De oplossing:quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Qunix het volgende:
House plaatje... Beetje jammer van de vocals
Oh.quote:
Zo eens luisteren.quote:
vorige week werdt ie nog uit de kast getrokken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mocht er dan een witje vallen, dan kan 'ie ze zelf even uitleggen.
Werdtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vorige week werdt ie nog uit de kast getrokken.
Eerder vanavond wel even... maar dat kwam doordat Steam 4 games tegelijk aan het updaten was en m'n verbinding dat niet trekt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Mijn god, die kut stream herbufferen de hele tijd![]()
zowel in Chrome als in iTunes. meer mensen last van?
Nope. 1000kbps stream uit de OP in VLC op Macbook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Mijn god, die kut stream herbufferen de hele tijd![]()
zowel in Chrome als in iTunes. meer mensen last van?
Is Portal 2 al uit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerder vanavond wel even... maar dat kwam doordat Steam 4 games tegelijk aan het updaten was en m'n verbinding dat niet trekt.
Verder geen enkel probleem mee, niet gehad ook.
Als Tjibbe weer eens een lekker wijf uitnodigt groeit dat gestaagquote:
Nou ja zeg ik ook.quote:
Nog suggesties wie dat dan specifiek zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Als Tjibbe weer eens een lekker wijf uitnodigt groeit dat gestaag
Heb ik Tjibbe ook getwitterd.
Ik heb Tjibbe door getwitterd dat ie zich weer in elkaar moet laten meppen door Geraldine.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog suggesties wie dat dan specifiek zou moeten zijn?
Sinds de nieuwe studio is het altijd al achter die slagboom, is aan de andere kant van het gebouw he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Ah, kijk ze hebben er van geleerd: een grote lamp erop gezet en de weg afgezet
Avond Dagoquote:
Ik moet meteen denken aan Lange Frans.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
[bmoet toch oppassen dat ik dalijk m`n winkelwagentje niet meer kan duwen![/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |