quote:boodschappen dus ... je kunt het proberen bij een supermarkt
Op maandag 17 juni 2002 21:39 schreef Poepoog het volgende:
Moet weer inkopen doen, veel verschillende dingen enzo.
quote:Heel veel verschillende dingen... Hoef niet alles in een keer te kopen gaat meer om kadootjes enzo.
Op maandag 17 juni 2002 21:41 schreef Lucille het volgende:
Misschien is het handig om te vertellen wat je wilt kopen.
quote:Tss groningen dat is hier drie uur vandaan of zo... En ik weet niet of ik de plaatselijke middenstand wel kan verstaan
Op maandag 17 juni 2002 21:46 schreef L3IPO het volgende:
Groningen : De Stad In Het Vergeten Deel Van Nederland
quote:Ik ga ook altijd naar Rotterdam
Op maandag 17 juni 2002 21:39 schreef Poepoog het volgende:
Ikzelf neig erg naar Rotterdam... (is wel een beetje ver)
Hoe ver is Rotterdam voor je?
quote:Ja maar daar heb je een beetje weinig winkels... Ben er vandaag ook even geweest. De Chill-Out van de Bijenkorf daar lijkt wel een muizenhol
Op maandag 17 juni 2002 21:53 schreef mabit het volgende:
amstelveen is goed alternatief voor amsterdam..
hij is erg klein bedoel ik te zeggen
quote:wij praten gewoon beschaafd nederlands in de stad hoor
Op maandag 17 juni 2002 21:48 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tss groningen dat is hier drie uur vandaan of zo... En ik weet niet of ik de plaatselijke middenstand wel kan verstaan
we zijn geen boeren
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 17-06-2002 21:57]
quote:Rotterdam kost me drie kwartier schat ik, even ver als bv. Utrecht.
Op maandag 17 juni 2002 21:55 schreef DeF2K het volgende:[..]
Ik ga ook altijd naar Rotterdam
maar goed, ik ben dan ook binnen 20 minuten in het centrumHoe ver is Rotterdam voor je?
quote:Ok op een paar verdwaalde studenten na dan, die de lokale middenstand helpen te integreren in de complexe hedendaagse maatschappij.
Op maandag 17 juni 2002 21:57 schreef nikky het volgende:[..]
wij praten gewoon beschaafd nederlands in de stad hoor
we zijn geen boeren
quote:Haarlem
Op maandag 17 juni 2002 21:58 schreef bruut het volgende:
Tja, als Rotterdam te ver is, en Groningen ook.... Waar woon je dan?? Maastricht of zo?
quote:Lekker ding ben jij! Haarlem is een tijdje geleden uitgeroepen tot beste winkelstad... En we hebben ook nog de langste winkelstraat van Nederland (de Cronjé). Dus erg ver hoef je niet
Op maandag 17 juni 2002 22:02 schreef Poepoog het volgende:[..]
Haarlem
quote:
Op maandag 17 juni 2002 22:17 schreef Christan het volgende:[..]
Lekker ding ben jij! Haarlem is een tijdje geleden uitgeroepen tot beste winkelstad... En we hebben ook nog de langste winkelstraat van Nederland (de Cronjé). Dus erg ver hoef je niet
quote:Nou op een gegeven moment heb je het wel gehad in Haarlem en dan wil je gewoon even wat anders doen... Haarlem is echt booooooring.
Op maandag 17 juni 2002 22:17 schreef Christan het volgende:[..]
Lekker ding ben jij! Haarlem is een tijdje geleden uitgeroepen tot beste winkelstad... En we hebben ook nog de langste winkelstraat van Nederland (de Cronjé). Dus erg ver hoef je niet
quote:Goed hè?
Op maandag 17 juni 2002 22:20 schreef bruut het volgende:[..]
jij moet nog twee jaar oud worden en je hebt nu al verstand van shoppen? natuurtalentje!
mama's en koekies... je kent dat wel hè
quote:Uhm..ik woon zelf in Amsterdam maar om echt lekker te winkelen ga ik altijd naar Haarlem..
Op maandag 17 juni 2002 22:26 schreef Poepoog het volgende:[..]
Nou op een gegeven moment heb je het wel gehad in Haarlem en dan wil je gewoon even wat anders doen... Haarlem is echt booooooring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |