Ze heeft net weer een gesprek met thuis gehad.quote:
eens ze gebruikt het net iets teveel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook wel iets dat een enorme impact op je leven heeft. Maar het is geen reden waarom je daarvoor perse een RLS zou moeten winnen
Beetje jammer dat ze dat daarvoor gebruikt.
gek he, dat dennis het heeft uitgemaakt met jo.....als je ziet hoe ze erbij loopt op haar broertjes verjaardag ....is toch ook niet normaal meer?quote:
wie? Joanna weer??? meen je niet he??quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft net weer een gesprek met thuis gehad.
Neee... echt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft net weer een gesprek met thuis gehad.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef m00h het volgende:
Laura beoordeelde flipje omdat ie niet actief is geweest o.o
dat is pas lef hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef m00h het volgende:
Dat wil ze denk ik. Denk dat dat de laatste week gebeurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Mita het volgende:
Party met alle oud-bewonders zaterdag, zei Mo, is Maik ook weer terug
nee, omdat hij zijn woord niet nakwam, een van de voorbeelden is dat hij zei te gaan sporten en dat niet doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef m00h het volgende:
Zij kwam hier toch ook voor "spanning en sensatie" staat dr goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee, omdat hij zijn woord niet nakwam, een van de voorbeelden is dat hij zei te gaan sporten en dat niet doet
hij weet dat daar wat te halen valt he....moest zn rijbewijs nog halen enzo...dat zei hij meteen nadat bekend werd dat geer millionair was.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Annelies-G het volgende:
Servio is Gerard kwijtDie gaat vrienden worden met Geer, wedden????
Denk dat Servio door het kijken van de Streams nu wel weet wie er puur zijn en wie niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
hij weet dat daar wat te halen valt he....moest zn rijbewijs nog halen enzo...dat zei hij meteen nadat bekend werd dat geer millionair was.
dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Denk dat Servio door het kijken van de Streams nu wel weet wie er puur zijn en wie niet.
Voor Servio ook wel moeijlijk want hij heeft nu natuurlijk wel banden met de familie van de bewoners. Echt rellen zit er voor hem niet in, zou hij zijn gezicht wederom verliezen.quote:
Nou hij hangt nog verdomd veel aan Jo hoor. Ik had gehoopt dat ie een beetje zou gaan stoken maar helaas...quote:
om spanning en sensatie te zien? of om eraan mee te doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef m00h het volgende:
[..]
Zij kwam hier toch ook voor "spanning en sensatie" staat dr goed
heb filmpje gezien van hem als miss wendy mills, hij doet dat wel heel goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
stervio heeft zn jurkjes ook vast wel in zn koffer zitten...daar zit ik nou echt niet op te wachten ,om hem weer als overdreven travestiet rond te zien huppelen
Vast wel wan t haar broertje is jarigquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Heeft Jo echt weer een gesprek met thuis gehad?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
om spanning en sensatie te zien? of om eraan mee te doen?
Tot nu toe zien, Meedoen komt nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
om spanning en sensatie te zien? of om eraan mee te doen?
Tsja, Iantje is jarig hè? Het is wat Geer net zei: sommige hier in huis spreken hun moeder wekelijks, andere nooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
ja heb ik ook gezien...ik kots erop echt waar , vind het heel zielig als een man zo isquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
heb filmpje gezien van hem als miss wendy mills, hij doet dat wel heel goed
Hij had nog niet zoveel boekingen dus hij moet gewoon weer even reclame makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
stervio heeft zn jurkjes ook vast wel in zn koffer zitten...daar zit ik nou echt niet op te wachten ,om hem weer als overdreven travestiet rond te zien huppelen
hahaha ja inddquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij had nog niet zoveel boekingen dus hij moet gewoon weer even reclame maken
Belachelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, Iantje is jarig hè? Het is wat Geer net zei: sommige hier in huis spreken hun moeder wekelijks, andere nooit.
Die draak heeft weer een privé stream.
zei die dat? en gelijk heeft iequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, Iantje is jarig hè? Het is wat Geer net zei: sommige hier in huis spreken hun moeder wekelijks, andere nooit.
Die draak heeft weer een privé stream.
Maar dat kan nog steeds over dat zelfde gesprek van toen gaan toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoorde haar wel gister zeggen, dat toen ze haar moeder had gesproken dat deze had gezegd dat ze netjes moest eten o.i.d. Dus wat Fons aan jou mailde dat het gesprek toen tussen dochter en mama botox enkel over de breuk ging is onzin.
dat wisten we al lang dat dat onzin wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoorde haar wel gister zeggen, dat toen ze haar moeder had gesproken dat deze had gezegd dat ze netjes moest eten o.i.d. Dus wat Fons aan jou mailde dat het gesprek toen tussen dochter en mama botox enkel over de breuk ging is onzin.
Dat ging ook over dat gesprek van toen. 2e vraag; geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan nog steeds over dat zelfde gesprek van toen gaan toch?
Of heeft ze vandaag echt weer een nieuw gesprekje gehad?
Ik had een feit joh!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat wisten al lang dat dat onzin was
je wens is uitgekomenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
ik irriteer me rot als stervio praat, en tussen elke zin door weer slijmslurpt.......was ie maar weer weg !!!
dat was er toch eerder ook al toen ze op de stream vertelde dat haar moeder haar dingen gezegd had over karim en sharon, en over hoe de pers schreef over sst enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had een feit joh!
Edit; bewijs op band.
Nee ze zaten gisteravond wel behoorlijk te vissen maar dat mag hij helaas niet vertellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Servio al verteld hoe geweldig de kijkcijfers zijn? Of mag hij dat niet?
Jahaaaa... maar nu vertelde ze weer een nieuw 'feitje'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat was er toch eerder ook al toen ze op de stream vertelde dat haar moeder haar dingen gezegd had over karim en sharon, en over hoe de pers schreef over sst enzo
Ik weet precies wat je bedoelt, had alleen geen woord ervoor. "Slijmslurpt", dat is het.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
ik irriteer me rot als stervio praat, en tussen elke zin door weer slijmslurpt.......was ie maar weer weg !!!
Hij heeft verteld, dat je alles ziet, het boeren van hemzelf, zwarte voeten en het scheten laten. Dat ie niet meer boerde nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee ze zaten gisteravond wel behoorlijk te vissen maar dat mag hij helaas niet vertellen
Ja dat ja. En verder wilde ze vooral weten wat er over hun geschreven werd, hoeveel mensen er stonden te wachten op Schiphol, of hij veel werd herkend en of hij veel boekingen erbij had gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Mita het volgende:
[..]
Hij heeft verteld, dat je alles ziet, het boeren van hemzelf, zwarte voeten en het scheten laten. Dat ie niet meer boerde nu
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef It-is-me het volgende:
ieuw het voorstel van Mo.......... allemaal zaterdag een boxer van Maik aan
zacht uitgedrukt...quote:
Waarom niet allemaal in een rode broek vanwege Karim?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef It-is-me het volgende:
aaaaaaaaahhhhhhhh echt waar?? ook dat enge witte strakke broekie waar hij steeds in lag? hahaha stervio zal het wel doen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef It-is-me het volgende:
Dat is geen onderbroeken lol denk ik, mischien daarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal in een rode broek vanwege Karim?
Nee dat is alleen voor Karim weggelegd een rode broek aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal in een rode broek vanwege Karim?
Een woordgrapje... ik snap 'm!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat is geen onderbroeken lol denk ik, mischien daarom?
Nee die reageerde meteen met een opmerking dat ie niet in een vieze onderbroek ging lopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
aaaaaaaaahhhhhhhh echt waar?? ook dat enge witte strakke broekie waar hij steeds in lag? hahaha stervio zal het wel doen dan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef dimi1972 het volgende:
iemand al een shot gezien van Karim in de geheime kamer ?
Niemand heeft dat verder gehoord/gezien dus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij zei dat van Bollywood-acteur
Naderhand zei Gerard, dan zijn alle geheimen nu geraden en wordt het Secret Story 2.0, meer gericht op verhoudingen, relaties en opdrachten
oh valt alweer mee dan...ik heb dat stukje zelf niet gezien, was bezig met de huishoudingquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Nee die reageerde meteen met een opmerking dat ie niet in een vieze onderbroek ging lopen
Ja hier ook, zat net weer ff met een peukquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Stability het volgende:
[..]
oh valt alweer mee dan...ik heb dat stukje zelf niet gezien, was bezig met de huishoudingmoet ook gedaan worden he....steeds doe ik iets tussen het kijken./ cossen door
Hij zei alleen dat hij het geheim van Karim weet, meer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Uit het Karim topic:
Niemand heeft dat verder gehoord/gezien dus?
Dat Servio het geheim van Karim zei?
Dat denk ik ook en daarom praat hij ook niet zoveel met Laura .quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Denk dat Servio door het kijken van de Streams nu wel weet wie er puur zijn en wie niet.
ik heb het niet gezien/gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Uit het Karim topic:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Servio heeft op de streams niet ontdekt hoe het slijmslurpen overkomt, of hij heeft inderdaad niet veel terug gezien.
Voor zover ik weet is dat neit waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Uit het Karim topic:
[..]
ook goeiemorgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef waxmask het volgende:
Zitten ze weer...de mutsen, trollen en truusjes van FOK!
Met z'n halal denimquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Janice, ook zo'n engerd. Heeft in DGK gezeten.
maakt het uit, enige wat sommige intresseert is hoe het met hun BN-er status isquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef waxmask het volgende:
BTW Servio heeft gister HEEL duidelijk verteld amper streams te hebben gekeken en al helemaal niet op internet wat betreft fora of twitter...dus nee die gast weet niks concreets te vertellen.
kick umquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ook goeiemorgen
ik ben geen muts, troll of truusje, ik ben gewoon Nicole....als je mn naam nog niet wist
LOL en de Barbiejurk van Amanda.quote:
nee nog niet...hahaha eerst energie opbouwen ...koffiequote:
Jammer wat hier en daar een opmerking was wel leuk geweest, precies genoeg dat ze er over gaan nadenken en piekeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef waxmask het volgende:
BTW Servio heeft gister HEEL duidelijk verteld amper streams te hebben gekeken en al helemaal niet op internet wat betreft fora of twitter...dus nee die gast weet niks concreets te vertellen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ook goeiemorgen
ik ben geen muts, troll of truusje, ik ben gewoon Nicole....als je mn naam nog niet wist
We weten nu al wel hoe ze heet he...dankzij mij....quote:
dat is geen geheim hoor....:)quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
We weten nu al wel hoe ze heet he...dankzij mij....
Ja, ze is opgestaan en heeft zich aangekleed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Freule het volgende:
Is Laura al actief geweest vandaag? Ze zit namelijk weer/nog.
ok, als dat interessant is? hahahaquote:
Ja redactie had een hoog roddel gehalte verwacht van deze nicht....maar nee...Guido of Jurien hadden/hebben meer info om te verspreiden...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef Freule het volgende:
[..]
Jammer wat hier en daar een opmerking was wel leuk geweest, precies genoeg dat ze er over gaan nadenken en piekeren.
Dat zegt hij, omdat hij niks mag vertellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef Freule het volgende:
[..]
Jammer wat hier en daar een opmerking was wel leuk geweest, precies genoeg dat ze er over gaan nadenken en piekeren.
we willen alles wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, als dat interessant is? hahaha
Mij als troll zien (ik zeg er maar even bij dat ik niet denk dat dat zo is, om geen hersenspinsels aan te wakkeren) is net zoiets als denken dat er allemaal vieze beestjes in je kamer rondlopen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef waxmask het volgende:
Zitten ze weer...de mutsen, trollen en truusjes van FOK!
ja vind ik altijd wel grappig om te lezen, net als toen met de leeftijden die hier rondgingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, als dat interessant is? hahaha
Hij mag niks zeggen, dat is wat andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef knagsje het volgende:
servio weet volgens mij echt niet veel....
Hij is TE vrolijk , dat kan nooit als hij echt zou weten hoe hij is afgebrand op internet dat vind niemand leuk, maar een fag als Servio heeft dan weer therapie nodig en een sloot pillen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat zegt hij, omdat hij niks mag vertellen
lijkt me wel moeilijk om dan je mond te houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij mag niks zeggen, dat is wat anders
Ja klopt maar wat let je nu om verstopte berichtjes te zeggen ......is leuk namelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat zegt hij, omdat hij niks mag vertellen
zal wel een boete op staan vermoed ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja klopt maar wat let je nu om verstopte berichtjes te zeggen ......is leuk namelijk.
Jammerquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal wel een boete op staan vermoed ik
Ik ben benieuwd of het 'm morgenavond ook luktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Stability het volgende:
[..]
lijkt me wel moeilijk om dan je mond te houden
en direct exit neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
Neeeeee joh!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Vultarian het volgende:
hebben de echte bewoners nog niet tegen elkaar gezegd wtf doet servio hier?
als hij gaat zuipen ja indd....ik hoop het hahahaha.. evil mequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het 'm morgenavond ook lukt
nee dan gaat ie met lau aan de ranjaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef Stability het volgende:
[..]
als hij gaat zuipen ja indd....ik hoop het hahahaha.. evil me
zou kunnen, maar volgens mij is hij toch echt wel een soort van alcoholistquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee dan gaat ie met lau aan de ranja
Er is niks wat ze volgens mij niet mogen weten, behalve het geheim van Karim. Wat er afgelopen buiten ECHT is gebeurt zal hij misschien niet mogen vertellen omdat ze dat nog niet kunnen duiden...als je alles langs elkaar zou zetten kan iemand wel eens denken dat de wereld vergaan is....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
Gerard mist zijn vriend Karim. Hij zei gister dat hij weinig vrienden had en dat Karim een echte vriend is . Laura gister weer geholpen door de stem want ze doet alles om er in te blijven. De sleutel hing bijna op de bodem van de bak met spinnen. Weer een misser voor sst de bewoners weten dat hij terug komt en ze hoopte op een hoop paniek en ruzie in het huis om Servio erin te zetten. Slecht voor de kijkcijfers dit karim en Gerard samen zijn sst. En Sharon valt me weer tegen eerst met Jo toen Gerard zei dat ze goed kon acteren en het voor Jo opnemen en nu Gerard geen aandacht meer geven omdat haar vriendje Servio er is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef flintekind het volgende:
Gerard trekt zich ook maar terug, die kan dat gekweel ook niet meer aanhoren...
hahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef dimi1972 het volgende:
Bridget Maasland geeft Portugese zwerfpup aan Secret Story bewoners. Vanavond 19:30 uur Net5
Uhmzzzz wat zal servio (de thuiskok) daarvan gaan maken ?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef Stability het volgende:
[..]
als hij gaat zuipen ja indd....ik hoop het hahahaha.. evil me
van boven of van onder???quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Hoop dat ze 'm helemaal volstoppen
zal hij zelf wel voor zorgen denk ik ...hij pakte ook altijd heel sneaky het laatste biertje uit de koelkastquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Hoop dat ze 'm helemaal volstoppen
En dat ziet Gerard helemaal goed, vind ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:10 schreef Roguee het volgende:
Gerard: Ik vind Servio nu veel liever. En ik voel gewoon dat ie geen weg heeft naar de finale.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef dimi1972 het volgende:
Bridget Maasland geeft Portugese zwerfpup aan Secret Story bewoners. Vanavond 19:30 uur Net5
Uhmzzzz wat zal servio (de thuiskok) daarvan gaan maken ?
[ afbeelding ]
Ja, waarom moest Laura wel voor zichzelf strijden en Gerard niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Stability het volgende:
ze hebben karim en gerard gewoon uitelkaar gehaald om te zien hoe gerard is zonder hem
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Stability het volgende:
ze hebben karim en gerard gewoon uitelkaar gehaald om te zien hoe gerard is zonder hem
ah, ja dat is zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die zit constant aan Servio vastgeplakt.
ja daarom en die opdracht voor laura stelde ook geen moer voor....het contrast was heeeeel grootquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja, waarom moest Laura wel voor zichzelf strijden en Gerard niet?
Die zouden ze toch eerst een inburgeringscursus moeten geven anders komt die niet mee naar nederlandquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
En wat gebeurt er met die zwerfhond als het programma stopt? Hoop dat daar ook langer dan drie seconden over is nagedacht.
Die gaat vast wel naar iemand toe.. zullen genoeg vrijwilligers zijn gok ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
En wat gebeurt er met die zwerfhond als het programma stopt? Hoop dat daar ook langer dan drie seconden over is nagedacht.
Nah, ik denk dat ze dit deden omdat Gerard anders zelf voor de exit had gekozen, en deze keuze voor Gerard veel zwaarder werd hierdoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Stability het volgende:
Nou das duidelijk ...................saai.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Stability het volgende:
hoe durf je! Mijn Straatmadelief, 7 weken oud, tussen een broodje te doen! Beetje meer respect mag ik toch wel verwachten!quote:
neequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef iBenny het volgende:
Is het prijzengeld eigenlijk belastingvrij?
kwamen beelden langs van de geheime kamer, karim was buikspieroefeningen aan het doenquote:
Vanavond gaat die het huis in.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat vast wel naar iemand toe.. zullen genoeg vrijwilligers zijn gok ik.
Wanneer gaat-ie het huis in?
Volgens Servio niet.quote:
Ja en het enige wat haar interesseert is wat haar moeder allemaal tegen hem heeft gezegd, hoe ze er uit ziet en wat anderen denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Servio niet.Ze probeert hem echt uit te horen maar hij mag niks zeggen.
Oh echt? Tof.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef dimi1972 het volgende:
Vanavond gaat die het huis in.
staat op de balk op het UPC kanaal
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Waar blijft de brief van Dennis ? Zal wel zondag komen vlak voor de nominatie van maandag het is en blijft de Jo show.
uiterlijk is ook belangrijk, als ik Laura zie kan ik alleen maarquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Ripley het volgende:
typisch joanna he? Uiterlijk op de eerste plek
Ohw tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Vanavond gaat die het huis in.
staat op de balk op het UPC kanaal
Die neemt Geer wel meequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
Dat laatste zei Djoon toch zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef danilel het volgende:
Jo vroeg ook of ie (dennis ) ergens anders zijn verhaal heeft kunnen doen.
Servio,; "ik heb hem nog nooit gezien, hij heeft wel de kans vd Stem gekregen om met Jo te praten maar dat heeft ie niet gedaan"
dat laatste zei jo zelf idd, servio zei alleen dat hij niet in de media is, hij heeft hem nog nooit gezienquote:
Nope... Ik vind nog steeds dat ze dat wel horen te wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef Darakka het volgende:
Heeft Servio ook al verteld van Japan enz, ?
Maar nu heeft Ser het bevestigd, hij vind het niet echt leuk dat ie zich zo heeft laten verlullen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze weten toch al lang dat hij maandag weer vertrekt?
Hij vroeg aan Servio wat hij met Koninginnedag ging doen. Toen vertelde S. dat en zei Gerard; Maar jij zit toch hier met K-dag?quote:
hahahahaha gerard blijft scherpquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Roguee het volgende:
Gerard tegen servio: Wat deed je vorig jaar op koninginnedag?
Servio: Ik heb gewerkt..
Gerard: En dit jaar dan?
Servio: Ehm..ik denk weer werken.
Gerard: Dan zit je dus niet meer in het huis
hij trapte er ook wel heel makkelijk inquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar nu heeft Ser het bevestigd, hij vind het niet echt leuk dat ie zich zo heeft laten verlullen!![]()
hahahaha hard !!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Roguee het volgende:
Gerard tegen servio: Wat deed je vorig jaar op koninginnedag?
Servio: Ik heb gewerkt..
Gerard: En dit jaar dan?
Servio: Ehm..ik denk weer werken.
Gerard: Dan zit je dus niet meer in het huis
ja hahaha mooi he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij refereerde ook aan zijn boek, en hoe hij de tactiek in werking bracht (nlp voor dummies)
Waarom? Wat is de toegevoegde waarde??quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... Ik vind nog steeds dat ze dat wel horen te weten
haha ja iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef automatic_ het volgende:
Nu gaat hij zichzelf eruit lullen (althans... proberen)
Die pup zie ik ook niet zitten hoor, arm beest!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
Zo, ik heb mijn werk vandaag weer goed gedaan. Zowel me baas als ik kan trots op me zijn....![]()
Ik begrijp dus dat vanaaf er toch een pup gaat komen??
Als Gerard de opdracht wel had gedaan had hij net als Cynthia weer naar huis gekund.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef Stability het volgende:
ja ja , stervio wist pas sinds gisteren dat hij terug kwam.....dream on , slijmslurpert
Het is een zwerfpup, dus die is in dat huis sowieso beter af dan op straat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die pup zie ik ook niet zitten hoor, arm beest!
Klopt wel, want pas op het moment dat Gerard weigerde te eten, wist Servio pas dat ie terug kwamquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef Stability het volgende:
ja ja , stervio wist pas sinds gisteren dat hij terug kwam.....dream on , slijmslurpert
jawel, maar hij wist heus wel een tijdje vantevoren dat er een kans was dat hij in het huis terug moest. dat gaan ze echt niet een dag vantevoren pas melden lijkt me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Gerard de opdracht wel had gedaan had hij net als Cynthia weer naar huis gekund.
Misschien bedoelt ie dat?
Nu ben ik wel heel benieuwd wat voor werk je doet, je bent altijd maar even wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
Zo, ik heb mijn werk vandaag weer goed gedaan. Zowel me baas als ik kan trots op me zijn....![]()
Ik begrijp dus dat vanaaf er toch een pup gaat komen??
gelukkig niet....ik ga er ook elk jaar heen en wil haar niet mn verjaardag laten verpesten !!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Roguee het volgende:
Laura gaat echt nooit meer naar Amsterdam, met koninginnedag.
Mooi!
dan kunnen we lekker zelf naar Amsterdamquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Roguee het volgende:
Laura gaat echt nooit meer naar Amsterdam, met koninginnedag.
Mooi!
Nou dat vraag ik me af. Jo die met argus ogen naar haar haar blijft staren, en bij de eerste haar die maar dreigt los te gaan uit haar plaat gaat...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Koets het volgende:
Was Cyntia maar teruggekomen ipv Servio. Dan was de sfeer een stuk "leuker" geweest!
verzorging. En maar paar clienten..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd wat voor werk je doet, je bent altijd maar even weg
Beter dan voorheen he, maar toch ben ik blij dat hij er officieel al uit is!quote:
Ooooo okequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verzorging. En maar paar clienten..
Ik dacht toch echt even te lezen dat je Laura naar huis wil hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nu Stervio het spel niet hoeft te spelen is hij inderdaad een stuk beter te pruimen.
Donderdag mag die saaie slapende missieverknaller en onloyale Gerard er wel uit
Henkquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nu Stervio het spel niet hoeft te spelen is hij inderdaad een stuk beter te pruimen.
Donderdag mag die saaie slapende missieverknaller en onloyale Gerard er wel uit
klopt, de 1e twee week vond ik hem heel leuk, daarna ging het bergafwaarts. Ik denk dat het best een gezellig vent is,quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was hij de eerste weken in het huis ook
Laat me raden....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef It-is-me het volgende:
vind het wel zielig om een hond in dat huis te laten, aan de andere kant, als het een zwerfhondje is, is het daar wel beter af dan op straat (hoop ik). Daarna zullen er zeker wel mensen zijn die zich over het diertje willen ontfermen.
Ben benieuwd wie er als eerste staat te gillen om de verzorging op zich te nemen.... Mag ik mag ik mag ik, ik wil ik wil
Nóg erger in dat vieze ranzige bed slapen waar de nacht ervoor...... brrrr moet je toch niet aan denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
ik mis karim pi pi pi pi .....arme man, moet ie alleen in dat vieze zweethok van maik zitten
Haha, heb gisteravond laat nog de daily en live teruggekeken, maar ik vond het zooo slap. Doe het spel is spelen en verschuil je niet achter "principes" wat gerard steeds doetquote:
Laura heeft ooit uitgesproken dat wanneer er een hondje zou komen ze het mee naar huis zou nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef It-is-me het volgende:
vind het wel zielig om een hond in dat huis te laten, aan de andere kant, als het een zwerfhondje is, is het daar wel beter af dan op straat (hoop ik). Daarna zullen er zeker wel mensen zijn die zich over het diertje willen ontfermen.
Ben benieuwd wie er als eerste staat te gillen om de verzorging op zich te nemen.... Mag ik mag ik mag ik, ik wil ik wil
dat dus ja brrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Nóg erger in dat vieze ranzige bed slapen waar de nacht ervoor...... brrrr moet je toch niet aan denken
neem toch aan dat ze dat bed toch wel verschoont hebben he.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Nóg erger in dat vieze ranzige bed slapen waar de nacht ervoor...... brrrr moet je toch niet aan denken
die mongeaul met dat feesthoedje op omdat haar broertje de hele dag kijktquote:
Bea, ben jij het?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Stability het volgende:
[..]
gelukkig niet....ik ga er ook elk jaar heen en wil haar niet mn verjaardag laten verpesten !!
Die wordt dan dus nooit uitgelaten. Een hond is een grote verantwoordelijkheid, vind ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Annelies-G het volgende:
Laura heeft ooit uitgesproken dat wanneer er een hondje zou komen ze het mee naar huis zou nemen.
Zielig voor het beestje, komt dan niet aan beweging toequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura heeft ooit uitgesproken dat wanneer er een hondje zou komen ze het mee naar huis zou nemen.
Dat hoedje!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
die mongeaul met dat feesthoedje op omdat haar broertje de hele dag kijkt![]()
Nee maar misschien uit een opvang/asiel gehaald.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Dat hondje hebben ze echt niet gisteren op straat gevonden ...
Zij heeft ook niet nagedacht dat het een grote verantwoordelijkheid met zich mee brengt. Ze zal wel net als met de kinderen er niks mee doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Zielig voor het beestje, komt dan niet aan beweging toe
Daar hebben ze een grote schoonmaakploeg voor aan het werk gehad, met maskertjes enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
neem toch aan dat ze dat bed toch wel verschoont hebben he.....
Mag het hopen voor Karim....bleerghquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Daar hebben ze een grote schoonmaakploeg voor aan het werk gehad, met maskertjes enzo
welnee, laura !! hoe kom je daar nou bij?quote:
Had leuker geweest als hij zoiets had gezegd, ik weet niet...zie jou alleen maar liggen. Dus beoordelen of je saai bent kan ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
welnee, laura !! hoe kom je daar nou bij?
meen je dat ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik gewoon Annelies hoor, zonder de G
dan hoeft ze Alex niet meer te kroelen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Zij heeft ook niet nagedacht dat het een grote verantwoordelijkheid met zich mee brengt. Ze zal wel net als met de kinderen er niks mee doen.
ja maar hij heeft bijna geen streams gezien zei hijquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Had leuker geweest als hij zoiets had gezegd, ik weet niet...zie jou alleen maar liggen. Dus beoordelen of je saai bent kan ik niet.
oh jammer...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar hij heeft bijna geen streams gezien zei hij
ja indd,, en ook jammer dat ie niet op fok is geweest, dan had hij echt het huis niet meer ingedurfdquote:
hey je lijkt laura wel !!! je bent verdorie net vorige week met markvanrinsum getrouwdquote:
Hij heeft Servio op een slimme manier weten te ontfrutselen dat Servio met Koninginnendag gewoon thuis is, Servio kon er wel om lachenquote:
Vanwege Sharonquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom? Wat is de toegevoegde waarde??
ow verrek ja, is ook zo. Was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
[..]
hey je lijkt laura wel !!! je bent verdorie net vorige week met markvanrinsum getrouwd
annelauraquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ow verrek ja, is ook zo. Was ik al weer vergeten![]()
ik hou je in de gaten ! dat je het ff weet hequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ow verrek ja, is ook zo. Was ik al weer vergeten![]()
Johquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef dockx het volgende:
Ik kom ff zeggen dat Gerard slimmer is dan Monique.
Ja, en jij bent de lolligste in een leeg huis, Mo!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Roguee het volgende:
Mo: Weet je wat ik mij net bedenk, dat Maik echt wel veel is ingelopen qua stemmen de laatste week.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef dockx het volgende:
oh echt? thanks voor de infoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef dockx het volgende:
oei, okequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hou je in de gaten ! dat je het ff weet he
ja , we zijn hier gek op nieuwe goeie infoquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , we zijn hier gek op nieuwe goeie info
Alleen slimmer dan Mo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef dockx het volgende:
niet hard genoeg nog naar me zin...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef dockx het volgende:
[..]
![]()
Jo houdt ervan om schoon te maken en ze stoot zojuist haar teen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |