Guido gestemd natuurlijk aangezien die er door de redaktie is uitgebonjourd op een oneerlijke manier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb natuurlijk "anders" gestemd
zou die een missie hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:24 schreef Stability het volgende:
1: sharon's haar ziet er niet uit met die achterlijke stijve pony...
2: monique's haarkleur ziet eruit alsof ze in een verfketel is gevallen
3: verpest aub heel erg laura's haar ! , geen moeite toch stervio?
4: welke gek laat zn haar nou door hem doen????
het lijkt er wel op he? hahaha sharon is nou helemaal echt zo'n moekequote:
Niks meer aan doen.quote:
hij heeft zich voor mij al genoeg bewezen...ook toen met dat kapsel van guidoquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef danilel het volgende:
De laatste keer dat Servio highlights heeft gezet is in 2007, hij meent dat je dat niet kunt verleren.
Dat zullen we wel eens zien!
Sorry, maar ik kon het niet laten. Sue mequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Guido SST Guido
Jongens stem even op mij in de nieuwe poll op de secretstory hyves! Misschien krijg ik wel eens kansje in de week v/d verbroedering! #sstnl
7 seconds ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kon het niet laten. Sue me![]()
[ afbeelding ]
schitterend, PB hahahahahhaahquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Sonera het volgende:
Arme Mo niemand heeft haar uitgelegd wat een 24/7 reallife soap inhoudt... Denk dat we niks kunnen horen en niks kunnen zien...
bannetje??quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef danilel het volgende:
Trouwens, waar is Capt1caveman eigenlijk?
Heb m al een tijdje niet meer gesignaleerd......
Geweldig!! Ben benieuwd of die reageerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Fontala10
@ @SST_Guido Ik dacht het niet, slapers genoeg in dat hok. #sstnl
Eerst dacht ze al dat in der neukkamer geen cameras hingen en dat wij het niet konden zien en nu denk ze weer dat als ze fluisteren dat wij het niet kunnen verstaan maar ondertiteling nodig hebben..quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef 38half het volgende:
Wie wordt de nieuwe bewoner?
15 april om 16.47
Het wordt druk vanavond in de daily show.
Maik heeft het Huis der Geheimen verlaten en is te gast bij Bart in de daily show. We komen erachter hoe Maik zijn tijd in het huis heeft ervaren en hij vertelt over zijn gevoelens voor Monique. Servio heeft de plaats van Karim ingenomen en voelt zich weer helemaal thuis. De Stem heeft nog een verassing in petto, er betreedt een nieuwe bewoner het Huis der Geheimen. Wil jij weten wie dat is? Kijk dan naar de daily show, vanavond om 19:30 uur op Net5!
[ afbeelding ]
Enkeltje asiel of ergerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat gebeurt er met dat hondje als ss is afgelopen ????????????????????
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef Chuckster het volgende:
Jo, als je klaar bent met Flip moet je de volgende keer wel je mond afvegen:
[ afbeelding ]
wel echt een super lief hondje! Ben benieuwd wat zijn naam nou wordt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef 38half het volgende:
Wie wordt de nieuwe bewoner?
15 april om 16.47
Het wordt druk vanavond in de daily show.
Maik heeft het Huis der Geheimen verlaten en is te gast bij Bart in de daily show. We komen erachter hoe Maik zijn tijd in het huis heeft ervaren en hij vertelt over zijn gevoelens voor Monique. Servio heeft de plaats van Karim ingenomen en voelt zich weer helemaal thuis. De Stem heeft nog een verassing in petto, er betreedt een nieuwe bewoner het Huis der Geheimen. Wil jij weten wie dat is? Kijk dan naar de daily show, vanavond om 19:30 uur op Net5!
[ afbeelding ]
Tja, hoogblond he? Waarom lag ze dan onder de dekens te wippen met een bovenstukje of iets aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef Sonera het volgende:
[..]
Eerst dacht ze al dat in der neukkamer geen cameras hingen en dat wij het niet konden zien en nu denk ze weer dat als ze fluisteren dat wij het niet kunnen verstaan maar ondertiteling nodig hebben..
gatver man, wat een gedrochtquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef Chuckster het volgende:
Jo, als je klaar bent met Flip moet je de volgende keer wel je mond afvegen:
[ afbeelding ]
Stervio zijn kapperszaak moet over 45 minuten sluitenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Lutte het volgende:
Ik versta er niks van! Wat zei de stem nou?
Wellicht voor de persoonlijke kluis????quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:
quote:SST_Joanna SST Joanna
Lief he van @sst_phillip dat hij er gister nog even aan dacht om Ian te feliciteren #sstnl
Fontala10
@ @SST_Joanna @sst_phillip Stel je voor dat blauwoog dat vergeten was zeg, dan waren de rapen gaar bij Djoon en MamaDjoon.#sstnl
Ik denk dat een van de bewoners hem wel wilt, Laura bijvoorbeeld haar hondje is toch overleden...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mss vind ze dat sexy? geen idee maar ze zat geloof ik met Flip en toen vroeg ze wat zijn nou eigenlijk de streams toen kwam ze erachter dat ze toch wel in die kamer hingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef 38half het volgende:
[..]
Tja, hoogblond he? Waarom lag ze dan onder de dekens te wippen met een bovenstukje of iets aan?
Nee, niet hoogblond maar hoogbegaafd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Sonera het volgende:
[..]
mss vind ze dat sexy? geen idee maar ze zat geloof ik met Flip en toen vroeg ze wat zijn nou eigenlijk de streams toen kwam ze erachter dat ze toch wel in die kamer hingen
Vandaar de SL.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef Chuckster het volgende:
Flip krijgt een massage van Jo zo te horen?
Als ie weer teruggaat naar Bridget bel ik echt de dierenbescherming. Dat wil je zo'n beestje niet aandoenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ie weer teruggaat naar Bridget bel ik echt de dierenbescherming. Dat wil je zo'n beestje niet aandoen
Ook als dat beestje naar saaie Laura gaat. Dat beestje krijgt dan totaal geen beweging.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ie weer teruggaat naar Bridget bel ik echt de dierenbescherming. Dat wil je zo'n beestje niet aandoen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, nog maar eentje erbovenop, dan moet de boodschap wel overkomen.![]()
[ afbeelding ]
quote:@Pearlbitch @SST_Guido we weten nu wel dat jou geaardheid bepaalt dat je Aafke terug wil hebben maar jij ziet ook graag een vrolijke Laura
quote:
en de la van Jo....quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
Laat de stem de hond dan uit of mag de hond op het nepgras poepen en plassen??
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Stranger1977 het volgende:
Het voordeel van een hond in huis,... is dat Mo zo makkelijk van d'r smegma af kan komen![]()
![]()
daar is PB toch voor?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Stranger1977 het volgende:
Het voordeel van een hond in huis,... is dat Mo zo makkelijk van d'r smegma af kan komen![]()
![]()
Zal wel weer geheimtaal gebrabbel zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:45 schreef Kiqy het volgende:
iemand gehoord/begrepen waar Flip en Jo het voor de sl over hadden? Jo vroeg hem iets en hij had het over hoe vaak je een film kijkt of zo? (ja vaag, ik weet he)
ze verward de P van prostitutie geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Wat lult Djoon nou? Haar propedeuse gehaald? Waar dan?
Ze slaat de vraag van de MAVO over, zit plotseling in het 2e jaar van Schoevers en toen een propedeuse.
Mčn, wat kan dat mens fantaseren.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Ze slaat de vraag van de MAVO over, zit plotseling in het 2e jaar van Schoevers en toen een propedeuse.
Ja, MamaJo wilde dat ze een goede, particuliere opleiding zou gaan doen. Dat werd Schoevers. Daarna Comm. Ec. op de Hoge School in Rotterdam, haar P gehaald en toen een SL.........quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
niet om een mootje te doen, maar het is Schoeversquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, MamaJo wilde dat ze een goede, particuliere opleiding zou gaan doen. Dat werd Schroevers. Daarna CommEc. op de Hoge School in Rotterdam, haar P gehaald en toen een SL.........
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze verward de P van prostitutie geloof ik
Ja, maar ze zei erbij, dat praten en masseren tegelijk, wel erg moeilijk is. (Luisteren en stenograveren tegelijk was dat klaarblijkelijk niet).quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
doe niet zo hoogbegaafd joh!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet om een mootje te doen, maar het is Schoevers
Tja, het werd iets té ongeloofwaardig hč? Echt, wat een gelul.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef 38half het volgende:
Ja, MamaJo wilde dat ze een goede, particuliere opleiding zou gaan doen. Dat werd Schroevers. Daarna CommEc. op de Hoge School in Rotterdam, haar P gehaald en toen een SL.........
Ze geeft een cursus hoe verneder ik mezelfquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei erbij, dat praten en masseren tegelijk, wel erg moeilijk is. (Luisteren en stenograveren tegelijk was dat klaarblijkelijk niet).
Geen probleem, heb het direct aangepast;-)quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet om een mootje te doen, maar het is Schoevers
heeft die hond zijn P wel gehaald dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef akveor het volgende:
Die hond zal wel betekenen dat er daar dit weekend niet gezopen gaat worden.
zal wel een thuisstudie van de LOI geweest zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
ja, Jo is altijd zo vaag!Zeg an gewoon ik heb mavo gedaan of ik heb geen diploma of zo, maar ze praat altijd overal omheen, net of ze niet vrijuit kan spreken en een ander leven heeft (gehad) dan andere mensen of zo (dat gevoel krijg ik bij haar, kan me slecht in haar leven verplaatsen, blijft vaag).quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tja, het werd iets té ongeloofwaardig hč? Echt, wat een gelul.
User Urb heeft wel een mooi lijstje van haar acteerlessen.
dat mormel spoort totaal niet johquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Kiqy het volgende:
[..]
ja, Jo is altijd zo vaag!Zeg an gewoon ik heb mavo gedaan of ik heb geen diploma of zo, maar ze praat altijd overal omheen, net of ze niet vrijuit kan spreken en een ander leven heeft (gehad) dan andere mensen of zo (dat gevoel krijg ik bij haar, kan me slecht in haar leven verplaatsen, blijft vaag).
waarom heeft ze dat belachellijke hoedje op ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef mazaru het volgende:
Waarom slaat niemand dat belachelijke hoedje van dat belachelijke hoofd af?
[ afbeelding ]
Omdat haar belachelijke nakomertje van een broertje jarig schijnt te zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom heeft ze dat belachellijke hoedje op ?
Haar broertje schijnt alweer jarig te zijn net als vorige week.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom heeft ze dat belachellijke hoedje op ?
Waarom slaat niemand dat belachelijke hoofd onder dat hoedje vandaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Haar broertje schijnt alweer jarig te zijn net als vorgie week.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waarom slaat niemand dat belachelijke hoofd onder dat hoedje vandaan?
Ik vind het weer briljant bedacht van Joannaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ook goed! Als er maar een klap ergens op gegeven wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waarom slaat niemand dat belachelijke hoofd onder dat hoedje vandaan?
daarom hebben ze allemaal zo'n ouwe kop daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
een week na de verjaardag van haar broertje is hij gewoon nog een keer jarig ?
Die smiley heeft Laura orenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het weer briljant bedacht van Joanna.
Ze weet overal wel een manier te verzinnen om de aandacht op zich te vestigen.
Broertje Ian 10 jaar geworden. Ga ik de hele dag met een hoedje oplopen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
daarom hebben ze allemaal zo'n ouwe kop daar
Sleeping Story was een betere naam geweest voor dit programmaquote:
Zitten ze er nog aan nu die valse nicht zo met d'r bezig is?quote:
Oww, kijk de alu-hoedjes van Beequeen zijn gearriveerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:11 schreef mazaru het volgende:
Hier mag ook de aluminium uitgeslagen worden
[ afbeelding ]
Daarom ook die hond, lekker zindelijk maken e.d.. (Zal overigens wel op Sha-rond, JoJo en Geeeerard terecht komen!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sleeping Story was een betere naam geweest voor dit programma
Afmaken????Wrom krijg ik nu vreemde gedachten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:13 schreef 38half het volgende:
Jo doet nog even de onderarm van Flipse insmeren, die had ze nog niet gehad. Het begin moet je afmaken, aldus JoJo.
Lekker, het belachelijke hoedje van dat belachelijke hoofd ROSSEN,... van dat paupere mokkelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
en toch vind ik Mo qua figuur toch wel de mooiste en de lekkerste....quote:
Alleen die kop verdiend geen kwakkie,... of blikquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toch vind ik Mo qua figuur toch wel de mooiste en de lekkerste....
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
goin to the backdoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Alleen die kop verdiend geen kwakkie,... of blik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Wat een schattig hondjequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef Freule het volgende:
dit is het hondje wat in het huis komt
[ afbeelding ]
De kandidaat om Mo van d'r smegma te helpen,... FAKKING 200000%!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef Freule het volgende:
dit is het hondje wat in het huis komt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef markvanrinsum het volgende:
NEE ik kijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat gluiperds........
Jammer dat die boobs fake zijn though.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jij hebt gekeken...quote:
Coupe ravagequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef 38half het volgende:
De coupe sauvage van Lauwra mag uitgewassen worden. Op de achtergrond de schret van Mo.
Het zou me niks verbazen als MamaJo, Jo's broertje ook dat huis in flikkert eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef akveor het volgende:
Joannabegint ook al over de week van de verbroedering en dat ze misschien iets van hun broers of zussen zullen krijgen. (Eerder op de middag zei Monique ook al zoiets).
Liever een alu-hoedje dan zo'n achterlijke feestmuts.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:14 schreef akveor het volgende:
Oww, kijk de alu-hoedjes van Beequeen zijn gearriveerd.
Jo bedoelt de P van pest pokken pleuris,,,,,,stom van mij zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef 38half het volgende:
Flip zijn rug is koud, volgens Jo met P. Dat is ze niet van hem gewend, zegt ze.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als MamaJo, Jo's broertje ook dat huis in flikkert eerlijk gezegd.![]()
Het is ff wennen maar idd het is wel beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Niki.P het volgende:
Mo ziet er wel weer wat beter uit, nu haar haar geverfd is...
ja, ik ook! Ik vind ze echt wel leuk samen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:20 schreef Niki.P het volgende:
Vond Flip en Joanne leuker dan Lau, Sharon en Servio onder de douche...
Ze gaan patat eten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef markvanrinsum het volgende:
hoelaat gaat joanna patat maken ik heb honger??????????
Joanna gaat koken!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef markvanrinsum het volgende:
Net zo'n irritante kut stem als die Lauraquote:
joanna heeft aardappels gesneden waar ze patat van gaan maken staat al paar uur in waterquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
STERVIO !!! wat heb je met mn haar gedaan? ik wou alleen maar highlights !!!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die moesten toch 2 uur in de oven? Even geduld mark, Djoon moet eerst nog even haar propedeuse halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef markvanrinsum het volgende:
haha die vind ik echt heel goed!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Master weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Soms is het wel een flapdrol van de bovenste plank ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:27 schreef Niki.P het volgende:
Wisten de kijkers trouwens dat ik oor- en holteonsteking had of is dit nooit verteld in de daily? Dankzij het prachtige zwembad! Hah #sstnl,
Guido probeert goed te praten dat hij altijd op bed lag....??
Misschien heeft lui dat ook wel danquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms is het wel een flapdrol van de bovenste plank ook
Had hij niet iets anders in zijn hol????quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms is het wel een flapdrol van de bovenste plank ook
Ja, die zit in de geheime kamer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Hebben we trouwens al wat van Karim vernomen?
Mag ik deze plaatsen op VOL?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klopt, stream 3 staat gelocked.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:30 schreef Stranger1977 het volgende:
Op Ziggo hebben we die al een kwartier ofzo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die moesten toch 2 uur in de oven? Even geduld mark, Djoon moet eerst nog even haar propedeuse halen.
ja mag (maar niet mn naam eraf knippen hequote:
.quote:
duur betaald voor zo'n prutser !quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef akveor het volgende:
De mensen die door Servio zijn ontvangen in diens 'kapperszaak' moeten 250 euro betalen aan Servio. Totaal 1250 euro.
gerard vondt die patat ook te groot toen liep geard de slaapkamer weer in en heeft ze de patat nog een keer door gesnedenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zo! Patattekes met formaat butt-plug!
Ik vind het een beetje engquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
.
Ik had een vastloper op de ribbenkas van Laura
[ afbeelding ]
Je kunt nu wel goed zien hoeveel ribben de mens heeft. Makkelijk tellen zo
En dan Servio van de week er weer uit, kan Laura weer klagen hoeveel geld de deur uitloopt telkens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef akveor het volgende:
De mensen die door Servio zijn ontvangen in diens 'kapperszaak' moeten 250 euro betalen aan Servio. Totaal 1250 euro.
maar komt dat geld in Servio's kluis?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners moeten uit eigen kluis servio betalen voor hun haar
Nice! Da's ook niet te vreten zulke lappen aardappelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gerard vondt die patat ook te groot toen liep geard de kamer weer in en heeft ze de patat nog een keer door gesneden
Ik vind het wel oke eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef Stability het volgende:
dat haar van mo , zo ordinair die kleur
Geen idee lekker zakcentje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar komt dat geld in Servio's kluis?
Vind ik ook, hele foute kleur. Warm blond en dat staat Mo niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef Stability het volgende:
dat haar van mo , zo ordinair die kleur
nee ik echt niet, zo onnatuurlijkquote:
nee hahahahahahaaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef mazaru het volgende:
Ze kopieert het kijkgedrag van Philip
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef mazaru het volgende:
Ze kopieert het kijkgedrag van Philip
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |