Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar waarom wil je dat jouw kind in Kitty kleding rondloopt als ze het zelf niet leuk vind ?
Ja, heb mn eigen lingerielijn wist je dat nog niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M denkt dat wij elkaar snappen, maar wij missyB niet snappen
barquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon effen en MD ondergoed
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgenquote:
Whehe, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
prins op het witte paard ontmoetdag vandaag?
SES = service Entry Sheetquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.
Vind ze iets echt niet leuk kan met of zonder kitty zijn hoeft ze het niet aan.
Zij heeft haar duidelijke sessenvoorkeur maar is niet anti kitty, kitty word getolereerd.
zelf gemaakt ook nog zeker he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar![]()
bereid je maar vast voor
[ afbeelding ]
troetelbeertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
die kan ik weer eens niet zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar![]()
bereid je maar vast voor
[ afbeelding ]
maar als ik dus goed begrijp:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.
Vind ze iets echt niet leuk kan met of zonder kitty zijn hoeft ze het niet aan.
Zij heeft haar duidelijke sessenvoorkeur maar is niet anti kitty, kitty word getolereerd.
Nou, nee, zo lang ken ik hem nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef missyB het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelf gemaakt ook nog zeker he?
nee integendeel, zit hier zelf ook nog niet zolang, maar ik denk dat wij gewoon logisch denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef missyB het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgen
Dat is maar goed ookquote:
heb ik nog niet, maar het zijn paarse sokken met een roze beertjequote:
Ik vind dat schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
hmhm...ook zelf geschilderd?quote:
Ze zou spontaan gaan huilenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |