Yep,quote:
De laatste goede GTA naar mijn mening. Volgende:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Yep,
Zo lastig was die niet.
Mja als je toevallig niet die missie gedaan hebt zou je het nooit weten.
Mja wie heeft nou geen GTA VC gespeeld.
Three dog inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef SoldMayor het volgende:
Three dog. toch?
toevallig dat ik pas nog ff fallout 3 had gedaan.
"This is Enclave Radio, and this is your presideh eh... he he he haaa!! Just kiddin' folks it's Three Dog! Wahoooo!"quote:
The saboteur?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
In welke game speel je het verzet in de WOII?
quote:
Toch zonde inderdaad. Maar goed, de volgende vraag:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Was eigenlijk een goede game die iets nieuws bracht alleen kreeg de game weinig aandacht en ging de producer falliet.
Karen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Toch zonde inderdaad. Maar goed, de volgende vraag:
Een GBA vraagje. Hoe hete de blonde winkeliersdochter in Harvest Moon: Friends of Mineral Town?
Friends of Mineral Town is trouwens van origine uitgekomen op de Playstation maar is nooit in Europa uitgekomen, Friends of Mineral Town is bijna een exacte kopie van die game, Harvest Moon: Back to Nature.quote:
Het enige dat ik weet is dat ik talloze uren ben verloren dankzij die game.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Friends of Mineral Town is trouwens van origine uitgekomen op de Playstation maar is nooit in Europa uitgekomen, Friends of Mineral Town is bijna een exacte kopie van die game, Harvest Moon: Back to Nature.
Ik ook, eerst Back to Nature geïmporteerd op Playstation, toen later weer Friends of Mineral Town.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik talloze uren ben verloren dankzij die game.
Stel de volgende vraag nou maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, eerst Back to Nature geïmporteerd op Playstation, toen later weer Friends of Mineral Town.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |