politiek correct antwoordquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
Mij maakt het niks uit jongetje of meisje.
Als het maar gezond is
Dat past ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. maar dat staat niet in de TT
Maar doorgaans wel waar...quote:
Ja, maar het is wat clichéquote:
gelukkig heeft hij een NOG grotere hekel aan roze dan ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik betwijfel dat...en Barman gaat haar dan toch opvoeden, wat als hij wel roze wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat zal wel, ik ben het er gewoon mee eensquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij een NOG grotere hekel aan roze dan ik
en jah.. we zullen wel een beetje moeten toegeven aan barbies vrees ik :pAch, dat is in de eerste jaren best te beinvloeden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dat kan ook alleen een leuke vrouwquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing... Ik ga die mindere dingen nu dus niet doen stoppen
Had ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt geen voorkeur hoor
Maar wat als het niet gezond is? Ben je er dan niet meer blij mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik ben het er gewoon mee eens
Maar het gaat toch om wat je kind wil, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, dat is in de eerste jaren best te beinvloeden hoor
tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om wat je kind wil, of ben ik nou gek?
Wat is dat nou weer voor conclusie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar wat als het niet gezond is? Ben je er dan niet meer blij mee?
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beetje indoctrinatie mag bestquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om wat je kind wil, of ben ik nou gek?
jawel, maar je wilt toch het liefst dat het gezond is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij een NOG grotere hekel aan roze dan ik
en jah.. we zullen wel een beetje moeten toegeven aan barbies vrees ik :pDus aan de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barretje80
Barreltje
Wordt vanaf je zwangerschap "Barbietje" toegevoegd?.
niet alleen vandaag hequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik ben alleen een beetje recalcitrant vandaag![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin?
Je hoopt toch altijd dat je kind gezond is, of niet?
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, maar je wilt toch het liefst dat het gezond is.
als je het moet achterlaten in het ziekenhuis doet dat verdomde zeer.
of het nou een meisje is of een jongetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |