quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:51 schreef Wolkje21 het volgende:
DEEL II - Uiteraard wel gepoogd wat verder te prikken, maar hij liet geen verkeerd woord los.
Monique hebben we het uiteraard ook nog over gehad..Hij vond het apart dat wij het alleen over het huilen hadden![]()
Want het was echt een heel lief meisje....Dusssssssssss....Nouuuuuuuuuu dat hebben we even toegelicht.
Hij vertelde dat ze inderdaad geen idee hebben dat 24/7 gekeken wordt..En dat ze zich ook nu niet echt meer bewust waren van de camera's.
Met Steven van de webredactie hadden we het nog even over de prijsvraag van komende week...
Ik zei'dat wordt zeker een fotoshoot met Maik...Ja..dat zou kunnen ...of misschien geven we zijn badjas wel weg![]()
![]()
Nouuuuu zei ik...ik denk niet dat iemand die wil hebben ...
Oh? Zegt Alex..waarom niet dan? Nouuuu...omdat die badjas ws. straks het huis zelf wel uitloopt..Heeft ie die dan nog nooit gewassen????
Waren ze er alle 2000quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Wolkje21 het volgende:
Ik zat achter Sunshine1977 en Sunshine1974, die kaarten via Pietje hadden.
Hahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Wolkje21 het volgende:
En verder....Jeetje wat is dat moeilijk onthouden zeg :-)
Alex heeft voor SST nog als productieassistent gewerkt bij Wahalla..Dit heeft hij bewust niet verteld, omdat hij bang was dat dit verkeerd over zou komen.
Hij is nu werkeloos maar zou op zich wel iets bij tv willen gaan doen.
Verder weet ik het even niet meer..maar als ik me weer iets herinner zal ik het toevoegen.
De liveshow was leuk..Ik zat achter Sunshine1977 en Sunshine1974, die kaarten via Pietje hadden.
Gezellige dames! Naderhand nog even met Aaf gesproken, en 2 tellen met Sofia ...
En mamaJo was weer AANwezig![]()
Wat een druif zeg dat mens...en dan 2 van die vreindinnetjes van Jo die er achter aan schuiven de hele avond waarvan de bekken strak staan van de botox en geen glimlach er vanaf kan
Ik ga tijdens de borrel Alex ff aanspreken volgende week en zeggen dat ik het jammer vond dat ik deze week niet konquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:10 schreef afca_oc het volgende:
Verder vertelde Alex nog over dat hij goeie vrienden was geworden met Geer in het huis.
Hij had een drukke week gehad, daardoor nog niet veel gekeken, maar zijn mening over Laura en anderen was niet veranderd door wat hij wel gezien had.
Daarnaast vertelde ie dat zijn telefoon met internet kaduuk was en dat ie nu een oud telefoontje heeft zonder internet, maar zodra ie internet heeft dat ie wel ging twitteren.
We hadden ook het nog FOK en of ie langs zou komen, ja zei hij niet maar nee ook, dus ik durf het niet uit te sluiten dat hij langskomt. We vertelden dat hier wel redelijk uitgesproken mening aanwezig is. Verder heeft Wolkje alles verteld wel min of meer.
Hij is een wel goeie gozer, gelukkig niet obsessief gestoord
Liveshow was wel goed opzich, presentatoren zaten weer te stuntelen af en toe natuurlijk.
Zoals Renate zei dat Maik de hele tijd onderhing in de polls, wat ze volgens mij zelf half konden horen en Bart die geen normale gesprekken kan voeren.
![]()
Laura
![]()
![]()
Jammer dat Geer niet een keer zijn angst kon overwinnen en we nu verplicht naar Servio moeten kijken een paar dagen
Je bedoelt weet zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:16 schreef Wolkje21 het volgende:
En ik vermoed zomaar dat Jo dat gaat zijn
Haha..ik zag eerst de cue op de camera maar half..dus ik zei tegen mijn vriendin..Huh? ze hebben volgende week de week van de verloedering?? Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef afca_oc het volgende:
Ohja en achteraf nog een promo moeten opnemen.
Week van de verbroedering is het thema.
Volgende week 3 familieleden in de geheime kamer gepleurd in de liveshow, een iemand gaat zijn of haar familielid ontmoeten
Op de foto met Maik en Alex hequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de borrel Alex ff aanspreken volgende week en zeggen dat ik het jammer vond dat ik deze week niet kon
Echt verrassendquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:16 schreef Wolkje21 het volgende:
En ik vermoed zomaar dat Jo dat gaat zijn
Ja, was achteraf nog op de foto geweest met Guido en Genialex natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:18 schreef Wolkje21 het volgende:
Hey afca_oc..jij staat toch op de foto met Guuuuuuuuuuuidoo???
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Alex wel, maar Maik pas ik wel even voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |