abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95526932
DEEL I - Komtie, komt ie...ben net thuis..laptop aangeslingerd en zal kijken wat
ik nog onthouden heb van het decadente diner _O-

Na 3x het Endemol gebouw voorbij gesjeesd te hebben, waren we toch nog keurig op tijd...
Het gebouw is ook niet zo heel groot. dus tja...dan zie je dan over het hoofd :Y
Bij binnenkomst hebben we ons keurig gemeldt en werden opgewacht door Steven van de Webredactie en de andere 2 prijswinnaars.

Inmiddels was Alex ook gearriveerd dus konden we meteen doorlopen.
Aan Alex voorgesteld en meteen door naar de bedrijfskantine :?
Onderweg daarheen werd ons nog de vraag gesteld of we honger hadden..ik merkte nog op dat we naderhand altijd nog even langs de Mac konden rijden indien nodig...
Konden ze om lachen..en was de juiste instelling

In de bedrijfskantine was een tafel gedekt..heel leuk gedaan overigens, kaarsjes er bij. servetjes gevouwen etc... We konden kiezen uit 3 varianten; aardappelpurree met goulash, gele rijst met vis en iets van groenteschotel geloof ik...Het werd voor ieder de vis...
En een blikje cola er bij ...Whatever! Het was gezellig

Alex is een leuke spotane vent...Ik vond 'm wel wat timide en zeer voorzichtig in zijn antwoorden, terwijl de webredactie helemaal niet moeilijk deed. Alex had nog vrijwel niks terug gezien, dus was het wat lastig om over Laura te vragen O-)
Hier en daar wel gepoogd, maar hij bleef vasthouden aan 'de lieve' Laura...
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
pi_95527024
DEEL II - Uiteraard wel gepoogd wat verder te prikken, maar hij liet geen verkeerd woord los.
Monique hebben we het uiteraard ook nog over gehad..Hij vond het apart dat wij het alleen over het huilen hadden |:(
Want het was echt een heel lief meisje....Dusssssssssss....Nouuuuuuuuuu dat hebben we even toegelicht.
Hij vertelde dat ze inderdaad geen idee hebben dat 24/7 gekeken wordt..En dat ze zich ook nu niet echt meer bewust waren van de camera's.

Met Steven van de webredactie hadden we het nog even over de prijsvraag van komende week...
Ik zei'dat wordt zeker een fotoshoot met Maik...Ja..dat zou kunnen ...of misschien geven we zijn badjas wel weg _O- _O-
Nouuuuu zei ik...ik denk niet dat iemand die wil hebben ...
Oh? Zegt Alex..waarom niet dan? Nouuuu...omdat die badjas ws. straks het huis zelf wel uitloopt..Heeft ie die dan nog nooit gewassen???? _O-
pi_95527085
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:51 schreef Wolkje21 het volgende:
DEEL II - Uiteraard wel gepoogd wat verder te prikken, maar hij liet geen verkeerd woord los.
Monique hebben we het uiteraard ook nog over gehad..Hij vond het apart dat wij het alleen over het huilen hadden |:(
Want het was echt een heel lief meisje....Dusssssssssss....Nouuuuuuuuuu dat hebben we even toegelicht.
Hij vertelde dat ze inderdaad geen idee hebben dat 24/7 gekeken wordt..En dat ze zich ook nu niet echt meer bewust waren van de camera's.

Met Steven van de webredactie hadden we het nog even over de prijsvraag van komende week...
Ik zei'dat wordt zeker een fotoshoot met Maik...Ja..dat zou kunnen ...of misschien geven we zijn badjas wel weg _O- _O-
Nouuuuu zei ik...ik denk niet dat iemand die wil hebben ...
Oh? Zegt Alex..waarom niet dan? Nouuuu...omdat die badjas ws. straks het huis zelf wel uitloopt..Heeft ie die dan nog nooit gewassen???? _O-
:')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95527092
Oh bedankt voor je verslag trouwens ;)
pi_95527179
In de fakking bedrijfskantine _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_95527182
En verder....Jeetje wat is dat moeilijk onthouden zeg :-)
Alex heeft voor SST nog als productieassistent gewerkt bij Wahalla..Dit heeft hij bewust niet verteld, omdat hij bang was dat dit verkeerd over zou komen.

Hij is nu werkeloos maar zou op zich wel iets bij tv willen gaan doen.

Verder weet ik het even niet meer..maar als ik me weer iets herinner zal ik het toevoegen.

De liveshow was leuk..Ik zat achter Sunshine1977 en Sunshine1974, die kaarten via Pietje hadden.
Gezellige dames! Naderhand nog even met Aaf gesproken, en 2 tellen met Sofia ...
En mamaJo was weer AANwezig :O
Wat een druif zeg dat mens...en dan 2 van die vreindinnetjes van Jo die er achter aan schuiven de hele avond waarvan de bekken strak staan van de botox en geen glimlach er vanaf kan
:X
pi_95527207
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Wolkje21 het volgende:
Ik zat achter Sunshine1977 en Sunshine1974, die kaarten via Pietje hadden.

Waren ze er alle 2000 :?
pi_95527223
Explain?? :?
pi_95527227
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Wolkje21 het volgende:
En verder....Jeetje wat is dat moeilijk onthouden zeg :-)
Alex heeft voor SST nog als productieassistent gewerkt bij Wahalla..Dit heeft hij bewust niet verteld, omdat hij bang was dat dit verkeerd over zou komen.

Hij is nu werkeloos maar zou op zich wel iets bij tv willen gaan doen.

Verder weet ik het even niet meer..maar als ik me weer iets herinner zal ik het toevoegen.

De liveshow was leuk..Ik zat achter Sunshine1977 en Sunshine1974, die kaarten via Pietje hadden.
Gezellige dames! Naderhand nog even met Aaf gesproken, en 2 tellen met Sofia ...
En mamaJo was weer AANwezig :O
Wat een druif zeg dat mens...en dan 2 van die vreindinnetjes van Jo die er achter aan schuiven de hele avond waarvan de bekken strak staan van de botox en geen glimlach er vanaf kan
:X
Haha :P
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:07:52 #10
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95527230
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:07 schreef Wolkje21 het volgende:
Explain?? :?
Sunshine0001 tm sunshine2000 haha
Komt goed schatje
pi_95527246
Oke...nee hoor er waren er maar 2 van..en die waren heel gezellig :Y
pi_95527270
Verder vertelde Alex nog over dat hij goeie vrienden was geworden met Geer in het huis.
Hij had een drukke week gehad, daardoor nog niet veel gekeken, maar zijn mening over Laura en anderen was niet veranderd door wat hij wel gezien had.
Daarnaast vertelde ie dat zijn telefoon met internet kaduuk was en dat ie nu een oud telefoontje heeft zonder internet, maar zodra ie internet heeft dat ie wel ging twitteren.
We hadden ook het nog FOK en of ie langs zou komen, ja zei hij niet maar nee ook, dus ik durf het niet uit te sluiten dat hij langskomt. We vertelden dat hier wel redelijk uitgesproken mening aanwezig is. Verder heeft Wolkje alles verteld wel min of meer.

Hij is een wel goeie gozer, gelukkig niet obsessief gestoord

Liveshow was wel goed opzich, presentatoren zaten weer te stuntelen af en toe natuurlijk.
Zoals Renate zei dat Maik de hele tijd onderhing in de polls, wat ze volgens mij zelf half konden horen en Bart die geen normale gesprekken kan voeren.

_O_ _O_ Laura _O_ _O_

Jammer dat Geer niet een keer zijn angst kon overwinnen en we nu verplicht naar Servio moeten kijken een paar dagen }:|
pi_95527291
En gelukkig is Maik eruit gegaan
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:13:20 #14
339427 henkvandetillaart
pi_95527301
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:10 schreef afca_oc het volgende:
Verder vertelde Alex nog over dat hij goeie vrienden was geworden met Geer in het huis.
Hij had een drukke week gehad, daardoor nog niet veel gekeken, maar zijn mening over Laura en anderen was niet veranderd door wat hij wel gezien had.
Daarnaast vertelde ie dat zijn telefoon met internet kaduuk was en dat ie nu een oud telefoontje heeft zonder internet, maar zodra ie internet heeft dat ie wel ging twitteren.
We hadden ook het nog FOK en of ie langs zou komen, ja zei hij niet maar nee ook, dus ik durf het niet uit te sluiten dat hij langskomt. We vertelden dat hier wel redelijk uitgesproken mening aanwezig is. Verder heeft Wolkje alles verteld wel min of meer.

Hij is een wel goeie gozer, gelukkig niet obsessief gestoord

Liveshow was wel goed opzich, presentatoren zaten weer te stuntelen af en toe natuurlijk.
Zoals Renate zei dat Maik de hele tijd onderhing in de polls, wat ze volgens mij zelf half konden horen en Bart die geen normale gesprekken kan voeren.

_O_ _O_ Laura _O_ _O_

Jammer dat Geer niet een keer zijn angst kon overwinnen en we nu verplicht naar Servio moeten kijken een paar dagen }:|
Ik ga tijdens de borrel Alex ff aanspreken volgende week en zeggen dat ik het jammer vond dat ik deze week niet kon :)
Komt goed schatje
pi_95527321
Ohja en achteraf nog een promo moeten opnemen.
Week van de verbroedering is het thema.
Volgende week 3 familieleden in de geheime kamer gepleurd in de liveshow, een iemand gaat zijn of haar familielid ontmoeten
pi_95527333
En ik vermoed zomaar dat Jo dat gaat zijn :Y
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:17:04 #17
339427 henkvandetillaart
pi_95527338
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:16 schreef Wolkje21 het volgende:
Je bedoelt weet zeker? :Y
Komt goed schatje
pi_95527347
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef afca_oc het volgende:
Ohja en achteraf nog een promo moeten opnemen.
Week van de verbroedering is het thema.
Volgende week 3 familieleden in de geheime kamer gepleurd in de liveshow, een iemand gaat zijn of haar familielid ontmoeten
Haha..ik zag eerst de cue op de camera maar half..dus ik zei tegen mijn vriendin..Huh? ze hebben volgende week de week van de verloedering?? Wat moet ik me daar bij voorstellen _O-
pi_95527352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:13 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Ik ga tijdens de borrel Alex ff aanspreken volgende week en zeggen dat ik het jammer vond dat ik deze week niet kon :)
Op de foto met Maik en Alex he ~O>
pi_95527356
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:16 schreef Wolkje21 het volgende:
Echt verrassend :D

^O^
pi_95527362
Hey afca_oc..jij staat toch op de foto met Guuuuuuuuuuuidoo???
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:19:19 #22
339427 henkvandetillaart
pi_95527367
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:18 schreef afca_oc het volgende:

[..]

Op de foto met Maik en Alex he ~O>
Alex wel, maar Maik pas ik wel even voor :)
Komt goed schatje
pi_95527368
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:18 schreef Wolkje21 het volgende:
Hey afca_oc..jij staat toch op de foto met Guuuuuuuuuuuidoo???
Ja, was achteraf nog op de foto geweest met Guido en Genialex natuurlijk
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:20:09 #24
339427 henkvandetillaart
pi_95527376
Is guido een beetje chill of niet? :P
Komt goed schatje
pi_95527383
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:19 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Alex wel, maar Maik pas ik wel even voor :)
*O*

Hij is wel chill.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')