Lol, dat moet je ook maar afwachten dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar yvonne zorgt er wel voor dat er andere leuke dames bij je komen logeren![]()
haal bij bol een paar koeien op, en je bent boerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ik alleen nog wel even boer worden
ik weet niet of ik er wel een paar kwijt kan op m'n balkon hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haal bij bol een paar koeien op, en je bent boer
Mensen die op boeren zeiken postje nummer 80 staat de handleidingquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ik alleen nog wel even boer worden
ach, een op je balkon, eentje in de gang, eentje in de keuken...... creatief zijn Vultarianquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er wel een paar kwijt kan op m'n balkon hoor
Moet lukken, lukt ze hier ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er wel een paar kwijt kan op m'n balkon hoor
in de gang moest toch het paard?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, een op je balkon, eentje in de gang, eentje in de keuken...... creatief zijn Vultarian
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mensen die op boeren zeiken postje nummer 80 staat de handleiding
dan veranderen we gewoon het liedje. Of hij zet een paard in de gang en een koe in de badkamer, heeft ie meteen een nieuwe carnavalskrakerquote:
dat gaat geen succes worden zie ik al welquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mensen die op boeren zeiken postje nummer 80 staat de handleiding
1tje in de vriezer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, een op je balkon, eentje in de gang, eentje in de keuken...... creatief zijn Vultarian
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
Ik kom niet meer bij!!! Het klopt echt wat er staat, (en dat geldt niet alleen voor het dorp dat ze daar noemen)
![]()
ken ook veel van dit soort mennekes, er wonen er hier in het durrep ook zat
![]()
zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zoiets?plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] help je weer mee hem vol te krijgen?
hm, bij mij wel.... geeft niet was alleen maar een geslachte koequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
Nog minder dan 40 post we moeten alweer over een nieuwe TT gaan na denkenOf is der al 1??
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm, bij mij wel.... geeft niet was alleen maar een geslachte koe
lekkerquote:
tijd voor een peuk iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker [ afbeelding ] met een [ afbeelding ] erbij
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker [ afbeelding ] met een [ afbeelding ] erbij
hmm dat ziet er ook apart uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Voor de liefhebber van de oosterse keuken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |