quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh bedoelde ik dat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MET koets.. dat dan weer welquote:
Wat kost die? Dan zal ik vanmiddag aan de hypotheekman vragen of dat haalbaar is voor me... mag jij er ook komen wonen met Thijs en meneer Taartquote:
Hello Kitty is er ook voor volwassenen hoor, dan trek je dat toch lekker zelf aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef missyB het volgende:
[..]
ach das toch gekkigheid,ik ben zelf gek op hello kitty en haat prinsessen, zij heeft het andersom.
Ik koop wel kleding voor haar met hello kitty maar wil zij dora of prinsessen komt dat er ook hoor.
Vorig jaar kreeg ze een fiets op dr verjaardag, ik keileuke kittyfiets gezien maar zij wilde toch echt prinsessen, dus heeft ze een sessenfiets.
Wel een kitty spaarpot dat dan weer wel!
Dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat kost die? Dan zal ik vanmiddag aan de hypotheekman vragen of dat haalbaar is voor me... mag jij er ook komen wonen met Thijs en meneer Taart.
dat is ook een jongenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
de oudste koop ik alles voor zonder dat hij meegaat en het is altijd goed, die is zo makkelijk.
stoere kleding, lego, xbox en skaten.
dat zijn zijn steekwoorden, na kan je nooit mis mee gaan
ik sta hier aardig alleen in mn kitty fetish, mijn man gaat gillend het huis uit denk ik zodra ik iets van kitty zou dragenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hello Kitty is er ook voor volwassenen hoor, dan trek je dat toch lekker zelf aan?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef missyB het volgende:
(heb sneeky 1 ondergoed setje met kitty, draag ik als man van huis is hahahah)
en wat is je woon-werk afstand??quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, doen ze vast wel voor 150.000 van de hand.
Je moet 's met mijn moeder gaan pratenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef missyB het volgende:
[..]
ik sta hier aardig alleen in mn kitty fetish, mijn man gaat gillend het huis uit denk ik zodra ik iets van kitty zou dragen
dus dan trek je het je dochter maar aan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef missyB het volgende:
[..]
ik sta hier aardig alleen in mn kitty fetish, mijn man gaat gillend het huis uit denk ik zodra ik iets van kitty zou dragen
oooh erg ga me nog schuldig voelen ook door je postst hou eens op! hahahahahquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus dan trek je het je dochter maar aan...
maar waarom wil je dat jouw kind in Kitty kleding rondloopt als ze het zelf niet leuk vind ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef missyB het volgende:
[..]
oooh erg ga me nog schuldig voelen ook door je postst hou eens op! hahahahah
ze heeft 2 truitjes en 1 jeans met kitty das toch beperkt?
ik heb gewoon effen en MD ondergoedquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
en een spaarpot...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef missyB het volgende:
[..]
oooh erg ga me nog schuldig voelen ook door je postst hou eens op! hahahahah
ze heeft 2 truitjes en 1 jeans met kitty das toch beperkt?
MD?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon effen en MD ondergoed
* Crazy-M denkt dat wij elkaar snappen, maar wij missyB niet snappenquote:
prins op het witte paard ontmoetdag vandaag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Pien85 het volgende:
Zo, haartjes in de plooi, make upjes op... Ik ben er klaar voor! Waar voor? Geen flauw idee
Malle Duckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |