ik vond het een harde feitquote die gequote moest wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen dat je die afgezaagde YTreacties kopieërd
Je kunt op dm naast je pmenvelopje klikken, zie je de dms welquote:
Nee, ligt denk ik aan deze pc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt op dm naast je pmenvelopje klikken, zie je de dms wel
En ik denk even weg
quote:
Ik zie wel een dm van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ligt denk ik aan deze pc.
Ik wist toch al dat jij hem had gemaakt maffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
ik wist wel dat een glas whisky en een rokje goed bij hem zouden passen.
Dus je blijft een jaar zitten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta 4 tekorten voor havo dus waarschijnlijk ga ik 2e klas havo doen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
ik wist wel dat een glas whisky en een rokje goed bij hem zouden passen.
Ja ik dacht dat het dan misschien wel zou werkenquote:
Anders even op mijn sig klikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Nogmaals mijn dank
[..]
Ja ik dacht dat het dan misschien wel zou werken
ik zit in de 1e klas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je blijft een jaar zitten?
Ehm, nee, dat heb ik verdrongen, dus nee dankjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Marijke, weet je nog dat filmpje van die dansende en zingende eend die ik van de week postte?
Ik zag er hier een in de winkel, dus als je hem wilt hebben, neem ik hem morgen voor je mee.
Moet jij niet eens beginnen aan je huiswerk danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
aardrijkskunde alleen, is al afquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet jij niet eens beginnen aan je huiswerk dan
1e klas wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Marijke, weet je nog dat filmpje van die dansende en zingende eend die ik van de week postte?
Ik zag er hier een in de winkel, dus als je hem wilt hebben, neem ik hem morgen voor je mee.
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee, dat heb ik verdrongen, dus nee dankje![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |