quote:
Natuurlijk, zo ondankbaar ben ik niet hoorquote:
Dus vanavond geen plek meer? Hmquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
51 Kroaten in huis die op stap zijn tot 7 uur vanavond. Tot dan dus in een leeg hotel af en toe mensen vertellen dat ze ergens anders moeten slapenerg saai
Woahquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
51 Kroaten in huis die op stap zijn tot 7 uur vanavond. Tot dan dus in een leeg hotel af en toe mensen vertellen dat ze ergens anders moeten slapenerg saai
Gaan wij eens een keertje stappen Pien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja... In je eentje stappen is gewoon niet leuk
Nog 1 eenpersoons kamerquote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gaan wij eens een keertje stappen Pien?
Hm... Lama danquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog 1 eenpersoons kamerWil jij boven of onderop?
Nee, erg saai. Een groep doet alles samen, ik maak me liever druk om 30 losse boekingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahOp zich best grappig zo'n enorme groep toch?
Whehehehe vraarie en dansenquote:
Zoooooo gast jij bent zo een eckte youtubebaas!!!!quote:
Die werken hier niet denk ik, ik krijg nietsquote:
'k PM je wel danquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die werken hier niet denk ik, ik krijg niets
je denkt toch niet dat ik naar die prutmuziek van JB luister, eagles, meat loaf kwaliteitquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoooooo gast jij bent zo een eckte youtubebaas!!!!!!!EINZ`!!1
Nee, ik bedoel alleen dat je die afgezaagde YTreacties kopieërdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik naar die prutmuziek van JB luister, eagles, meat loaf kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |