Nee,ik hoop dat ze snel een leuke bijnaam bedenken voor hem, anders zit hij er de rest van z'n leven aanvast..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's toch ook geen naam voor een hond
Ja 't is een beetje laat geworden vanochtendquote:
ik las het, hahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja 't is een beetje laat geworden vanochtend
de rode kool van Kahaarin?quote:
nee nog niet, dat is een projektje voor een andere keerquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de rode kool van Kahaarin? [ afbeelding ]
psies.... ik kan alleen eigenlijk niet zo heel goed tegen zo laat (of vroeg) gaan slapen).... ik neem nog maar een bakjequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las het, hahaha![]()
ach, maakt het uit, je hebt toch vakantie
Jah echt kwam vanochten even op FOK! zag ik dat jullie 88 gewoon nog vol hadden kregen!! Terwijl die pas rond 12 uur geopend werd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja 't is een beetje laat geworden vanochtend
Moest wel... er waren andere die in ene gingen slow chatten in de SC i.p.v. in de COS.... en deze moest geopend worden met deze TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah echt kwam vanochten even op FOK! zag ik dat jullie 88 gewoon nog vol hadden kregen!! Terwijl die pas rond 12 uur geopend werd...
Ook nog eenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, die is wel lief...![]()
Goedenavond!![]()
Haaai Kahaarin!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedenavond!![]()
hoi Kahaarinquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedenavond!![]()
het is dan ook al de 15equote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wordt hier meestal toch pas rond 10e pas druk
Ja, net als sommige users hier een hoog knuffel- en aaibaarheidsgehaltequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Het is hier weer gesellug!![]()
![]()
![]()
Toch wel een poepie idd, nu eens zien of ze hem weten te verpesten...
Haha! Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, net als sommige users hier een hoog knuffel- en aaibaarheidsgehalte
Niet prettig hoor... heb ze ook meegemaakt toen ik in Atlanta zatquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! Dat is waar.![]()
Even een btw tussendoor, tornado's in de VS momenteel....
Weeralarm V.S. # 4 Extreem weer - Tornado touchdown
http://www.news9.com/cate(...)cker?redirected=true
spectaculair om te zien, zolang het maar in the middle of niks is en er geen slachtoffers vallen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! Dat is waar.![]()
Even een btw tussendoor, tornado's in de VS momenteel....
Weeralarm V.S. # 4 Extreem weer - Tornado touchdown
http://www.news9.com/cate(...)cker?redirected=true
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Het is hier weer gesellug!![]()
![]()
![]()
Toch wel een poepie idd, nu eens zien of ze hem weten te verpesten...
quote:
als je kijkt hoeveel tornado's er jaarlijks in de VS zijn is het aantal slachtoffers jaarlijks best laag.quote:zolang het maar in the middle of niks is en er geen slachtoffers vallen...
Precies... Heel mooi in open veld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
spectaculair om te zien, zolang het maar in the middle of niks is en er geen slachtoffers vallen...
Oeh, eng... Heb je ook moeten schuilen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet prettig hoor... heb ze ook meegemaakt toen ik in Atlanta zat
moet iedereen dan... wilde nog snel naar huis, maar de politie zette me gewoon aan de kant en moest schuilen. Alleen hulpdiensten mogen dan nog op straat zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies... Heel mooi in open veld.
[..]
Oeh, eng... Heb je ook moeten schuilen?
Griezelig... Maar ze hebben wel gelijk imo, als er dan iets misgaat dan wil je niet allemaal mensen bij de weg hebben....quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet iedereen dan... wilde nog snel naar huis, maar de politie zette me gewoon aan de kant en moest schuilen. Alleen hulpdiensten mogen dan nog op straat zijn.
lijkt me idd heftig en angstig. Grote wens van Mark is om een keer met van die stormchasers mee te gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet iedereen dan... wilde nog snel naar huis, maar de politie zette me gewoon aan de kant en moest schuilen. Alleen hulpdiensten mogen dan nog op straat zijn.
Ja, en als je eindelijk weg mag, je weg geblokkeerd vinden met omtrokken bomen, en telefoonpalen. En dan eindelijk thuis komen, werkt het automatische hek niet omdat we weer voor uren/dagen zonder stroom zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef Vultarian het volgende:
wel vervelend als je dan ook niet naar huis kan ja
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lijkt me idd heftig en angstig. Grote wens van Mark is om een keer met van die stormchasers mee te gaan
ik ook, maar Mark vind dat soort dingen ontzettend geweldig, tja, ieder z'n meugquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie ze liever alleen op discovery of national geographic
Hmmm, lijkt mij ook wel een keer spannend...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar Mark vind dat soort dingen ontzettend geweldig, tja, ieder z'n meug
lijkt me wel machtig om te zien idd, maar dan wel vanaf een veilige plek bij voorkeurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij ook wel een keer spannend...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, hmm, liever eerst een bitter lemon.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Vultarian het volgende:
lijkt me wel machtig om te zien idd, maar dan wel vanaf een veilige plek bij voorkeur
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
Goedenavond!![]()
![]()
Ik ga eens even uitvogelen wat ik allemaal gemist heb sinds gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |