abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:14:03 #1
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95527309
Hoojj

Ik heb een probleem... altans leuk is anders!
als ik zelf ga masturberen kom ik WEL klaar maar als ik seks heb kom ik NIET klaar!

waarom niet ! het werkt me op me zenuwen!
why should I
pi_95527360
De meeste vrouwen komen toch ook niet klaar van alleen seks? Mocht dat wel zo zijn dan lees je hier jouw eigen hersenspinsels en staat hier helemaal niets!
Flauw he?
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:20:43 #3
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95527381
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De meeste vrouwen komen toch ook niet klaar van alleen seks? Mocht dat wel zo zijn dan lees je hier jouw eigen hersenspinsels en staat hier helemaal niets!
er gebeurt van te voren en er na genoeg zodat ik klaar zou moeten komen maar mijn stomme lichaam werkt niet mee
why should I
pi_95528732
Nog es oefenen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:28:48 #5
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95534687
Die man bakt er dus niets van.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:21:54 #6
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95536780
Jeetje wat een achterlijke reacties zeg.

Wat vaak is is dat vrouwen/meisjes zichzelf niet helemaal durven te laten gaan bij hun partner en zich dus onbewust geremd voelen om klaar te komen.
Er zijn maar weinig vrouwen die klaar kunnen komen van penetratie alleen, is het zo dat je ook met clitorale stimulans van hem niet klaar kan komen kan je proberen om het de eerste paar keer zelf te doen.
Maar je moet niet gefocusd zijn om het klaarkomen, dan lukt het vaak helemaal niet.

Geniet gewoon van elkaar, speel ondertussen ook wat met jezelf en als daar een orgasme van komt is dat goed, zo niet dan de volgende keer misschien wel.

Het is vaak gewoon een kwestie van oefenen en je durven laten gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:55:56 #7
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95540883
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef snakelady het volgende:
Jeetje wat een achterlijke reacties zeg.

Wat vaak is is dat vrouwen/meisjes zichzelf niet helemaal durven te laten gaan bij hun partner en zich dus onbewust geremd voelen om klaar te komen.
Er zijn maar weinig vrouwen die klaar kunnen komen van penetratie alleen, is het zo dat je ook met clitorale stimulans van hem niet klaar kan komen kan je proberen om het de eerste paar keer zelf te doen.
Maar je moet niet gefocusd zijn om het klaarkomen, dan lukt het vaak helemaal niet.

Geniet gewoon van elkaar, speel ondertussen ook wat met jezelf en als daar een orgasme van komt is dat goed, zo niet dan de volgende keer misschien wel.

Het is vaak gewoon een kwestie van oefenen en je durven laten gaan.
Dus moet die vent de klit stimuleren. Doet hij dat niet is hij een sukkel en slecht in bed.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_95540995
iedereen moet het leren.

@ts voelt t niet gewoon fijn als je neukt? Oftewel voel je zonderklaarkomen geen fijn gevoel?
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:59:24 #9
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95541035
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dus moet die vent de klit stimuleren. Doet hij dat niet is hij een sukkel en slecht in bed.
Dat is onzin, als de vrouw in kwestie klaarkomen geestelijk tegenhoud kan hij nog zo'n adonis zijn in bed maar dan zal ze niet klaarkomen.
Voor een man is seks voornamelijk lichamelijk, voor een vrouw is dat niet zo, is het ook een groot gedeelte geestelijk.
Dus als een vrouw zichzelf niet 100% durft te laten gaan dan lukt klaarkomen ook niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_95542386
Je kan er ook voor kiezen om een vibrator aan te schaffen, voor erbij.
Het kan voor mannen gevoelig liggen, dus geef dat ding gewoon aan hem en laat aan hem de keuze of, en wanneer, hij die bij jou gebruikt.

Voordeel is dat de druk er vaak wat vanaf is en het als man ook leuk is om je vriendin er mee te 'plagen'.

Al zijn er ook wel standjes die ervoor zorgen dat je op 2 gebieden gestimuleerd wordt. Nadeel daarvan is vaak wel dat de man geschoren moet zijn, anders heb je een plak schaamhaar wat tegen je clitoris aan schuurt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:42:38 #11
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95542903
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is onzin, als de vrouw in kwestie klaarkomen geestelijk tegenhoud kan hij nog zo'n adonis zijn in bed maar dan zal ze niet klaarkomen.
Voor een man is seks voornamelijk lichamelijk, voor een vrouw is dat niet zo, is het ook een groot gedeelte geestelijk.
Dus als een vrouw zichzelf niet 100% durft te laten gaan dan lukt klaarkomen ook niet.
je leert nog eens iets van fok! :) dankje

ik voel vaak ook lichte spanning ... onzekerheid eigenlijk :$
why should I
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:43:27 #12
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95542940
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef HugoBaas het volgende:
Die man bakt er dus niets van.
ja ik dacht al dat ik zulke conclusies zou krijgen ik vind t hartstikke fijn...
why should I
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:44:02 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95542967
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef PuntMutss het volgende:

[..]

je leert nog eens iets van fok! :) dankje

ik voel vaak ook lichte spanning ... onzekerheid eigenlijk :$
Graag gedaan, probeer je ook eens minder te focussen op het klaarkomen ansich, nu ben je daar waarschijnlijk zo mee bezig dat het daarom niet lukt.
Geniet gewoon van elkaar, geniet van de sex ansich en dan komt dat gedeelte vanzelf wel.
pi_95543103
Als het jezelf wel lukt.... dan doe je het toch stap voor stap?

1e keer. In je eentje zelf masturberen, en fantaseren over dat hij er bij is
2e keer. Zelf masturberen (bv. onder de dekens) met hem er bij
3e keer. Zelf masturberen en hem het op het allerlaatste moment laten afmaken (hiep hoi taart en feest)
4e keer. Zelf beginnen met masturberen en hem iets meer voor het eind jouw laten klaar komen.
etc.
etc.
etc.
En dan veel variatie, hem laten likken, op je kop staand klaarkomen enz. enz.
Und ein frau ist ein frau
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:15:51 #15
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95544216
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

:{w Een echte adonis zou haar op d'r gemak stellen en d'r klaar laten komen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:26:00 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95546964
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef Tanin het volgende:

[..]

:{w Een echte adonis zou haar op d'r gemak stellen en d'r klaar laten komen.
Waarom wil jij perse hem de schuld geven?

Het is een samenloop van omstandigheden en daar is niemand schuld aan, gelukkig valt het vaak wel op te lossen. ;)
pi_95547352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is een samenloop van omstandigheden en daar is niemand schuld aan, gelukkig valt het vaak wel op te lossen. ;)
Dit is Fok!. Daar waar mensen een identiteit (denken te) hebben en mensen daardoor rolpatronen vervullen. Daardoor heeft Tanin het ook niet over het vriendje van TS, maar indirect over zichzelf.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:03:01 #18
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95548291
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het de schuld van het vriendje van TS is, maar een "echte" Adonis is zo goed in bed dat hij een meid laat klaarkomen, o.a. door haar op haar gemak te stellen.
TS haar vriendje is dus geen Adonis, maar het scheelt, dat zijn de meeste van ons niet, en zoals je zegt, het probleem valt op te lossen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 17 april 2011 @ 18:18:01 #19
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95630555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het de schuld van het vriendje van TS is, maar een "echte" Adonis is zo goed in bed dat hij een meid laat klaarkomen, o.a. door haar op haar gemak te stellen.
TS haar vriendje is dus geen Adonis, maar het scheelt, dat zijn de meeste van ons niet, en zoals je zegt, het probleem valt op te lossen.
me vriend en ik zijn allebei nog onzeker want ik ben zijn 1e vriendin en hij is mijn 1e vriend xD
why should I
pi_95761228
dan heeft het grotendeels gewoon met het bang zijn te maken, je zelf helemaal laten gaan komt vanzelf in een relatie, sommige mensen kunnen dat meteen maar er zijn zat mensen die het eng vinden en spannend bij iemand.

En natuurlijk kan je ook verschillende standjes doen die voor jou beter zijn, bijvoorbeeld vrouw bovenop of gewoon met je schaamstreek langs zijn bekken afgaan. Zo veel mogelijkheden en zo veel tijd om het te proberen ;) penetratie is not the way to succes ;)
  woensdag 20 april 2011 @ 15:45:31 #21
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95763606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef Jurgen1990 het volgende:
dan heeft het grotendeels gewoon met het bang zijn te maken, je zelf helemaal laten gaan komt vanzelf in een relatie, sommige mensen kunnen dat meteen maar er zijn zat mensen die het eng vinden en spannend bij iemand.

En natuurlijk kan je ook verschillende standjes doen die voor jou beter zijn, bijvoorbeeld vrouw bovenop of gewoon met je schaamstreek langs zijn bekken afgaan. Zo veel mogelijkheden en zo veel tijd om het te proberen ;) penetratie is rarely the way to succes ;)
Fixed ;)
pi_95766244
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef PuntMutss het volgende:

[..]

me vriend en ik zijn allebei nog onzeker want ik ben zijn 1e vriendin en hij is mijn 1e vriend xD
Bekijk het zo: je hebt allebei geen vergelijkingsmateriaal, dus wat dat betreft zijn jullie de grootste sexgoden die je kent *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')