Haha Goldeneye natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
Welke spel uit 1997 is onlangs vernieuwd op de Wii verschenen?
Jupquote:
De N64 versie wel ja,pas voor het eerst in 2009 gespeelt,virend van mij en ik hebben dat spel tot in den treure gespeeld,hij was jonger dan de Cartridge zelfquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup
Wat heb ik met dat spel op N64 menig (legendarische) avond/nachten met mijn maten mee gehad
Geen idee, er zijn toch een stuk of elf delen of zo?quote:
The Water Temple.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Tical2000 het volgende:
Aangezien niemand verder ging; In welk berucht gebied, waar je minstens een aantal uur aan hebt besteedt, is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef MesaJJB het volgende:
Ik wilde net het vorige antwoord geven. Serpent Isle was dat toch? Als het goed is gaan we gewoon door met de vraag van Tical
Neef van me was helemaal fan van die serie dus ik werd er als klein mannetje achter de PC gezet. Heb alleen het eerste deel gespeeld maar de namen zijn toch blijven hangenquote:
Outcast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef MisterChirrel het volgende:
Welke third person game speelt zich af op Adelpha?
Ja klein spelfoutje, volgens mij was dit Hidden & Dangerous.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef MisterChirrel het volgende:
Ahja, Sid Meier's.
Welk spel heeft een level met de naam Spaghetti Airport? Volgens mij het tweede level.
Ah, dat was me even ontschoten.quote:
Ze zijn er inderdaad in de hele serie bij als ik het me goed herinner. Maar Commandos is goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef MisterChirrel het volgende:
Commandos Road to Berlin, volgens mij. Het kan ook zijn dat ze in de gehele serie aanwezig waren.
Pff, echt geen idee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Van wie is dit een quote:
"You should show more respect while you're here! I could break you! so leave it."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |