Een Ferrari dus!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Juist! ik wil een jongen!
een kasteel als bed !
dies gaaf! die wil ik!quote:
dan doe je tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef missyB het volgende:
t kind slaaapt zelfs in een prinsessenkoets bed jugh!
En wat houdt die helm allemaal tegen?quote:
Ieder z'n dingquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet ik
maar ik heb wel een afwijkende kinder mening in dit topic
nee! ridders.. kasteel!quote:
geloof me, kinderen zorgen dat je de helft van al je voornemens over kinderen vanzelf overboord kiepertquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet ik
maar ik heb wel een afwijkende kinder mening in dit topic
een roze kasteelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee! ridders.. kasteel!
en een meisje kan toch ook wel in een kasteel ??![]()
quote:
hiermee kan ik terug zendenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wat houdt die helm allemaal tegen?
Mind tricks through the Force?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee! ridders.. kasteel!
en een meisje kan toch ook wel in een kasteel ??![]()
die jij met indoctrinatie probeert te beïnvloeden, blijkbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef missyB het volgende:
[..]
zoals je al zei, t kind heeft zelf ook een mening he
tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geloof me, kinderen zorgen dat je de helft van al je voornemens over kinderen vanzelf overboord kiepert
Ik denk dat je dat pas weet (erachter komt) als je ze hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik ben een typisch vorbeeld van een vrouw zonder kind die PRECIES weet hoe alles zou moeten gaan als je kinderen hebt
ohh bedoelde ik dat??quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas weet als je ze hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Mwoa, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik ben een typisch vorbeeld van een vrouw zonder kind die PRECIES weet hoe alles zou moeten gaan als je kinderen hebt
En dat de praktijk dan heel anders is dan de theoriequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas weet (erachter komt) als je ze hebt
ach das toch gekkigheid,ik ben zelf gek op hello kitty en haat prinsessen, zij heeft het andersom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die jij met indoctrinatie probeert te beïnvloeden, blijkbaar
eerder deze:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit huis wat voor jou?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |