Nou!quote:
liev blijven Dayquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik ga wel naar m'n nest!![]()
Lief zijn!
Potver, ik vergeet elke keer dat ik nu wel door een slotje kan posten!
ja mark zei dat ie vol was maar was helemaal nietquote:
dacht dat je mark nu al wel langer dan vandaag kendequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja mark zei dat ie vol was maar was helemaal niethe tricked me!
Latersquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!![]()
Lief zijn!
jou ook en toch had ik lapoquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht dat je mark nu al wel langer dan vandaag kende
quote:
Day telt niet mee..quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Day telt niet mee..
na mijn post ging het slotje erop dus ik had lapo, day is gewoon jaloers en moet het laatste woord hebben
Wat een flutmod ben jij, ze zit te trollen en dan ga je weg, ik zou het keihard in de kiem smorenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!![]()
Lief zijn!
en bovendien heb ik gelezen dat day nachtmod zou zijn... dan neem je je taak ook niet echt serieus als je dan aan het hele prille begin van de nacht al naar bed gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een flutmod ben jij, ze zit te trollen en dan ga je weg, ik zou het keihard in de kiem smoren
heulemaal niet we zeiken over de lapoquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:24 schreef bb2 het volgende:
Och alweer muggenzifterij over een openingspost.
Ook goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heulemaal niet we zeiken over de lapo
Ze ziet dat ik er ben, ik hou het wel even voor haar in de gatenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en bovendien heb ik gelezen dat day nachtmod zou zijn... dan neem je je taak ook niet echt serieus als je dan aan het hele prille begin van de nacht al naar bed gaat![]()
Ik heb me keurig afgemeld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en bovendien heb ik gelezen dat day nachtmod zou zijn... dan neem je je taak ook niet echt serieus als je dan aan het hele prille begin van de nacht al naar bed gaat![]()
Geen kruis door Maikquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:24 schreef bb2 het volgende:
Och alweer muggenzifterij over een openingspost.
Sjesusquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze ziet dat ik er ben, ik hou het wel even voor haar in de gaten
Waarom moet het 's nachts eigenlijk on-topic?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb me keurig afgemeld!![]()
En nou verdomme on topic posten!![]()
Julie letten niet op, Flip douwt 'm er al bijna in!
Zit ik hier in het trollenbos ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse heeft haar samenvatting over de komende 7 uur al gepost dus gaat nu met haar ranja aan de kant zitten om te zien of PCeend de battle met Blauwe Day aandurft![]()
welke stream heb jij dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:30 schreef ABundy het volgende:
[..]
En NU on-topic op die slapende mensen!
Geen idee !!! Vertel es wat leuksquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:29 schreef bb2 het volgende:
[..]
Waarom moet het 's nachts eigenlijk on-topic?
Ik hoopte dat jij dat ging doenquote:
Nep klote kut k.... modquote:
nee hoor de trollen heb je blijkbaar gemist.. leek wel leuk om jou samen met MissJ de trollen te lijf te gaanquote:
Die moest Philip uitblazen van de stem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:31 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
is dat kaarsje vanzelf uitgegaan of heeft gerard hem uitgeblazen?
Ik ben er nog hoor...quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee hoor de trollen heb je blijkbaar gemist.. leek wel leuk om jou samen met MissJ de trollen te lijf te gaan
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee hoor de trollen heb je blijkbaar gemist.. leek wel leuk om jou samen met MissJ de trollen te lijf te gaan
dank je dat had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:32 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die moest Philip uitblazen van de stem.
nu doe je jezelf teveel eer aan... nog niet troll in de SC dictionaryquote:
Is de SC niet jou holquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik troll niet in de SCquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu doe je jezelf teveel eer aan... nog niet troll in de SC dictionary
jeetje ben je nog niet naar bedquote:
Ik probeer alleen maar te helpen hoorquote:
Ik ga wel naar de scquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen hoor
En in 1 klap wordt iedereen obstinaat![]()
Kut-users
Kijk dat doe ik dan wel weer goedquote:
Het was een warm maar kort badquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:01 schreef afca_oc het volgende:
en de nieuwe week is de week van de verbroedering.
komen 3 familieleden in de liveshow volgende show in de geheime kamer, eentje gaan zijn of haar familielid ontmoeten (geen idee of jullie het al weten)
Sensatiemod!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Gerard gaat altijd vroeg naar bed. Is niet eerste keer hoor..quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:37 schreef Freule het volgende:
Het valt me op als Gerard zijn dag niet heeft, hij niets wilt en vroeg naar bed wilt.
In al die weken heeft hij nergens tegengas gekregen en nu krijgt hij dit met Kariem en wil hij vroeg slapen.Beetje flauw beetje kleuter gedrag.
ach nu Maik weg is kunnen we niet tekeer gaan over MaMo , dus heeft SST speciaal Servio terug laten komen om ons daar aan te laten ergerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:36 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ben blij dat Maik weg is. Minder blij dat Karim weg is, ook al is dat maar voor even.
Servio terug....nah, vind m soms wel leuk maar zie geen toevoeging om hem op bezoek te laten komen.
Week van de verbroedering dus.....geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Maar als er familie op bezoek mogen komen gun ik dat Geer, Sharon en Karim wel.
Lekker die jaloerse rot koppen van Mo en Jo dan.....
Ook flip heeft dan wel geen contact gehad met thuis, maar ach...die heeft gister zijn schoonmoeder gesproken
Kan ...maar toch heeft hij bijna nog niets geen tegengas gekregen dus vind dit wel leuk voor de verandering.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gerard gaat altijd vroeg naar bed. Is niet eerste keer hoor..
Ik irriteer me mateloos over Mo ook als Maik er niet bij (of op ligt) dus dat gaat wel door hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ach nu Maik weg is kunnen we niet tekeer gaan over MaMo , dus heeft SST speciaal Servio terug laten komen om ons daar aan te laten ergeren
O goede morgen altseaam
kan....ware het niet dat Karim over een paar dagen daar gezellig weer zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Freule het volgende:
[..]
Kan ...maar toch heeft hij bijna nog niets geen tegengas gekregen dus vind dit wel leuk voor de verandering.
ach Net5 zit er wel vaker naastquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos over Mo ook als Maik er niet bij (of op ligt) dus dat gaat wel door hoor
aaaaaaaaaaaaa wil je dr van mij dan ook 1 doen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:49 schreef suzi1 het volgende:
ik wil er ook wel een keer naast zitten, krijgt ze een mep op dr smoel
oh jee, opstandig en dat op de vroege ochtend......quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:49 schreef suzi1 het volgende:
ik wil er ook wel een keer naast zitten, krijgt ze een mep op dr smoel
Of er moeten gewoon eens niet zoveel zijn die alles maar serieus nemen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef Plakkie47 het volgende:
o en dan gaan we maar mensen op hun smoel slaan.kijk daar om gaat alles zo mis door mensen die op zo n manier hun agressie kwijt moeten.doe toch normaal het is maar een spel ,let een beetje op je woorden
precies, heel vreemd. Dat je zo'n afspraak maakt met je moeder alleen al.....en daarbij als je een vriend hebt waar je zoals Jo zelf zei zielsveel van houdt, dan hoef je daar geen afspraken over te maken lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef suzi1 het volgende:
blijf het gek vinden dat majo en jo de afspraak hadden dat ze geen sex op tv zou hebben. dan was het toch echt al uit tussen haar en dennis hoor. alleen lagen er nog wat s[ulletjes van haar bij hem in huis
ik ga de boel aanslingerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Capaja het volgende:
kan iemand me even vertellen wie ik nu in beeld heb ?
stream 1 is dat gerard ?
2 zijn jo en flip volgens mij
maar wie ligt er in het andere bed op stream 4 dan ?
dus gerard ligt helemaal alleen op de kamer ?quote:
de forumpolitiequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Plakkie47 het volgende:
en dat maak jij uit zeker.doe toch is normaal en gedraag je een beetje
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Plakkie47 het volgende:
en dat maak jij uit zeker.doe toch is normaal en gedraag je een beetje
Zou ik ook doen als ik Geer was,... laat mij maar even lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus gerard ligt helemaal alleen op de kamer ?
Hey! Verrekte mongol! En dat bepaal jij ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef Plakkie47 het volgende:
o en dan gaan we maar mensen op hun smoel slaan.kijk daar om gaat alles zo mis door mensen die op zo n manier hun agressie kwijt moeten.doe toch normaal het is maar een spel ,let een beetje op je woorden
mogguh, u bent er vroeg bij vandaag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik Geer was,... laat mij maar even lekker
[..]
Hey! Verrekte mongol! En dat bepaal jij ofzo
Jazeker! Weer op het werk, ben nieuwsgierig wanneer Sletvio weer opzoutquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mogguh, u bent er vroeg bij vandaag?
denk maandagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jazeker! Weer op het werk, ben nieuwsgierig wanneer Sletvio weer opzout
ben d'r ook bang voor ja, zitten we heel het weekend met die heaumeau opgescheeptquote:
zaterdag feestje, hoop drank geven. Dat wordt rellen dan....quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
ben d'r ook bang voor ja, zitten we heel het weekend met die heaumeau opgescheept
Wil je een zakdoekje voor de snottebellen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Plakkie47 het volgende:
nee maar gelukkig ook geen mensen zo als jij .als je een mongool wil zien zou ik maar even in de spiegel kijken ,en maar hopen dat hij niet kapot spring
ja precies....quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef suzi1 het volgende:
feestjes met servio vind ik dan toch wel leuk om naar te kijken
servio volkappen met drank, dan weten de bewoners binnen NO-TIME hoe er echt over ze gedacht word en hoe goed het programma bekeken wordquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef suzi1 het volgende:
Ik hoop dat 47 een random nummer is en geen betrekking heeft op je leeftijd of geboortejaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Plakkie47 het volgende:
nee maar gelukkig ook geen mensen zo als jij .als je een mongool wil zien zou ik maar even in de spiegel kijken ,en maar hopen dat hij niet kapot spring
Met een feestje weten we zeker dat het rellen word, maar dat is maar een even tegenover al die uren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef suzi1 het volgende:
de andere uren doet ie de bewoners even "stylen" iedereen weer een mooi koppie ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef Stranger1977 het volgende:
Met een feestje weten we zeker dat het rellen word, maar dat is maar een even tegenover al die uren.
Zo, jij loopt de boel hier lekker op te fokken op de vroege morgen. Ochtendhumeurtje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Plakkie47 het volgende:
en kan hij gelukkig Karim's kapsel NIET verknippenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
de andere uren doet ie de bewoners even "stylen" iedereen weer een mooi koppie ?
dan kan servio weer gaan en Karim terug
Alterego van de Psych denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo, jij loopt de boel hier lekker op te fokken op de vroege morgen. Ochtendhumeurtje?
nou.............quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef danilel het volgende:
[..]
en kan hij gelukkig Karim's kapsel NIET verknippen
misschien een gevalletje goede been/verkeerde bed ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo, jij loopt de boel hier lekker op te fokken op de vroege morgen. Ochtendhumeurtje?
ach zijn plakkies lopen niet lekker denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gezegde is al zo oud , die heeft al een baard!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:08 schreef Plakkie47 het volgende:
ja heb ik ook, als het je niet bevalt, waarom blijf je dan....?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:18 schreef Blackprinces het volgende:
Heb ik zo'n hekel aan als mensen zich geroepen voelen om een ander te wijzen op iets.
Jep lekker met dat vingertje wijzen,... en zichzelf beter voelen dan de rest en zich geroepen voelen om de wereld bijeen te houden en dan ook nog denken dat het lukt op zo'n forumquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:18 schreef Blackprinces het volgende:
Heb ik zo'n hekel aan als mensen zich geroepen voelen om een ander te wijzen op iets.
Ja maar dat niet alleen, iedereen draagt de verantwoording wat hij/zij zegt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:19 schreef danilel het volgende:
[..]
ja heb ik ook, als het je niet bevalt, waarom blijf je dan........zeker als er al zo vaak geprobeerd is duidelijk te maken dat dit Fok! is
Misschien komt Dennis wel zelf zijn brief voorlezen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Godverdegodver. Karim eruit voor Stervio? En Gerard reageert daar vrij rustig op?
Ein-de-lijk die rare Maik eruit, ik hoop nu voorgoedEn die familieleden waar een andere user het over had zullen wel familieleden van Jo
Flip
en Laura
zijn. Die drie hebben duidelijk een voorkeurspositie
Het is toch al een grote Jo show? Nee joh, effe familie van iemand die nog niets heeft gehad of gehoord.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Misschien komt Dennis wel zelf zijn brief voorlezen...
vind ik ook, ook weer gister Lauwra die alweer een brief kreegquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is toch al een grote Jo show? Nee joh, effe familie van iemand die nog niets heeft gehad of gehoord.
Ik werd er gewoon razend van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef danilel het volgende:
[..]
vind ik ook, ook weer gister Lauwra die alweer een brief kreeg
Maar ze viel zo wel compleet door de mand met haar zogenaamde 'dyslexie'quote:
Ik hoor ze lekker pitten nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen slapen ze nog of kan ik aan de slinger draaien dat me streams aanfloepen
hoop dat ik dat nog ergens kan bekijken, ik was er gisteravond niet..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze viel zo wel compleet door de mand met haar zogenaamde 'dyslexie'
Nou he?? Als een dolle las ze die brief voor...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze viel zo wel compleet door de mand met haar zogenaamde 'dyslexie'
Gerardquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:22 schreef danilel het volgende:
Wie ligt hier eigenlijk te slapen???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:26 schreef danilel het volgende:
Toverheksje, nog bedankt voor de updates!
nee hoor. Hebben meestal moeite met beide.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Mensen met dyslexie kunnen meestal wel lezen maar niet schrijven
die mensen kunnen wel lezen maar snappen vaak niet wat er staat halen alles door elkaar, mijn zoon heeft dat en schrijven kan hij heel goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef schizolientje het volgende:
aha, sorry wist niet dat deze beperking zich ook op deze manier kan manifesteren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Ja dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Jammer vond ik Servio komt binnen en Sharon was gelijk gerard vergeten die het moeilijk had en buiten ging zitten!!
nou laat de koffie maar zitten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef danilel het volgende:
Voor diegene die m mist(maar ikkezelf niet hoor
)
[ afbeelding ]
maar wel al een miljoen verhalen over hebt gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Morgen dames en heren..
Je zou maar blauwoog genoemd worden door een schoonmoeder die je nog nooit hebt ontmoet...
als ze hem weer besluiten terug te zetten dan wordt ik gekquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Maar goed Maik nu echt weg (hoop ik) Ik denk dat dit de enige manier was om hem weg te krijgen want de bewoners durfde hem zelf niet meer te nomineren.
Omdat ze bang waren weer dagen lang gejank te gemoet te zien!!
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden .quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef schizolientje het volgende:
ja servio ligt in aafke haar bed, ze hebben nu een goed "excuus"quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef superkokje het volgende:
Dus Flip en jo liggen samen in een bed
ja wat een dom wijf he dat ze dat zei echt naar mens lijkt het me in het echtquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Morgen dames en heren..
Je zou maar blauwoog genoemd worden door een schoonmoeder die je nog nooit hebt ontmoet...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef danilel het volgende:
)
[ afbeelding ]
En gerard slaapt dus met al zijn vriendenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja servio ligt in aafke haar bed, ze hebben nu een goed "excuus"
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef danilel het volgende:
)
[ afbeelding ]
Lekker rustig alleenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
En gerard slaapt dus met al zijn vrienden
past goed bij die afschuwelijke rotkopquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een afschuwelijk bontje om zijn nek
Vond dat ze zich aardig voor schut zette met zogenaamd popie te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een dom wijf he dat ze dat zei echt naar mens lijkt het me in het echt
Mwah, als ik Flip was zou ik haar gebruiken om mijn ongewenste haar te laten laseren en dan die nepjo te dumpen. Win Win situatiequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een dom wijf he dat ze dat zei echt naar mens lijkt het me in het echt
Nah, ik was niet echt een huubsopper, vond hem het meest komische.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Die verafgoding van Gerard op de fora begint echt de vormen van huubsopperij aan te nemen.
Ik lees even wat topics van gisteravond door en ik kan m'n koffie nauwelijks binnenhouden van het lachen.. Gerard heeft de eetopdracht niet uitgevoerd en daar wordt hij zo ongeveer de hemel voor ingeprezen omdat hij trouw is gebleven aan zijn principes.
Principes, m'n reet.... Hij is gewoon op een makkelijke manier een ijzersterke tegenspeler kwijtgeraakt.
hij gaat er zelf van uit dat Karim weer terugkomt......quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Die verafgoding van Gerard op de fora begint echt de vormen van huubsopperij aan te nemen.
Ik lees even wat topics van gisteravond door en ik kan m'n koffie nauwelijks binnenhouden van het lachen.. Gerard heeft de eetopdracht niet uitgevoerd en daar wordt hij zo ongeveer de hemel voor ingeprezen omdat hij trouw is gebleven aan zijn principes.
Principes, m'n reet.... Hij is gewoon op een makkelijke manier een ijzersterke tegenspeler kwijtgeraakt.
Klopt en bij kinderen die nog niet kunnen lezen of schrijven is dat een groot probleem maar op latere leeftijd kan het lezen en woorden herkennen verbeteren vandaar dat sommigen volwassenen wel kunnen lezen maar zal het nooit een hobby wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie
Oke danquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Klopt en bij kinderen die nog niet kunnen lezen of schrijven is dat een groot probleem maar op latere leeftijd kan het lezen en woorden herkennen verbeteren vandaar dat sommigen volwassenen wel kunnen lezen maar zal het nooit een hobby worden
Haha ik vind Gerard nog steeds 1 van de leukere kandidaten maar ik verafgood hem niet. Zijn reactie toen Karim wegging en ook zijn einzelgangers gedrag zijn ook dingen die mij tegenstaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
dan ben je echt gestoord. Jammer dat Flip niet zei, mijn naam is Philip voor Uquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Morgen dames en heren..
Jo gaat nog wel over de rooie als ze de brief krijgt van haar ex die commentaar had over het gedoe met Flip!!quote:
Ik ook hoor, laat ik dat vooropstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha ik vind Gerard nog steeds 1 van de leukere kandidaten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik keek heel snel, dacht waarom kijkt ze op een telefoon??????
Is de zender hahahaha
ja maar............enge kakkerlakken en wormen vreten......quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook hoor, laat ik dat vooropstellen.
Maar als ik alles lees wat er wordt aangedragen om zijn gedrag goed te praten (voor zover dat überhaupt nodig is; het blijft namelijk een spel dat je speelt om te winnen) lig ik toch zo nu en dan wel in een lachstuip
Heeft ie het wel geprobeerd (kon niet alles kijken vanwege werk) ? Of heeft ie principieel geweigerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar............enge kakkerlakken en wormen vreten......![]()
doe ik wel voor 100.000quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In TBO deden ze het ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij heeft ernaar gestaard....quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ie het wel geprobeerd (kon niet alles kijken vanwege werk) ? Of heeft ie principieel geweigerd?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ie het wel geprobeerd (kon niet alles kijken vanwege werk) ? Of heeft ie principieel geweigerd?
echt waar? Zou je het doen?? Nee, al geef je me nog zoveel geld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
doe ik wel voor 100.000
maar stel dat het een (zgn) exit was geweest voor mo als hij het niet at juichten we dat des te meer toe
ja ik ben een geldbelust persoonquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt waar? Zou je het doen?? Nee, al geef je me nog zoveel geld.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik ben een geldbelust persoon
maar dat ik het ook gelijk weer uitkits he!
wat een lang verhaal joh....quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:50 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Fokkers. Heb me even ingelezen maar niets gebeurd vannacht. De redactie had geloof ikverwacht dat er stennis zou komen met Servio in het huis te plaatsen. Servio gaat dat echt niet doen, die heeft nu de familieleden leren kennen en de streams kunnen bekijken. De bewoners 24/7 kunnen volgen , zien hoe ze zijn geeft een hele andere kijk als wanneer je in het huis zit. Ik geloof dat Servio zelf wel door heeft wie er nu puur zijn en wie niet.
Ik mis Karim nu al, vind het niet leuk dat hij een paar dagen weg is, maar dat is het spel. Monique heeft veel meer oop haar kloten gehad en Gerard is nuchter zat om te weten dat ze Karim niet zomaar kunnen elimineren. Dat Gerard die kakkerlakken niet wou eten wist de stem al van tevoren, hij had dezelfde middag nog uitgelegd wat kakkerlakken zijn, wat ze doen etc, Gerard gruweld van kakkerlakken en ze dan ook nog eens moeten eten? Hij had het nog voor geen miljoen gedaan en ook niet als het zou betekenen dat hij zelf naar huis zou moeten. Als jullie goed hebben gekeken zeggen blikken meer dan woorden en Karim liet duidelijk aan Gerard merken dat hij volkomen achter Gerard stond. Oef, ik heb gesproken.
praat me er niet van, en dat zonder een bak koffie te hebben gehad,quote:
als het echt zou zijn scheelt het wel een tegenstander he!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet nietVind het dan wel weer minder dat ie het zelfs voor zijn mattie niet wil proberen
Knap joh, ik kom smorgens niet verder dan 3 zinnen.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
praat me er niet van, en dat zonder een bak koffie te hebben gehad,
Fenneke had ook gedacht dat hij zijn grenzen zou verleggen. IK zag wel de tranen in haar ogen toen Gerard het niet kon doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet nietVind het dan wel weer minder dat ie het zelfs voor zijn mattie niet wil proberen
Ga dan nu ook maar eerst een sigaretje op steken en een bak koffie nuttigenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Knap joh, ik kom smorgens niet verder dan 3 zinnen.....
Vind dat dan ook stukken oprechter dan een Laura die zogenaamd bang is voor spinnen maar wel haar kop in die bak steekt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Fenneke had ook gedacht dat hij zijn grenzen zou verleggen. IK zag wel de tranen in haar ogen toen Gerard het niet kon doen.
Hoe reageerde Karim? Die had het andersom wel gedaan denk ik, i i g geprobeerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Fenneke had ook gedacht dat hij zijn grenzen zou verleggen. IK zag wel de tranen in haar ogen toen Gerard het niet kon doen.
eens!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:50 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Fokkers. Heb me even ingelezen maar niets gebeurd vannacht. De redactie had geloof ikverwacht dat er stennis zou komen met Servio in het huis te plaatsen. Servio gaat dat echt niet doen, die heeft nu de familieleden leren kennen en de streams kunnen bekijken. De bewoners 24/7 kunnen volgen , zien hoe ze zijn geeft een hele andere kijk als wanneer je in het huis zit. Ik geloof dat Servio zelf wel door heeft wie er nu puur zijn en wie niet.
Ik mis Karim nu al, vind het niet leuk dat hij een paar dagen weg is, maar dat is het spel. Monique heeft veel meer oop haar kloten gehad en Gerard is nuchter zat om te weten dat ze Karim niet zomaar kunnen elimineren. Dat Gerard die kakkerlakken niet wou eten wist de stem al van tevoren, hij had dezelfde middag nog uitgelegd wat kakkerlakken zijn, wat ze doen etc, Gerard gruweld van kakkerlakken en ze dan ook nog eens moeten eten? Hij had het nog voor geen miljoen gedaan en ook niet als het zou betekenen dat hij zelf naar huis zou moeten. Als jullie goed hebben gekeken zeggen blikken meer dan woorden en Karim liet duidelijk aan Gerard merken dat hij volkomen achter Gerard stond. Oef, ik heb gesproken.
en eerst als een bibberend rietje achter de bank zatquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vind dat dan ook stukken oprechter dan een Laura die zogenaamd bang is voor spinnen maar wel haar kop in die bak steekt.
Karim begreep het.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe reageerde Karim? Die had het andersom wel gedaan denk ik, i i g geprobeerd
juist dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en eerst als een bibberend rietje achter de bank zat
maar zonder enige rilling die kop in die bak stak en er normaal weer uithaalde
quote:
Maar misschien komt dat wel omdat ze ongeveer een uur lang die beestjes heeft kunnen observeren en gezien dat ze nauwelijks bewogen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en eerst als een bibberend rietje achter de bank zat
maar zonder enige rilling die kop in die bak stak en er normaal weer uithaalde
daar heeft mo het nu wel op een posi manier over!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef suzi1 het volgende:
ja idd heel respectloos, die reacties over cynthia
vond ik indd ook niet nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef suzi1 het volgende:
ja idd heel respectloos, die reacties over cynthia
Ja, maar dat zie je verkeerd. Dat heet principe. Toen Laura de missie die Alex de kop kostte niet uitvoerde heette dat egoïsmequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
helaas gaf mo jo al snel weer gelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef danilel het volgende:
[..]
daar heeft mo het nu wel op een posi manier over!
Ik geef in de geval Gerard gelijk en heb Laura ook gelijk gegeven. Ik kijk niet door een tunnel hehehehe ( denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je verkeerd. Dat heet principe. Toen Laura de missie die Alex de kop kostte niet uitvoerde heette dat egoïsme
Nee hoe vervelend ik har ook vind dit vond ik dan wel weer oke van dr. Alleen jammer dat ze het voor haarzelf deed. Weet niet hoever ze zou gaan voor een ander. Gerard had het waarschijnlijk ook niet gedaan voor zichzelf, alhoewel ik daar ook niet zo zeker van benquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je verkeerd. Dat heet principe. Toen Laura de missie die Alex de kop kostte niet uitvoerde heette dat egoïsme
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik geef in de geval Gerard gelijk en heb Laura ook gelijk gegeven. Ik kijk niet door een tunnel hehehehe ( denk ik)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Onzekerheid denk ik. Wat weet Servio, hoe moeten wij ons gedragen, wat heeft hij gezien, gehoord. Heel veel vragen dwalen nu door hun koppies en ze weten dat ze geen atwoord mogen verwachten van Servio.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij, of heerst er nu echt een grafstemming in dat huis..
en wat is het nut je angst te overwinnen wb kakkerlakken eten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Laura deed wel haar best om haar angst te overwinnen, Zeggen dat dit minder voorstelt is erg flauw vind ik. Feit is dat Laura haar angst overwon en Gerard niet.
Jawel Maikiequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim komt tijdens de daily van maandagavond dus gewoon weer terug.
Gisteren dus een liveshow waarin niemand werd geëlimineerd.
jawel, Maikquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim komt tijdens de daily van maandagavond dus gewoon weer terug.
Gisteren dus een liveshow waarin niemand werd geëlimineerd.
Tuurlijk kun je je angsten overwinnen maar niet in een paar minuten. Jij moet als geen ander weten dat daar een procces aan vooraf gaat. Ten eerste was er al een spin dood en ten tweede stelde die missie van Laura niet voor. Iets in je mond steken waar je van walgt of je hoofd door een gat steken waarvan de sleutel al bijna buiten de kooi hangt, pakken is een heel ander orde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Angst en principes zijn twee verschillende zaken. Het is altijd zo dat je iets waar je bang voor bent niet wil doen (anders is het geen angst).
Om dan te zeggen, ik doe het uit principe niet, is eigenlijk dubbel laf. een drogredenatie gebruiken om de anderen te overtuigen dat het terecht dat je angst niet wil overwinnen, en weglopen voor de mogelijkheid je angst te overwinnen.
Laura deed wel haar best om haar angst te overwinnen, Zeggen dat dit minder voorstelt is erg flauw vind ik. Feit is dat Laura haar angst overwon en Gerard niet.
http://www.angstlijst.nl/
Grappig, je argument raakt kant noch wal dus dan deze dooddoener erin. Zeg dan gewoon eerlijk dat je Gerard een kwal vind en hem wel wat ellende gunt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef Freule het volgende:
[..]
Kan ...maar toch heeft hij bijna nog niets geen tegengas gekregen dus vind dit wel leuk voor de verandering.
je gaat me toch niet vertellen dat het een echte zielenknijper is he!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij moet als geen ander weten dat daar een procces aan vooraf gaat.
Hier heb je er een paarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Capaja het volgende:
OFFTOPIC : HELP ik ben mijn smileys kwijt
Dat bedoel ik, niemand.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat het een echte zielenknijper is he!
dank dank, maar ik kan ze niet meer aanklikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hier heb je er een paar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl hun zo gaan ontbijten, peer ik m even naar me werk
het is nog een zij ook?!?!!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook nooit op haar, maar kon het nu niet laten.
Werkzequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals Fenneke al zij zit er meer achter die angst. Ze zei Gerard is van het type wat de boer niet kent eet hij niet. Bijvoorbeeld kunnen genieten van de rijke diversiteit aan voedsel is een levensvreugde (en tevens is variatie qua voedsel gezond). In erge mate spreekt men van cibofobie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en wat is het nut je angst te overwinnen wb kakkerlakken eten?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is dus een onlogische redenaziquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zoals Fenneke al zij zit er meer achter die angst. Ze zei Gerard is van het type wat de boer niet kent eet hij niet. Bijvoorbeeld kunnen genieten van de rijke diversiteit aan voedsel is een levensvreugde (en tevens is variatie qua voedsel gezond). In erge mate spreekt men van cibofobie.
ik zei het gister al, zoals ieder tvprogramma een mo heeft, heeft ieder forum dat ookquote:
Nog onlogischer is dan, iemand ophemelen omdat die persoon lafheid heeft getoond, dat de hemel in prijzen, en tevens de drogredenatie, het is een principe, voor zoete koek slikken.quote:
Ik stoor me nog niet aan hem denk ook niet dat het gaat gebeuren. Servio heeft nu veeeeeeeeeeeeeeeel meer kennis wat de bewoners betrefdquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze hadden Mo die missie moeten geven en Lau in de waagschaal moeten leggen, dan had Mo mooi kunnen faken dat ze het niet kon en hadden we nu Cynthia voor een paar dagen ipv Laura in huis gehad..
De enige kans dat het nu nog leuk wordt met Serf en Lau is als Serf vanavond een fles vodka op gaat drinken en Kanker gaat roepen tegen Lau en haar de waarheid gaat vertellen hoe ze over komt.. maar dat gaat niet gebeuren helaas.
Kakkerlakken en wormen vreten valt voor mij echt niet onder de rijke diversiteit van voedsel. Een verdwaalde rups in mijn krop sla die ik niet zie vind ik wat anders, maar je lult wat mij betreft nu toch echt lariekoek... en daar ben ik facking 1000% zeker van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zoals Fenneke al zij zit er meer achter die angst. Ze zei Gerard is van het type wat de boer niet kent eet hij niet. Bijvoorbeeld kunnen genieten van de rijke diversiteit aan voedsel is een levensvreugde (en tevens is variatie qua voedsel gezond). In erge mate spreekt men van cibofobie.
ik prijs hem niet de hemel in (ik wens hem dan ook niet dood)quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nog onlogischer is dan, iemand ophemelen omdat die persoon lafheid heeft getoond, dat de hemel in prijzen, en tevens de drogredenatie, het is een principe, voor zoete koek slikken.
heel graag ja, en nu hij weet hoe er gekeken wordt en loopt ineens heel anders rond daar heb ik het ideequote:
Helemaal onderaan de pagina kun je revresen, heb dat ook een x gehad en door dat te doen had ik alles weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Capaja het volgende:
iemand ?
HELP
ik kan geen smileys meer aanklikken en nu is ook de quote knop kwijt *huilsmiley*
broertje van Jo, alweerquote:
Die was vorige week toch ook al jarig? Toen zat ze balonnen te versieren met mascara (oid)quote:
Zo vloeiend als dat zij die brief las, kan er geen sprake zijn van dyslexie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Klopt en bij kinderen die nog niet kunnen lezen of schrijven is dat een groot probleem maar op latere leeftijd kan het lezen en woorden herkennen verbeteren vandaar dat sommigen volwassenen wel kunnen lezen maar zal het nooit een hobby worden
haha ja dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo vloeiend als dat zij die brief las, kan er geen sprake zijn van dyslexie.
Er was niet eens een hapering
Ik heb trouwens wel bij meer van die zogenaamde "geheimen" mijn twijfels.
Ik geloof ook niet in de hoogbegaafdheid van Mo en niet in het slaapwandelen van Jo.
Het zou makkelijk gewoon mijn achterdochtige aard kunnen zijn hoor.
Maar zo voel ik het.
Bij die nepdyslexie heb ik trouwens niet eens twijfels. Is gewoon uitgesloten in mijn optiek.
Ze had die brief natuurlijk wel eerst in haar hoofd gelezen, dus wist ze al wel min of meer wat er in stond toen ze hem hardop voor moest lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in de hoogbegaafdheid van Mo en niet in het slaapwandelen van Jo.
Maar zo voel ik het.
Bij die nepdyslexie heb ik trouwens niet eens twijfels. Is gewoon uitgesloten in mijn optiek.
Haar moeder heeft toch 8 of 10 miskramen gehad en Jo is fakking spiritueel, dus dat zijn allemaal broertjes en zusjes in geestestoestand! Snappen jullie dit niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die was vorige week toch ook al jarig? Toen zat ze balonnen te versieren met mascara (oid)
Lafheid? Het getuigd juist van dapperheid. Er zijn ook nog mensen die niet alles doen wat hun door "de stem" opgelegd wordt. ongeacht de consequentie's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nog onlogischer is dan, iemand ophemelen omdat die persoon lafheid heeft getoond, dat de hemel in prijzen, en tevens de drogredenatie, het is een principe, voor zoete koek slikken.
De hoogbegaafdheid geloof ik wel, alleen is het zo met hoogbegaafdheid dat men op sociaal emotionele vlak erg achter blijft en Mo is hier het prototype vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar zo voel ik het.
Dat helpt als je geen dyslexie hebt. Maar ze zou die brief eerst uit haar hoofd moeten leren, wil dat helpen bij dyslexie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze had die brief natuurlijk wel eerst in haar hoofd gelezen, dus wist ze al wel min of meer wat er in stond toen ze hem hardop voor moest lezen.
Zover ben ik er ook niet in thuisquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat helpt als je geen dyslexie hebt. Maar ze zou die brief eerst uit haar hoofd moeten leren, wil dat helpen bij dyslexie.
Gisteren deden ze een kruiswoordraadsel oplossen. De enige oplossing van Mo, was "asperge" voor een groente.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef It-is-me het volgende:
[..]
De hoogbegaafdheid geloof ik wel, alleen is het zo met hoogbegaafdheid dat men op sociaal emotionele vlak erg achter blijft en Mo is hier het prototype van
HUh, is dit de Marky wel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef marky het volgende:
We gaan nu toch niet proberen te doorgronden waarom Gerard geen wormen en kakkerlakken wilde eten? Hij walgt ervan dus klaar. De overwinning van Laura was van andere orde die hoefde met haar hooft in een ruime bak met spinnen. Ze is er erg bang voor maar het was een korte aktie die voor haar persoonlijk vervelende concecuenties zou hebben. Hup kop erin sleutelhappen kop er weer uit. die spinnen zijn banger voor haar die doen dan echt niets.
Zo vloeiend als dat Laura dat gisteren deed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Capaja het volgende:
"Dat helpt als je geen dyslexie hebt. Maar ze zou die brief eerst uit haar hoofd moeten leren, wil dat helpen bij dyslexie."
mijn zoon is ook een dyslect, en die kan ook een getypte brief voorlezen
er zijn verschrikkelijk veel varianten van dyslexie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |