en hoe lang stond je ingeschreven?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef Flew het volgende:
Dit is mijn eerste huurhuisje, en het is ongeveer 50 vierkante meter.
Dan heb je echt geluk gehadquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Vierkamerwoning met aparte keuken na 7 maanden inschrijftijd. Middels loting.
Hangt van de regio af. Als dit in Amsterdam is dan mag je na 5 jaar wachten in je handen knijpen van geluk. Woon je in Twente, Friesland, Groningen, Limburg dan zijn garages nog groter en voor 1/4 van de prijs te huur.quote:Zo wat een grote woningen hebben jullie allemaal voor een eerste huurwoning...
Ik denk dat ik nog eventjes moet wachten zo te lezen... Want 28m2 is wel erg klein.
Ik zit in Utrecht. Maar echt puur geluk vanwege de loting.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hangt van de regio af. Als dit in Amsterdam is dan mag je na 5 jaar wachten in je handen knijpen van geluk. Woon je in Twente, Friesland, Groningen, Limburg dan zijn garages nog groter en voor 1/4 van de prijs te huur.
Vrijheidquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef PinkLow het volgende:
Het is zo lastig. Want ik woon nog thuis, wil graag vrijheid....Maar ik heb een soort onderbuikgevoel die zegt: "Wachten PinkLow, je moet geduld hebben..."
Ow okay, vervelend. Maar dan begrijp ik zeer goed dat je bij je ouders weg wilt (ikzelf zou nooit meer terugwillen, hoe lief me ouders ook voor me zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik weet wat de bijkomende kosten zijn. Omdat ik al eens eerder op mezelf heb gewoond...Naja samengewoond. Maar de relatie ging stuk en ik moest weer naar mama...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |