Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
Of je dáár ook sexy exemplaren van hebt, heb je nooit gezegd![]()
!
Zet die dramaqueenmodus eens uit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef missyB het volgende:
nou mensen heb het wel gezien hier,ik kwam hier om evt gezellig mee te kunnen praten maar blijkbaar pas ik hier niet zo erg tussen.
of ik sta bij anderen in negeermodus,of het gaat weer over hele woorden, of spelling of leestekens,of ik denk anders dan anderen en daardoor niet logisch, hier heb ik allemaal helemaal geen zin in.
veel plezier verders ik ga een stukje verderop
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
Gewoon dragen wat je zelf fijn vindt om te dragen, toch? Doe ik ook, al vinden sommigen dat ik vaker een pak aan zou moeten of zo.
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
oh...quote:
Jij. Je moet er niet meteen BAM! bovenop willen springenquote:
Dat stond ook in het oorspronkelijke bericht, voordat ik het toch even aanpaste voordat ik op invoeren druktequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm deed me ff aan iemand anders denken
Daar durf ik bij jou helemaal niet aan te denken joh!quote:
En dat moeten wij gelovenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar durf ik bij jou helemaal niet aan te denken joh!![]()
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mietjequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
politie correct antwoord MPGquote:
quote:
Ze kon er niet tegen dat barretje naar hele woorden vraagt.quote:
Ach ja, dat is het lot van een SC op Fok, het blijft een komen en gaan van mensenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze kon er niet tegen dat barretje naar hele woorden vraagt.
en ze kon niet tegen ST en mij omdat we toevallig op dezelfde lijn zaten en missyB niet snapte![]()
zie TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het lot van een SC op Fok, het blijft een komen en gaan van mensen
quote:
Niet verdwalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
Lieve vriend(innet)jes, ik ga rijden, Almere here I come
Latersssss.
Seksquote:
tjah, en als je in een SC komt moet je weten dat niet iedereen het zeflde denktquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het lot van een SC op Fok, het blijft een komen en gaan van mensen
Niet? Kut! Dan ga ik wel weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, en als je in een SC komt moet je weten dat niet iedereen het zeflde denkt
En soms komen er (tweeling)zussen en -broers van mensen langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En soms komen er (tweeling)zussen en -broers van mensen langs.
van mij is er geen 2dequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja maar jij mag hier wel blijvenquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
het is een hele koningklijke bedoeningquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is een hele koningklijke bedoening
Ja hoi, prinsesje hier met de prins op het semi-witte paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
* Crazy-M heeft er hier geen rondlopen, volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liebchenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zit even op de fiets en ik mis weer vanallesHoooooi! Was ik weer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is een hele koningklijke bedoening
Is dat een opzettelijke fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee prinsesje is slecht, kitty is het voortaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi, prinsesje hier met de prins op het semi-witte paard
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi, prinsesje hier met de prins op het semi-witte paard
ik wist niet hoe je koninklijke schrijftquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
witte prins op het knappe paard meld zich
niet veel gemistquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zit even op de fiets en ik mis weer vanallesHoooooi! Was ik weer
Zoals je het nu schrijft, dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wist niet hoe je koninklijke schrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |