Jeetje, het is vooral klote omdat je haar ook nog regelmatig tegenkomt en ze dus van niks weet! Maar begrijp ik het goed dat ze nu dus een relatie heeft? Het is natuurlijk rot dat je je mond niet eerder hebt open gedaan, hoe moeilijk en eng dat soms ook is.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
En of ik spijt heb. Ik zit in een kutperiode(kutjaar, onzekerheid en ga zo voort) komt geeft er plots een meisje aan van het werk mij leuk te vinden, en die zag ik dus ff niet aankomen. Geen sodemieter gedaan terwijl zij het wel liet merken, tot de dag vandaag kan ik mezelf 300 meter de grond inslaan, allemachtig...
Zelfs toen ze met haar huidige vriend bezig was(daten enzo) en ik net losser werd had ik het moeten zien, had ik wat moeten doen. Toppunt was nog wel dat rond dat hun relatie moest beginnen zij me nog nafloot, en wat doet meneertje hierJuist, niks... Ok, nou wist ik dit niet van die andere jongen, lang zelfs niet. In het eerste half jaar van hun relatie wist ik er niks van, en laat zij toen ook echt anders gedaan hebben naar me, aandacht trekken, toch nog flirten, toen ik echt het gevoel had dat het goed zou komen kwam ik er achter, en in wat voor een put ik toen gedonder ben...
En elke week wordt ik er gewoon weer mee geconfronteerd op het werk, wat ze is me collega. Studeren we ook nog allebei en zie ik haar heel soms op school en toch altijd nog van die momentjes waarvan ik denk tja.. Heb er echt spijt van, dat ik niks gedaan heb, zij niet eens weet of i khaar wel of niet leuk vind/vond, en nu anderhalf jaar later zit ze nog altijd in m'n hoofd, en als iemand op het werk dan ook nog (onwetend) tegen mij zegt: 'Goh, die (naam) is best wel een leuke meid, jammer dat ze een vriend heeft'
Het enige wat je kan doen is een keuze maken. Of je gaat het haar alsnog vertellen,en dan alleen maar om je hart te luchten zonder verdere verwachtingen van haar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zit er ook echt mee hoor, elke keer weer als ik haar zie. Ze heeft inderdaad nu een relatie, helaas.. Zit nu echt met die momenten van wat als.... ja. Ik probeer haar nu al langer te vergeten, maar dat is hopeloos, lukt me niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, vergeten lukt me dus echt niet en aan de ene kant denk je dan ook weer van misschien die stoute schoenen aantrekken ondanks die relatie, ik weet dat ze me leuk gevonden heeft, ook toen ze die jongen al ontmoet had net en dus al een relatie had. Zoveel kansen gehad en zoveel laten liggen, heb er haar nooit direct afgewezen, maar eigenlijk ook wel weer doordat ik niks gedaan heb...Man man, dat ik haar heb laten gaan... Stumper dat ik ben..
Vrijdag- en zaterdagavonden tellen niet mee. Dan zegt elke man dat hij spijt heeft van een afwijzing tegen diegene die hij vroeger heeft afgewezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:00 schreef Mishu het volgende:
Vanavond heel veel mensen tegengekomen die spijt hadden van hun afwijzing. O, o contactgestoorde ik die meteen wilt claimen maar er toch verdomd goed uitziet
Thanks voor de info!!!! Altijd handig om te weten natuurlijk....quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Vrijdag- en zaterdagavonden tellen niet mee. Dan zegt elke man dat hij spijt heeft van een afwijzing tegen diegene die hij vroeger heeft afgewezen.
Zie dat het wel een beetje overtrokken is, maar ik denk wel dat het bij veel mannen voor herkenning zorgt. In de kroeg onder invloed van de nodige borrels sentimenteel praten, of zelfs een ex smsen. En dan de volgende dag denken: waarom?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:42 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Thanks voor de info!!!! Altijd handig om te weten natuurlijk....
Oh jawel hoor ook wel eens gehad. Maar niet persé op een vrijdag of zaterdag. Kon bij mij elke dag in de week gebeuren. Ik bedoelde mijn reactie niet verkeerd hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zie dat het wel een beetje overtrokken is, maar ik denk wel dat het bij veel mannen voor herkenning zorgt. In de kroeg onder invloed van de nodige borrels sentimenteel praten, of zelfs een ex smsen. En dan de volgende dag denken: waarom?
Maar jij hebt dat niet zo snel?
Ook herkenbaar! Regelmatig al gehad en laat het ook maar een beetje mijn doel voor morgen zijn....quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:49 schreef Mishu het volgende:
Tja ik zag er gisteren dan ook damn fine uit. Zo leuk, kwam ook doordat er veel jongens naar me toe kwamen en dat stak de concurenntiedrift bij anderen weer aan zo van das een alpha-female.
Thanks voor je bijdrage!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Schieteensevenop het volgende:
Is het je wel eens overkomen dat je iemand hebt afgewezen waar je later spijt van kreeg? Of dat je het hebt uitgemaakt met iemand waar je achteraf spijt van hebt gekregen?
NEE
Heb je je best gedaan iemand terug te krijgen en is dat gelukt? Of was het te laat en heb je jezelf voor de kop geslagen van spijt?
NEE
Neem een date mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef JustD1984 het volgende:
Iemand nog tips voor mij voor morgen?
Thanks!quote:
Wees niet te gefocusd op hem. Als het weer mislukt voel je je daar heel stom door.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef JustD1984 het volgende:
Iemand nog tips voor mij voor morgen?
Nou dat was gister niet zo moeilijk want hij was er niet. Wel een goeie tip voor vrijdag/ zaterdag.quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wees niet te gefocusd op hem. Als het weer mislukt voel je je daar heel stom door.
Maar dat is makkelijk praten hè
Daar heb je inderdaad een duidelijk punt!quote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef Mishu het volgende:
Wat zijn vrienden zeggen moet je niet te veel waarde aan hechten. Veel jongens bespreken hun liefdesdingen niet onderling dus zij weten ook niet hoe het echt zit maar ze kunnen je natuurlijk het beste gunnen.
Hm ja dat idee heb ik nu ook als ik ga stappen... Elk meisje dat ik tegenkom vergelijk ik met haar ondanks dat ik er zelf een punt achter heb gezet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Dit heb ik toen ook tegen mijn ex gezegd toen hij voor het eerst spijt leek te hebben. Hij bleek alle andere meisjes met mij te vergelijken en kwam daarom maar niemand tegen. het zou heel goed kunnen dat de spijt komt door het alleen zijn en niet om de persoon zelf.
Ik weet ook dat wanneer ik nu iemand anders tegenkom waar het mee klikt, ik de situatie van nu anders kan gaan bekijken. Dat geldt ook met de situaties van hiervoor. Maar ja ik heb nergens op mijn kalender staan welke dag dat gaat gebeuren. Het is voor nu allemaal nog een beetje vers maar over een maandje komt het wel weer goed. Heb af en toe nog uitspattingen.
Maar waarom? Wat mis je aan haar? Of wat zou je van haar terug zien bij een ander meisje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:24 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Hm ja dat idee heb ik nu ook als ik ga stappen... Elk meisje dat ik tegenkom vergelijk ik met haar ondanks dat ik er zelf een punt achter heb gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |