avondquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
Goedenavond!![]()
![]()
Ik ga eens even uitvogelen wat ik allemaal gemist heb sinds gister
Goed samengevatquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef DjinN het volgende:
Hmm zo te merken heb ik niks gemist. Belangrijkste: Mo jankte, Jo jankte, hondje in huis
Tjaa, op de hond na een gewone dag dus...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef DjinN het volgende:
Hmm zo te merken heb ik niks gemist. Belangrijkste: Mo jankte, Jo jankte, hondje in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ben je nu in je eentje aan het drinken?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet wat het apenspel is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Moet je aan Bol vragen of het de goede is!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lekker thnx, moest ff rebooten, update gehad.
't is de goeiequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]!!! Moet je aan Bol vragen of het de goede is!
is toch zelfbediening geworden hier?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je nu in je eentje aan het drinken?
![]()
ik ook, dacht al dat het dat was, maar met bol weet je maar nooit natuurlijk, hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was trouwens even kind ophalen van disco zwemmenAltijd de sarcasme modus aan
bol twittert het net zelf!! met foto, het is idd dat spelquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]!!! Moet je aan Bol vragen of het de goede is!
![]()
grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
lekker dank jequote:
Oke!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol twittert het net zelf!! met foto, het is idd dat spel
en ze zeggen ook geen gedag meer hèquote:
ik dacht al dat jullie stiekum allemaal ergens anders heen warenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht al dat jullie stiekum allemaal ergens anders heen warenvond het een beetje sneu om hier in m'n uppie te gaan posten
vertelllllllquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Kom maar op Vultarian.... nog maar 75 posts en dit draadje wordt gesloten.... Hoeveel dm's en pm's heb je gehad na 3 naam-draadjes?
ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
wie van jullie zit er nu SST te volgen/kijken?
Ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
voor een date? geenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Kom maar op Vultarian.... nog maar 75 posts en dit draadje wordt gesloten.... Hoeveel dm's en pm's heb je gehad na 3 naam-draadjes?
ik zit ook niet te kijken, kan me momenteel niet boeien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
vind de tornadoes nu even spannender, sorry...
Wel balen, er zijn er wat over plaatsen getrokken....
zitten er bekenden van je daar?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
vind de tornadoes nu even spannender, sorry...
Wel balen, er zijn er wat over plaatsen getrokken....
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
voor een date? geen![]()
heb wel een recept gekregen voor stoofvlees
ben er bang voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit werkt dus ook niet... toch maar in schrijven op die datingsite dan?
Ik ben stiekum ook veel bij de burenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben er wel, kijk ook wel even soms.
pfff.... ff laatste videootje van Jackson, MS gekeken... de vonken als de telefoonpalen omgetrokken worden.quote:
dan is het te hopen dat ik daar wel dates vind anders wordt het nog saaier dan secret storyquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan kunnen we wel een rls maken over je dating perikelen.
en anders word je toch gewoon boer....... komt yvonne jaspers bij je langs, neemt de dates mee en wij kunnen het volgen op TVquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan is het te hopen dat ik daar wel dates vind anders wordt het nog saaier dan secret story
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en anders word je toch gewoon boer....... komt yvonne jaspers bij je langs, neemt de dates mee en wij kunnen het volgen op TV
yvonne jaspers hmm die mag wel langskomen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en anders word je toch gewoon boer....... komt yvonne jaspers bij je langs, neemt de dates mee en wij kunnen het volgen op TV
Jaah!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mag je alleen niet daten denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
yvonne jaspers hmm die mag wel langskomen hoor
jammerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag je alleen niet daten denk ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yvon_Jaspers
maar yvonne zorgt er wel voor dat er andere leuke dames bij je komen logerenquote:
moet ik alleen nog wel even boer wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar yvonne zorgt er wel voor dat er andere leuke dames bij je komen logeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |