SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijdDit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.
Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door Daniel1976 op 15-04-2011 22:52:16 ]
Woont hij in belgië?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Supersoep het volgende:
Zeg Schenkstroop, als wij nu eens wekelijks samen gaan joggen. Meen ik 100% serieus.
Nee, maar dat valt toch wel te regelen. Eens per 2 weken dan. Over mogelijke obstakels denk ik later pas na.quote:
Klopt allemaal. Zelf laat ik contacten verwateren. Het het zicht, uit het hart.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, weet ik niet. Het is maar net wat je zoekt in een vriendschap natuurlijk. De één heeft behoefte om de deur plat te lopen bij de ander, en de ander heeft misschien genoeg aan wat msn of een telefoontje en een sporadisch biertje. Het begrip 'vriendschap' is best breed, denk ik.
Ik denk dat je van veel platonische, maar leuke en wisselende contacten wel wat zelfvertrouwen kweekt, waardoor je met je verbeterde uitstraling wellicht weer meer contacten opbouwt en daartussen iemand vindt die bij je past.
Ik denk niet dat je zo snel kunt oordelen over overgewicht. 'Ieder pondje gaat door het mondje' is echt de gemeenste en meest veroordelende uitspraak die ik ooit heb gehoord. Veel mensen hebben een (stofwisselings)ziekte, of bijvoorbeeld een combinatie van slechte genen wat betreft voedselverwerking (snel aankomen) en depressie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet dat Schenkstroop nauwelijks geld heeft. Als je niet veel kan eten, want dat neem ik wel aan, hoe kan je dan eigenlijk nog overgewicht behouden? Sommige oude posts van hem gaan over het binnenwerken van blikjes tomatenpuree omdat er niks meer was. Op wat oud brood.
Ik wil niet dom klinken in de zin van ''whehe gewoon minder eten'' natuurlijk.
Dit is een probleem wat weer op losse schroeven is komen te staan, sinds een criticaster van een ONS zelf op die manier aan haar vriendje is gekomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.
Ik wou ook niet oordelen, het was maar een vraag. Als je het écht moeilijk hebt om fatsoenlijk aan je calorieen te komen, zou ik denken dat er toch iets moet gaan schommelen qua gewicht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zo snel kunt oordelen over overgewicht. 'Ieder pondje gaat door het mondje' is echt de gemeenste en meest veroordelende uitspraak die ik ooit heb gehoord. Veel mensen hebben een (stofwisselings)ziekte, of bijvoorbeeld een combinatie van slechte genen wat betreft voedselverwerking (snel aankomen) en depressie.
Als je eenmaal kampt met obesitas is niet meer slechts de kwestie van minder eten en meer bewegen. Je zit in een vicieuze cirkel van depressie door je overgewicht en overgewicht door je depressie die je moet doorbreken. Dat is mentaal een heel zware opgave en vergt ook nog eens ontzettend veel tijd.
Ik snap dus de frustratie wel, ONDANKS dat ik zelf nooit meer heb gewogen dan 85. Schenkstroop! Je zou zelf ook eens wat minder bevooroordeeld kunnen gaan denken over mensen.
Puberteit ontstegen, maar hoeft niet per sé. Als je moeite hebt met versieren kan je beter optijd hulp krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
Wat is de 'latere leeftijd' uit de OP?
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Klopt allemaal. Zelf laat ik contacten verwateren. Het het zicht, uit het hart.
Welkom in de realiteit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef missyB het volgende:
ik begin te denken dat versieren en probs bij daten iets van alle leeftijden is
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef missyB het volgende:
ik begin te denken dat versieren en probs bij daten iets van alle leeftijden is
Ja, dat herken ik ook. Er is ook vaak spake van een gevoel van zielsverwantschap.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
Aan de andere kant, als je ze jaren later nog weer eens opzoekt is het vaak koek en ei en als vanouds. Het is toch prima als je niet op elkaars verjaardag komt, het gaat erom dat je kunt huilen en lachen met elkaar. Ongeacht hoe vaak, of hoe weinig. Toch?
Wil je ze ook laten verwateren, of gaat dat onbewust?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Klopt allemaal. Zelf laat ik contacten verwateren. Het het zicht, uit het hart.
peins me de hele avond al suf wat ik er zelf nog van weet toen ik 16 was maar er komt zo weinig naar boven hahaha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Alleen is de aard van de problemen denk ik weer wel heel verscillend
Is het al zó lang geleden dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef missyB het volgende:
[..]
peins me de hele avond al suf wat ik er zelf nog van weet toen ik 16 was maar er komt zo weinig naar boven hahaha.
Een weerstand tegen bewust / gezocht contact maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je ze ook laten verwateren, of gaat dat onbewust?
Via internet is het prima mogelijk om iemand's karakter te leren kennen dus. Kon je een goede inschatting maken via internet of hij de ware voor je was? Of in ieder geval dat het de moeite waard was om eens goed te onderzoeken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef missyB het volgende:
mijn man heeft mij niet versierd en ik hem ook niet, wij hebben elkaar in chatroom leren kennen.
Eerst internetvriendschap opgebouwd, daarna gemeet and so on.
en toen ik jonger was zat ik in een vriendengroep die elkaar al van school kende en ging dat ook heel anders
Maar het zou wel een wereld van verschil maken als zo iemand 2 keer per week naar de sportschool zou gaan, mits die persoon dan niet ineens ook meer gaan eten. En ja, vaak als je depressief bent kan je de motivatie niet opbrengen om (een paar keer per week) te gaan sporten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zo snel kunt oordelen over overgewicht. 'Ieder pondje gaat door het mondje' is echt de gemeenste en meest veroordelende uitspraak die ik ooit heb gehoord. Veel mensen hebben een (stofwisselings)ziekte, of bijvoorbeeld een combinatie van slechte genen wat betreft voedselverwerking (snel aankomen) en depressie.
Als je eenmaal kampt met obesitas is niet meer slechts de kwestie van minder eten en meer bewegen. Je zit in een vicieuze cirkel van depressie door je overgewicht en overgewicht door je depressie die je moet doorbreken. Dat is mentaal een heel zware opgave en vergt ook nog eens ontzettend veel tijd.
Ik snap dus de frustratie wel, ONDANKS dat ik zelf nooit meer heb gewogen dan 85. Schenkstroop! Je zou zelf ook eens wat minder bevooroordeeld kunnen gaan denken over mensen.
Ik vind dat altijd mooi, als ontmoetingen via internet irl ook zo goed klikken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Via internet is het prima mogelijk om iemand's karakter te leren kennen dus. Kon je een goede inschatting maken via internet of hij de ware voor je was? Of in ieder geval dat het de moeite waard was om eens goed te onderzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |