Nou!quote:
liev blijven Dayquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik ga wel naar m'n nest!![]()
Lief zijn!
Potver, ik vergeet elke keer dat ik nu wel door een slotje kan posten!
ja mark zei dat ie vol was maar was helemaal nietquote:
dacht dat je mark nu al wel langer dan vandaag kendequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja mark zei dat ie vol was maar was helemaal niethe tricked me!
Latersquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!![]()
Lief zijn!
jou ook en toch had ik lapoquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht dat je mark nu al wel langer dan vandaag kende
quote:
Day telt niet mee..quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Day telt niet mee..
na mijn post ging het slotje erop dus ik had lapo, day is gewoon jaloers en moet het laatste woord hebben
Wat een flutmod ben jij, ze zit te trollen en dan ga je weg, ik zou het keihard in de kiem smorenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!![]()
Lief zijn!
en bovendien heb ik gelezen dat day nachtmod zou zijn... dan neem je je taak ook niet echt serieus als je dan aan het hele prille begin van de nacht al naar bed gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een flutmod ben jij, ze zit te trollen en dan ga je weg, ik zou het keihard in de kiem smoren
heulemaal niet we zeiken over de lapoquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:24 schreef bb2 het volgende:
Och alweer muggenzifterij over een openingspost.
Ook goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heulemaal niet we zeiken over de lapo
Ze ziet dat ik er ben, ik hou het wel even voor haar in de gatenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en bovendien heb ik gelezen dat day nachtmod zou zijn... dan neem je je taak ook niet echt serieus als je dan aan het hele prille begin van de nacht al naar bed gaat![]()
Ik heb me keurig afgemeld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en bovendien heb ik gelezen dat day nachtmod zou zijn... dan neem je je taak ook niet echt serieus als je dan aan het hele prille begin van de nacht al naar bed gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |