nou.. ik heb hier anders toch een stukje papier liggen waar toch echt op staat... written by the man (animal?) himself..quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn is niet te bewijzen daar zij niet bestaan
Ik heb 20 draken in mijn schuur. Alleen zijn ze een beetje schuw als er mensen in de buurt zijn. Bewijs maar eens dat ik ongelijk heb.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat we ongelijk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog PVV stemmen. Vergeet dat niet - het eerste slachtoffer was immers een moslim.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Michielos het volgende:
ook dat die tristan een paranormaal onderzoeker was, geesten opriep e.d. Hoeveel mensen moeten er sterven door de zieke wanen van een gast die in deze flauwekul gelooft?Blame indirect maar mensen die zulke wanen bij een al ziek persoon aanpraten, wie dat dan ook moge zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |