Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar waarom wil je dat jouw kind in Kitty kleding rondloopt als ze het zelf niet leuk vind ?
Ja, heb mn eigen lingerielijn wist je dat nog niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M denkt dat wij elkaar snappen, maar wij missyB niet snappen
barquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon effen en MD ondergoed
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgenquote:
Whehe, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
prins op het witte paard ontmoetdag vandaag?
SES = service Entry Sheetquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.
Vind ze iets echt niet leuk kan met of zonder kitty zijn hoeft ze het niet aan.
Zij heeft haar duidelijke sessenvoorkeur maar is niet anti kitty, kitty word getolereerd.
zelf gemaakt ook nog zeker he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar![]()
bereid je maar vast voor
[ afbeelding ]
troetelbeertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
die kan ik weer eens niet zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar![]()
bereid je maar vast voor
[ afbeelding ]
maar als ik dus goed begrijp:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.
Vind ze iets echt niet leuk kan met of zonder kitty zijn hoeft ze het niet aan.
Zij heeft haar duidelijke sessenvoorkeur maar is niet anti kitty, kitty word getolereerd.
Nou, nee, zo lang ken ik hem nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef missyB het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelf gemaakt ook nog zeker he?
nee integendeel, zit hier zelf ook nog niet zolang, maar ik denk dat wij gewoon logisch denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef missyB het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgen
Dat is maar goed ookquote:
heb ik nog niet, maar het zijn paarse sokken met een roze beertjequote:
Ik vind dat schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
hmhm...ook zelf geschilderd?quote:
Ze zou spontaan gaan huilenquote:
quote:
Groeten uit Amsterdam terugquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik nog niet, maar het zijn paarse sokken met een roze beertje
kind 2 heeft voorkeur voor sessen en kitty komt op plaatsje 3 ofzo, tis dus niet zo dat zij kitty haat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar als ik dus goed begrijp:
Kind vind prinsessen leuk
jij vindt Kitty leuk, jij vertelt kind alleen van kitty is leuk enzo en je geeft haar kleren van kitty.
Logisch dat een kind het dan tolereert omdat ze het zo aangeleerd krijgt![]()
(lijkt mij dan)
Nee, dat weten we niet, want er is geen webcamverbinding met je huis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef missyB het volgende:
[..]
kind 2 heeft voorkeur voor sessen en kitty komt op plaatsje 3 ofzo, tis dus niet zo dat zij kitty haat.
en aangezien ik haar kleren koop zit daar soms ook kitty bij ja, maar zij mag en kan zelf aangeven of ze dat wenst of niet.
Aangezien zij zeer pittig karakter heeft trekt ze echt niet iets aan wat ze niet leuk vind.
Dus wat is er zo erg als ik haar soms kitty aandoe of koop?
mag toch aannemen dat jullie wel weten dat ik echt niet d enachten naast haar bed zit om hello kitty in dr oor te fluisteren???
zeker weten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat weten we niet, want er is geen webcamverbinding met je huis.
ohh please..quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef missyB het volgende:
[..]
kind 2 heeft voorkeur voor sessen en kitty komt op plaatsje 3 ofzo, tis dus niet zo dat zij kitty haat.
en aangezien ik haar kleren koop zit daar soms ook kitty bij ja, maar zij mag en kan zelf aangeven of ze dat wenst of niet.
Aangezien zij zeer pittig karakter heeft trekt ze echt niet iets aan wat ze niet leuk vind.
Dus wat is er zo erg als ik haar soms kitty aandoe of koop?
mag toch aannemen dat jullie wel weten dat ik echt niet d enachten naast haar bed zit om hello kitty in dr oor te fluisteren???
Sst... ze zit nog in de bedfluistermodusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh please..
gebruik hier HELE woorden
Ik heb ook heus wel vet sexy nachthemdjes hoor, maar voor gewoon overdag zitten katoenen bloemetjesonderbroeken echt fijner dan van die synthetische sexy krengenquote:
het zijn ook nachthempjes , die zijn niet voor overdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel vet sexy nachthemdjes hoor, maar voor gewoon overdag zitten katoenen bloemetjesonderbroeken echt fijner dan van die synthetische sexy krengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
* wel.o.k slikt vraag inquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel vet sexy nachthemdjes hoor, maar voor gewoon overdag zitten katoenen bloemetjesonderbroeken echt fijner dan van die synthetische sexy krengen
quote:
Hmmmmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan, heb net ook zo'n bakkie opquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Ff bakkie Wiener Melange (ishier) en dan weer 30km verderop kijken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn ook nachthempjes , die zijn niet voor overdagdat laatste sloeg op de onderbroekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Huhquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef missyB het volgende:
nou mensen heb het wel gezien hier,ik kwam hier om evt gezellig mee te kunnen praten maar blijkbaar pas ik hier niet zo erg tussen.
of ik sta bij anderen in negeermodus,of het gaat weer over hele woorden, of spelling of leestekens,of ik denk anders dan anderen en daardoor niet logisch, hier heb ik allemaal helemaal geen zin in.
veel plezier verders ik ga een stukje verderop
Kom maarquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je dáár ook sexy exemplaren van hebt, heb je nooit gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat laatste sloeg op de onderbroeken
uiteindelijk gaat het om wat erin zitquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat laatste sloeg op de onderbroeken
Gewoon dragen wat je zelf fijn vindt om te dragen, toch? Doe ik ook, al vinden sommigen dat ik vaker een pak aan zou moeten of zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |