SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
geen idee... ik kan het plaatje niet zienquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
is de TT een beetje in de trant van : alles kan kapot ??
en ik wil stiekem ook een jongetje
ik zou gek worden van al het roze gedoeJe kan van de TT maken wat je wil, je kan je ook op het positieve deel van de TT focussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
ik zou gek worden van al het roze gedoeroze rules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm doe ik iets niet goed met fotoos?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik kan het plaatje niet zien
[..]
Je kan van de TT maken wat je wil, je kan je ook op het positieve deel van de TT focussen
Niet zo vaak je banaan pellen in de auto danquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
Over lijm gesproken, in de auto stinkt het naar lijm.![]()
Word er volgens mij een beetje high van als ik er lang inzit
wat is er positief aan de TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik kan het plaatje niet zien
[..]
Je kan van de TT maken wat je wil, je kan je ook op het positieve deel van de TT focussen
ik zou gek worden van al het roze gedoeTT was bedoeld voor alle slechte en mindere dingen die momenteel spelen bij diverse KSCers, daar komt een einde aan, ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo vaak "je banaan pellen" in de auto dan.
ik zou gek worden van al het roze gedoeGelukkig heb je daar nog erg weinig over te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ooit ja... en als het eindigt, dan ga ik met de persoon die de mindere dingen heeft doen stoppen ook kindjes makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TT was bedoeld voor alle slechte en mindere dingen die momenteel spelen bij diverse KSCers, daar komt een einde aan, ooit.
ahh op die fietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TT was bedoeld voor alle slechte en mindere dingen die momenteel spelen bij diverse KSCers, daar komt een einde aan, ooit.
elk eind is een nieuw beginquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh op die fiets
ik vind een eind altijd zo.. negatief
maar misschien is dat de associatie die ik er mee heb
Een einde kan ook een nieuw begin zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh op die fiets
ik vind een eind altijd zo.. negatief
maar misschien is dat de associatie die ik er mee heb
Jup!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar nog erg weinig over te zeggen
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een einde kan ook een nieuw begin zijn.
kan ook aan de vuurmuur van hier liggen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef missyB het volgende:
[..]
mm doe ik iets niet goed met fotoos?
ik upload via tinydinges en dan de link kopieren naar hier
Dat er een begin is aan dingenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
maar een voorkeur hebben mag altijd!
en als het een meisje wordt.. dan wordt het roze in huis!
mja.. maar dat staat niet in de TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een einde kan ook een nieuw begin zijn.
Ook daar heb je weinig over te zeggen hahahahhahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
en als het een meisje wordt.. dan komt er geen roze in huis!
Dat moet dan maar in de volgendequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. maar dat staat niet in de TT
Bedankt voor de waarschuwing... Ik ga die mindere dingen nu dus niet doen stoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ooit ja... en als het eindigt, dan ga ik met de persoon die de mindere dingen heeft doen stoppen ook kindjes maken![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
en als het een meisje wordt.. dan komt er geen roze in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |