Pff... Dragon Age (1)

(ja ja ik loop achter, zie m'n vorige reactie...)
Glitched als de modderfokker, good and bad.
Vier keer de eindbaas moeten verslaan omdat ie steeds vastliep op het moment dat ie doodging. Afijn, uiteindelijk liep die een keer niet vast en na weken eindelijk die game uitgespeeld, met deze beloning (één van de vier mogelijke eindes):
A Dark PromiseDefeated the Archdemon and, through a dark ritual with Morrigan, spared your own lifeNa de credits etc. doe ik voor de gein toch nog "Resume" uit het hoofdmenu om te zien of er nog wat te doen is. Krijg ik gelijk dit:
The Ultimate SacrificeThe ultimate sacrifice was made in defense of FereldenNormaal wil m'n trophy's verdienen maar in dit geval vind ik het niet zo erg aangezien het nogal wat moeite kost om de game uit te spelen. Maar deze trophy krijg je normaal bij de andere drie mogelijke eindes dus.
Gisteren ging ik verder met een stukje DLC (Witch hunt). Ik was denk halverwege en het moment dat m'n save heeft geladen krijg ik dit:
PerfectionistAcross all playthroughs, discovered all possible endingsHeeft niks met die DLC te maken, maar met die vier mogelijke eindes van de main game. Nou had ik voor één playthrough al vier keer nodig, dus misschien was dit een goedmakertje
/rant
Dus...
Lekker weer vandaag he?