dus idd ook onderzoek, dan zal hij zo wel zooi uit de wagen gaan gooien.
Toch lijkt het me gaaf om een keer zoiets mee te maken, Kan me er niks bij voorstellenm ar heb iets met noodweerquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Typisch die groene lucht, dit is een heel actieve bui....
Lol! Ik ook, heb eens met vliegende storm op een dijk gestaan, dat is wel zo ontzettend mooi....quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Toch lijkt het me gaaf om een keer zoiets mee te maken, Kan me er niks bij voorstellenm ar heb iets met noodweer
Je bent wel erg op de hoogtequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
Ik ben bang dat hij een rain wrapped tornado aan het volgen is, dat kan heel link zijn....
had zo'n collega, wist ook precies de benamingen van de wolken. En veklaringen van de tabellenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
had zo'n collega, wist ook precies de benamingen van de wolken. En veklaringen van de tabellen
Schoonheidquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen SC, nu jullie toch allemaal liggen te slapen kom ik even gedag zeggen voor ik naar het voetbalveld ga!![]()
Vanavond een feest dus word weer niks. Maar ja ik heb wel iedere keer veel te lezen.
Schattig klein terror hondje trouwens, ik vind dat die RAET moet heten.
Toedels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |