Nee die zijn er niet, sterker nog de meeste van dit soort diensten waar nog echte vrouwen tussenzitten worden gratis aangeboden aan vrouwen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat het zwakzinnige betreft
die diensten zijn er ook andersom (mannen die vrouwen oplichten op die manier) maar niemand trapt er in behalve mensen die er niet doorheen kunnen kijken zoals je neef
wel denk ik dat mannen die vrouwen oplichten net wat andere dingen beloven (liefde, trouw etc) dan de vrouwen die mannen oplichten (fysiekere dingen)
Maar er zijn vast genoeg voorbeelden te vinden van vrouwen die geld over hebben gemaakt naar een chatvriend zodat hij naar nederland kon komen omdat ie van dr hield etc
Ja die zijn er welquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet, sterker nog de meeste van dit soort diensten waar nog echte vrouwen tussenzitten worden gratis aangeboden aan vrouwen.
Tja een enkele nigeriaan en mannen die besluiten ook vrouwen op te lichten. Dat is geen vergelijking met de georganiseerde en opgelegde troep waar mannen mee te maken krijgen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel
Doe toch niet zo ignorant
koste me 2 seconden op google
http://copsincyberspace.w(...)chter-bijna-een-ton/
http://www.lindamagazine.(...)t-als-linda-stylist/
http://www.ikbengenaaid.c(...)rd-janzen-t1310.html
ook om vrouwen op te lichten is er georganiseerde troep (bijv astrolijnen en zo) alleen dus op een ander vlakquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja een enkele nigeriaan en mannen die besluiten ook vrouwen op te lichten. Dat is geen vergelijking met de georganiseerde en opgelegde troep waar mannen mee te maken krijgen!
Die handelen sowieso al buiten de wet.
Astrolijnen zijn algemeen zoals ik al zei daar heb ik geen problemen mee. Wel met vrouwen die elke dag naakt op je tv staan en legaal zijn. Loverboys zijn slechts een antwoord op golddiggers. Maar ook dit is niet legaal, het is meer het legale wat mij irriteerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook om vrouwen op te lichten is er georganiseerde troep (bijv astrolijnen en zo) alleen dus op een ander vlak
vrouwen zoeken contact en intimiteit en mannen het lichamelijke
en wat dacht je van loverboys? die lichten ook vrouwen op door ze te verleiden en liefde te beloven en dat lijkt me ook vrij georganiseerd en dergelijke
Ja en mag je daarom doelgericht mannen in de zeik nemen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef netflanders het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan vrouwen en zal ik het opnemen voor mannen. Immers, mannen zijn rationeler en doorgaans veel slimmer. Maar de mannen die hier in trappen zijn ronduit achterlijk.
waarom zijn atrolijnen anders? Gaan toch ook in op een bepaalde zwakte in een bepaald soort mensen en biedt toch ook misleidende diensten na misleidende advertenties?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Astrolijnen zijn algemeen zoals ik al zei daar heb ik geen problemen mee. Wel met vrouwen die elke dag naakt op je tv staan en legaal zijn. Loverboys zijn slechts een antwoord op golddiggers. Maar ook dit is niet legaal, het is meer het legale wat mij irriteerd!
Neuropsychologen en neurologen zeggen van wel, dus ik denk dat ik eerder hun mening aanneem dan die van een willekeurige fokker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mannen zijn echt niet slimmer trouwens wel efficienter.
Nee jij luisterd niet je stelt een vraag die ik al lang beantwoord heb. Astrolijnen zijn niet selectief, maar spreken mensen aan die er in geloven. Ik ga daar niet over dat kunnen mannen of vrouwen zijn. Sekslijnen zijn puur op mannen gericht en spelen daar op in. Is dus selectieve uitbuiting!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zijn atrolijnen anders? Gaan toch ook in op een bepaalde zwakte in een bepaald soort mensen en biedt toch ook misleidende diensten na misleidende advertenties?
En hoezo zijn loverboys een antwoord op golddiggers?
Loverboys zoeken onzekere meisjes uit, palmen heb in door ze dingen te beloven en complimentjes te geven maar ondertussen houden ze de meisjes wel onzeker en maken ze afhankelijk waarna ze ze uitbuiten
Sorry hoor maar ik vind dat je jezelf nogal belachelijk maakt door zo stug vol te houdenJe hebt niet bepaald een relalistisch beeld op de werkelijkheid...
Daar over gesproken... Ben je misschien zelf opgelicht ipv je 'neef'?
Ja maar wel mannen of vrouwen die kwetsbaar zijn meestalquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee jij luisterd niet je stelt een vraag die ik al lang beantwoord heb. Astrolijnen zijn niet selectief, maar spreken mensen aan die er in geloven. Ik ga daar niet over dat kunnen mannen of vrouwen zijn. Sekslijnen zijn puur op mannen gericht en spelen daar op in. Is dus selectieve uitbuiting!
Ja het zit diepquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Evienne het volgende:
Er wordt mij nog met enige regelmaat eeuwige liefde beloofd in ruil voor contact met mijn meisjes-onderdelen. Als ik daarin mee zou gaan, wie is er dan dom? En wie is dan de held?
Waarom geldt dat nu voor die imbeciele advertenties ineens niet?
Nee die zijn er niet omdat er niks aan te verdienen valt en op domme mannen wel. En daarom worden wij er elke dag mee lastiggevallen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar wel mannen of vrouwen die kwetsbaar zijn meestal
Sexlijnen zijn er ook voor vrouwen en zijn dus niet selectief
En ze spreken ook alleen mannen aan die zo dom zijn er in te geloven
Buiten dat is er net zo veel sprake van 'uitbuiting' van vrouwen door mannen die hen liefde beloven en zo voor dingen laten betalen
Er zijn zelf vast precies zulke zelfde smsen lijnen als jou hebben opgelicht maar dan gericht op vrouwen
Ik ben alleen niet zo de doelgroep geloof ik dus ik krijg er gelukkig geen spam van
Hoezo word je er mee lastig gevallen? Je kunt toch ook niet bellen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet omdat er niks aan te verdienen valt en op domme mannen wel. En daarom worden wij er elke dag mee lastiggevallen!
Dus als jij elke dag lastiggevallen word door een jehova getuige terwijl je naar de supermarkt wilt impliceerd dat je ze zelf opzoekt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo word je er mee lastig gevallen? Je kunt toch ook niet bellen?
En vrouwen worden op een zelfde manier uitgebuit alleen niet specifiek door een sexlijn maar door charmeurs die hen geld en kadotjes afhandig maken
Als jij te suf bent om het verband niet te zien kan ik daar ook niks aan doenDat bevestigd alleen maar dat jij bij die domme mannen hoort blijkbaar
hoe word jij elke dag lastig gevallen door vrouwen die sex aanbeiden voor geld?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dus als jij elke dag lastiggevallen word door een jehova getuige terwijl je naar de supermarkt wilt impliceerd dat je ze zelf opzoekt?
Voor de rest projectie, projectie bij jouw zit het ook diep, maar waarom spreek je elke man daarop aan?
Dan doe ik het ook hoor!
Op datingsites krijg ik 3 meiden die reageren en van een 06 lijn blijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe word jij elke dag lastig gevallen door vrouwen die sex aanbeiden voor geld?
En hoezo zit projectie bij mij diep en spreek ik daar elke man op aan?
Ik spreek jou aan op het feit dat je een plan voor je kop hebt en dom doet
Verder heb ik nog nooit een discussie gevoerd over mannenuitbuiting
Ah de enige man die reageerd laat de mannelijkheid ook vallen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
lol alleen vrouwen reageren hier op de trol van picardmike
vrouwen krijgen ook vage berichtjes op datingsitesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Op datingsites krijg ik 3 meiden die reageren en van een 06 lijn blijken.
Op tv zie ik het dagelijks
Op teletekst
Spam mail
Elke pagina die je opzoekt(via ads)
En het erge is ze mogen steeds meer omdat ze steeds betere manieren vinden om mannen er in te luizen!
Naja je hebt gelijk ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
lol alleen vrouwen reageren hier op de trol van picardmike
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |