abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95834710
En of ik spijt heb. Ik zit in een kutperiode(kutjaar, onzekerheid en ga zo voort) komt geeft er plots een meisje aan van het werk mij leuk te vinden, en die zag ik dus ff niet aankomen. Geen sodemieter gedaan terwijl zij het wel liet merken, tot de dag vandaag kan ik mezelf 300 meter de grond inslaan, allemachtig...

Zelfs toen ze met haar huidige vriend bezig was(daten enzo) en ik net losser werd had ik het moeten zien, had ik wat moeten doen. Toppunt was nog wel dat rond dat hun relatie moest beginnen zij me nog nafloot, en wat doet meneertje hier :|W Juist, niks... Ok, nou wist ik dit niet van die andere jongen, lang zelfs niet. In het eerste half jaar van hun relatie wist ik er niks van, en laat zij toen ook echt anders gedaan hebben naar me, aandacht trekken, toch nog flirten, toen ik echt het gevoel had dat het goed zou komen kwam ik er achter, en in wat voor een put ik toen gedonder ben...

En elke week wordt ik er gewoon weer mee geconfronteerd op het werk, wat ze is me collega. Studeren we ook nog allebei en zie ik haar heel soms op school en toch altijd nog van die momentjes waarvan ik denk tja.. Heb er echt spijt van, dat ik niks gedaan heb, zij niet eens weet of i khaar wel of niet leuk vind/vond, en nu anderhalf jaar later zit ze nog altijd in m'n hoofd, en als iemand op het werk dan ook nog (onwetend) tegen mij zegt: 'Goh, die (naam) is best wel een leuke meid, jammer dat ze een vriend heeft' :'(
pi_95857441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
En of ik spijt heb. Ik zit in een kutperiode(kutjaar, onzekerheid en ga zo voort) komt geeft er plots een meisje aan van het werk mij leuk te vinden, en die zag ik dus ff niet aankomen. Geen sodemieter gedaan terwijl zij het wel liet merken, tot de dag vandaag kan ik mezelf 300 meter de grond inslaan, allemachtig...

Zelfs toen ze met haar huidige vriend bezig was(daten enzo) en ik net losser werd had ik het moeten zien, had ik wat moeten doen. Toppunt was nog wel dat rond dat hun relatie moest beginnen zij me nog nafloot, en wat doet meneertje hier :|W Juist, niks... Ok, nou wist ik dit niet van die andere jongen, lang zelfs niet. In het eerste half jaar van hun relatie wist ik er niks van, en laat zij toen ook echt anders gedaan hebben naar me, aandacht trekken, toch nog flirten, toen ik echt het gevoel had dat het goed zou komen kwam ik er achter, en in wat voor een put ik toen gedonder ben...

En elke week wordt ik er gewoon weer mee geconfronteerd op het werk, wat ze is me collega. Studeren we ook nog allebei en zie ik haar heel soms op school en toch altijd nog van die momentjes waarvan ik denk tja.. Heb er echt spijt van, dat ik niks gedaan heb, zij niet eens weet of i khaar wel of niet leuk vind/vond, en nu anderhalf jaar later zit ze nog altijd in m'n hoofd, en als iemand op het werk dan ook nog (onwetend) tegen mij zegt: 'Goh, die (naam) is best wel een leuke meid, jammer dat ze een vriend heeft' :'(
Jeetje, het is vooral klote omdat je haar ook nog regelmatig tegenkomt en ze dus van niks weet! Maar begrijp ik het goed dat ze nu dus een relatie heeft? Het is natuurlijk rot dat je je mond niet eerder hebt open gedaan, hoe moeilijk en eng dat soms ook is.
Wat ga je nu doen? Proberen te vergeten? Stoute schoenen aantrekken ondanks dat ze een relatie heeft? Heb je veel contact met haar? Ik denk dat je het pas kan vergeten als je het verteld hebt en haar reactie weet. Nu zal jij je altijd afvragen, wat als.....
Echter zou ik echt totaal niet het juiste advies kunnen geven wat je nu het beste kan doen..... :{

Gister toen ik me aan het bedenken was hoe rot en gebruikt ik me voelde stond ik al op het punt om een hele lange sms te sturen met mijn frustratie...... vannochtend toen ik wakker werd was ik blij dat ik het smsje niet heb verstuurd. Ik schiet er toch niks mee op. We kunnen wel weer gaan praten, aangezien hij dat na aanleiding van mijn sms wel zou voorstellen, maar ik heb geen zin om telkens te praten als het toch geen stap verder brengt.
Kreeg 's middags de fijne reactie van een vriendin dat hij me waarschijnlijk wel echt heel leuk moet vinden omdat hij zo goed zijn best doet :{
Nog meer verwarring dus! :N
Zondag komt dichterbij, zucht!
pi_95868101
Zit er ook echt mee hoor, elke keer weer als ik haar zie. Ze heeft inderdaad nu een relatie, helaas.. Zit nu echt met die momenten van wat als.... ja. Ik probeer haar nu al langer te vergeten, maar dat is hopeloos, lukt me niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, vergeten lukt me dus echt niet en aan de ene kant denk je dan ook weer van misschien die stoute schoenen aantrekken ondanks die relatie, ik weet dat ze me leuk gevonden heeft, ook toen ze die jongen al ontmoet had net en dus al een relatie had. Zoveel kansen gehad en zoveel laten liggen, heb er haar nooit direct afgewezen, maar eigenlijk ook wel weer doordat ik niks gedaan heb...Man man, dat ik haar heb laten gaan... Stumper dat ik ben..
  zaterdag 23 april 2011 @ 03:00:33 #79
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95879130
Vanavond heel veel mensen tegengekomen die spijt hadden van hun afwijzing. O, o contactgestoorde ik die meteen wilt claimen maar er toch verdomd goed uitziet ;)
pi_95891097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zit er ook echt mee hoor, elke keer weer als ik haar zie. Ze heeft inderdaad nu een relatie, helaas.. Zit nu echt met die momenten van wat als.... ja. Ik probeer haar nu al langer te vergeten, maar dat is hopeloos, lukt me niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, vergeten lukt me dus echt niet en aan de ene kant denk je dan ook weer van misschien die stoute schoenen aantrekken ondanks die relatie, ik weet dat ze me leuk gevonden heeft, ook toen ze die jongen al ontmoet had net en dus al een relatie had. Zoveel kansen gehad en zoveel laten liggen, heb er haar nooit direct afgewezen, maar eigenlijk ook wel weer doordat ik niks gedaan heb...Man man, dat ik haar heb laten gaan... Stumper dat ik ben..
Het enige wat je kan doen is een keuze maken. Of je gaat het haar alsnog vertellen,en dan alleen maar om je hart te luchten zonder verdere verwachtingen van haar.
Of je besluit het niet te vertellen en verder te gaan met je leven en zoeken naar een andere leuke meid.
Meer kun je niet doen, en verder zoals nu gaat ook niet werken natuurlijk.

Succes! :)
pi_95891389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:00 schreef Mishu het volgende:
Vanavond heel veel mensen tegengekomen die spijt hadden van hun afwijzing. O, o contactgestoorde ik die meteen wilt claimen maar er toch verdomd goed uitziet ;)
Vrijdag- en zaterdagavonden tellen niet mee. Dan zegt elke man dat hij spijt heeft van een afwijzing tegen diegene die hij vroeger heeft afgewezen.
pi_95891794
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Vrijdag- en zaterdagavonden tellen niet mee. Dan zegt elke man dat hij spijt heeft van een afwijzing tegen diegene die hij vroeger heeft afgewezen.
Thanks voor de info!!!! Altijd handig om te weten natuurlijk.... :Y
pi_95891907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:42 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Thanks voor de info!!!! Altijd handig om te weten natuurlijk.... :Y
Zie dat het wel een beetje overtrokken is, maar ik denk wel dat het bij veel mannen voor herkenning zorgt. In de kroeg onder invloed van de nodige borrels sentimenteel praten, of zelfs een ex smsen. En dan de volgende dag denken: waarom?

Maar jij hebt dat niet zo snel?
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:49:16 #84
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95891970
Tja ik zag er gisteren dan ook damn fine uit. Zo leuk, kwam ook doordat er veel jongens naar me toe kwamen en dat stak de concurenntiedrift bij anderen weer aan zo van das een alpha-female.
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:49:44 #85
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95891982
En andere dagen laten ze je weer stikken omdat je even 'uit' bent. ;(
pi_95893148
Is het je wel eens overkomen dat je iemand hebt afgewezen waar je later spijt van kreeg? Of dat je het hebt uitgemaakt met iemand waar je achteraf spijt van hebt gekregen?
NEE

Heb je je best gedaan iemand terug te krijgen en is dat gelukt? Of was het te laat en heb je jezelf voor de kop geslagen van spijt?
NEE
pi_95894475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Zie dat het wel een beetje overtrokken is, maar ik denk wel dat het bij veel mannen voor herkenning zorgt. In de kroeg onder invloed van de nodige borrels sentimenteel praten, of zelfs een ex smsen. En dan de volgende dag denken: waarom?

Maar jij hebt dat niet zo snel?
Oh jawel hoor ook wel eens gehad. Maar niet persé op een vrijdag of zaterdag. Kon bij mij elke dag in de week gebeuren. Ik bedoelde mijn reactie niet verkeerd hoor :)
pi_95894545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef Mishu het volgende:
Tja ik zag er gisteren dan ook damn fine uit. Zo leuk, kwam ook doordat er veel jongens naar me toe kwamen en dat stak de concurenntiedrift bij anderen weer aan zo van das een alpha-female.
Ook herkenbaar! Regelmatig al gehad en laat het ook maar een beetje mijn doel voor morgen zijn.... *O*
pi_95894578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Schieteensevenop het volgende:
Is het je wel eens overkomen dat je iemand hebt afgewezen waar je later spijt van kreeg? Of dat je het hebt uitgemaakt met iemand waar je achteraf spijt van hebt gekregen?
NEE

Heb je je best gedaan iemand terug te krijgen en is dat gelukt? Of was het te laat en heb je jezelf voor de kop geslagen van spijt?
NEE
Thanks voor je bijdrage!! :D
pi_95896641
Iemand nog tips voor mij voor morgen?

:@
pi_95898136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef JustD1984 het volgende:

Neem een date mee.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_95901708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef Sattyagraha het volgende:

[..]

Neem een date mee.
Thanks!
Dat zou een goeie zijn alleen gaat me dat niet meer lukken op korte termijn. En daarbij is het iets waar gewoon iedereen naar toe gaat uit de omgeving dus niet echt iets om te doen met een date... Zeker wel een goeie om te onthouden voor volgende week!

Morgen toch maar daar gezellig gaan kletsen met heel veel andere mensen (lees mannen).
pi_95966017
Ppfff... Hij was er niet!!!!
Bijna heel zijn vriendengroep wel alleen hij met nog een paar zijn ergens anders gebleven!
Ik was eerst eigenlijk wel opgelucht en heb het erg naar mijn zin gehad. Maar nu wordt het gewoon weer een week stressen omdat ik m dus nu pas het komend weekend ga zien. Daarbij werd ik ook nog eens door verschillende mensen aangesproken die me vroegen hoe het zat tussen hem en mij.

En dan krijg ik telkens van die goed bedoelde reacties dat ze ervan overtuigd zijn dat hij waarschijnlijk niet weet wat hij met zijn gevoelens voor mij moet. Dat de bepaalde dingen die hij heeft gedaan of heeft gezegd juist veel betekenend zijn en ik vooral nog eens met hem moet praten hierover.

:{

Ik twijfel nu of ik hem nu moet smsen/bellen/langs laat komen. Aangezien hij zelf zei dat hij dat wel zou doen als het nodig is. Dit is zo'n situatie waarin hij zei als er iets is of ik wil praten dan moest ik het maar zeggen dan zou hij wel langs komen of we bellen....
Maar heeft dat wel zin? In principe voelt het dan alsof ik hem moet laten langs komen zodat hij nog eens moet gaan uitleggen dat een relatie er niet in zit, daar zit ik niet op te wachten!

Ik probeer me ook zo min mogelijk aan te trekken van wat andere zeggen, maar ik kan het niet zomaar langs me heen laten gaan. Het geeft me toch weer hoop want het zijn wel de signalen die ik ook krijg.
Maar ik kan nu niks doen.... weer praten met hem lijkt me het juist alleen nog maar ingewikkelder te maken maar ik weet nu niet hoe ik moet reageren vrijdag/zaterdag als ik m zie, ik kan niet doen alsof er niks aan de hand is maar wil het niet gaan bespreken op een verjaardag of tijdens het uitgaan met alcohol erbij.

zucht! ;(
  maandag 25 april 2011 @ 20:29:59 #94
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95967639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef JustD1984 het volgende:

Wees niet te gefocusd op hem. Als het weer mislukt voel je je daar heel stom door.

Maar dat is makkelijk praten hè :)
pi_95968532
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wees niet te gefocusd op hem. Als het weer mislukt voel je je daar heel stom door.

Maar dat is makkelijk praten hè :)
Nou dat was gister niet zo moeilijk want hij was er niet. Wel een goeie tip voor vrijdag/ zaterdag. :)

Alleen weet ik nu niet wat ik moet doen. Moet ik hem iets laten horen ivm het gesprek dat ik gister met een vriend van hem had? Eigenlijk wil ik hem duidelijk maken dat als hij er met vrienden over praat, hij ook tegen hen maar moet zeggen dat het klaar is, afgelopen! Dan komen ze tenminste ook niet nog naar mij met verwarrende verhalen en vragen. Het is gewoon vervelend dat ik het telkens moet uitleggen terwijl ik zelf maar half weet hoe het zit met zijn gevoelens. En dat ze dan goed bedoeld zeggen dat het best nog goed kan komen maar dat hij eerst moet beseffen wat hij weg gooit... En dat hij zeker gevoelens heeft (wat hij zelf ook heeft gezegd) maar misschien nog niet goed durft of niet goed weet wat hij wil.
  maandag 25 april 2011 @ 20:50:07 #96
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95968613
Wat zijn vrienden zeggen moet je niet te veel waarde aan hechten. Veel jongens bespreken hun liefdesdingen niet onderling dus zij weten ook niet hoe het echt zit maar ze kunnen je natuurlijk het beste gunnen.
pi_95969318
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef Mishu het volgende:
Wat zijn vrienden zeggen moet je niet te veel waarde aan hechten. Veel jongens bespreken hun liefdesdingen niet onderling dus zij weten ook niet hoe het echt zit maar ze kunnen je natuurlijk het beste gunnen.
Daar heb je inderdaad een duidelijk punt!
thanks!
pi_95983627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Dit heb ik toen ook tegen mijn ex gezegd toen hij voor het eerst spijt leek te hebben. Hij bleek alle andere meisjes met mij te vergelijken en kwam daarom maar niemand tegen. het zou heel goed kunnen dat de spijt komt door het alleen zijn en niet om de persoon zelf.

Ik weet ook dat wanneer ik nu iemand anders tegenkom waar het mee klikt, ik de situatie van nu anders kan gaan bekijken. Dat geldt ook met de situaties van hiervoor. Maar ja ik heb nergens op mijn kalender staan welke dag dat gaat gebeuren. Het is voor nu allemaal nog een beetje vers maar over een maandje komt het wel weer goed. Heb af en toe nog uitspattingen.
Hm ja dat idee heb ik nu ook als ik ga stappen... Elk meisje dat ik tegenkom vergelijk ik met haar ondanks dat ik er zelf een punt achter heb gezet.
pi_95983709
Gemiste kansen zijn eigenlijk nog de zaken waar ik aan terug denk. What if.
pi_96006478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:24 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Hm ja dat idee heb ik nu ook als ik ga stappen... Elk meisje dat ik tegenkom vergelijk ik met haar ondanks dat ik er zelf een punt achter heb gezet.
Maar waarom? Wat mis je aan haar? Of wat zou je van haar terug zien bij een ander meisje?
Je hebt het niet voor niks uitgemaakt toch? Zoals ik las heb je geen spijt dat je het hebt uitgemaakt...

Mis je dan gewoon iemand om je heen en haar goeie punten?
Of heb je inmiddels wel spijt en je bedacht? Heb je nog contact met haar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')