quote:Aan het eind van de avond kan de balans worden opgemaakt. Twee awards voor Caro Emerald, De Jeugd van Tegenwoordig en Go Back To The Zoo. Terecht of niet, wel passen de artiesten bij de muziek van 3FM. Guus Meeuwis als Beste Zanger had misschien beter gestaan bij een radiozender als 100% NL. De presentatie was gelukkig al beter dan vorig jaar, maar de show kan spetterender. Meer vuurwerk, meer confetti, meer originaliteit. Helaas blijft het nu een standaard uitreiking met optredens en awards. Ook is de uitreiking typische promotie voor 3FM zelf en vooral een leuk feestje voor artiesten en radio-DJ's, waar toevallig publiek bij is. De aankleding van de zaal was in ieder geval wel goed gedaan. Wellicht is het een idee voor volgend jaar om iets langer de tijd te nemen. Dit jaar kreeg je snel het idee dat het afgeraffeld werd.
Hoe fucking vet!quote:
Wat is dat nou voor onzin? Moeten wij dus per se alle oude filmpjes gezien hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo komt er ook iemand met een oud filmpje
quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo komt er ook iemand met een oud filmpje
quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
En hoe! (bij vlagen)
Maar ik moet wel zo weg. Dus alvast
Erg fijn iddquote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Sirolf het volgende:
En sinds gisteren is er dus topicreeks-functionaliteit ingebouwd in FOK!, nice.
Wat een bazennummer, ik had em serieus nog nooit gehoord, maar dit is em dusquote:
Dit is de tweede jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een bazennummer, ik had em serieus nog nooit gehoord, maar dit is em dus
Chef'Special = tof.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een bazennummer, ik had em serieus nog nooit gehoord, maar dit is em dus
Avondquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Gisteren in `t kader van Recordstore day gekocht:
-: The Killers - Sam`s Town
-: Foo Fighters - Wasting Light
-: Pearl Jam - Vs Vitalogy deluxe edition
De cd van de Foo Fighters is meer dan goed gekeurd, wat `n album![]()
En heb nu Sam`s Town opstaan (die ik nog steeds niet had![]()
) en dat begint lekker. Sam`s Town is een heerlijke plaat, en nu When You Were Young
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
Nog een halfuur mensen en dan gaat het weer helemaal los in Jouw Weekendfinale met Mirandaaaaa![]()
![]()
Langs de Lijn metquote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
Nog een halfuur mensen en dan gaat het weer helemaal los in Jouw Weekendfinale met Mirandaaaaa![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |