Jaa maar die kon ik niet volgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar je hebt in de plaats daarvan Sin City gekeken remember
Mark Knopfler?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog een andere van je staan, deze komt volgende week..
komt zo
komt ie zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Zokunen het volgende:
Mooi, dan wil ik wel: Montrose - Rock candy
Want......quote:
Komt uit kill billquote:
Slaap zachtquote:
Teveel gezopenquote:
Sssstttttquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sssstttttplease don't remind me
Kunnen geen verzoekjes meer bij zeker?quote:
Van de 30 die ik er klaar had staan heb ik er toch wel een stuk of 7 gedraaidquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
Meer verzoekjes dan eigen muziek vanaaf Symp?
Netjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van de 30 die ik er klaar had staan heb ik er toch wel een stuk of 7 gedraaid
ik stop om half tweequote:Op vrijdag 15 april 2011 01:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kunnen geen verzoekjes meer bij zeker?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van de 30 die ik er klaar had staan heb ik er toch wel een stuk of 7 gedraaid
Goed bezig geweest man ....thanksquote:
ja en van de 24 heb ik er 14 ter plekke gedownloadquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dan hebben we je wel echt platgegooid met verzoekjes
Is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stop om half twee
Iets met werken enzo
Gooi maar op de PM voor volgende week
Wie wij nee toch....quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dan hebben we je wel echt platgegooid met verzoekjes
neem deze muziek mee en het gaat als een treinquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is goedIk heb morgen om 9 uur een sollicitatiegesprek dat gaat niet goed komen denk ik
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is goedIk heb morgen om 9 uur een sollicitatiegesprek dat gaat niet goed komen denk ik
nee ik heb maar 1 verzoekje gedaan hoorquote:
Doe een kort rokje aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik inmiddels welquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:22 schreef Royco1 het volgende:
Wie is er nou liever thuis dan in de kroeg?
Dat sowiesoquote:
Dustyquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:23 schreef ValHallen het volgende:
Lijstje voor morgen is weer klaar, lekker gevarieerd lijstje als je het mij vraagt
Van Dusty Springfield tot aan Duffy.
alleen jammer dat ik vrijdag nooit kan luisterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:23 schreef ValHallen het volgende:
Lijstje voor morgen is weer klaar, lekker gevarieerd lijstje als je het mij vraagt
Van Dusty Springfield tot aan Duffy.
Ik hoop het welquote:
Hebbie een vacature dan?quote:
ik eindig met een heel flauw liedje maar wel een waar ik echt heeeeeeeel vrolijk van wordquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Symp tnx! voor de fijne muziekjes heb echt enorm genoten weer![]()
Je hebt pmquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem deze muziek mee en het gaat als een trein
Jij kan mij toch niet betalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Roep maar, waar wil je naar solliciteren?
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet echt ff pissen, maar was lekkere muziek symph.
Tot de volgende keer
Hahaha ik plaats veel verzoekjes...muziek is een deel van mn levenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee ik heb maar 1 verzoekje gedaan hoor![]()
quote:
Thx voor de goede shizzle en welterustenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
Next week same place, same time
Ja ik ook niet .... maar ik hou bijna van alles wel dus ik ben snel tevredenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:28 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hahaha ik plaats veel verzoekjes...muziek is een deel van mn leven
Kan niet zonder muziek..
En als er hele goede secundaire arbeidsvoowaarden tegenover staan?quote:
Bij jou welquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als er hele goede secundaire arbeidsvoowaarden tegenover staan?
Neem je dan met minder salaris genoegen?
Ja jij mag datquote:
Het ging over MIJ hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bij jou wel![]()
Bij jou is leuk werken
Je weet nog niet hoe ik als baas benquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bij jou wel![]()
Bij jou is leuk werken
Ohw sorry hoorquote:
Krijg ik mn overuren in goede whiskey uitbetaald....quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als er hele goede secundaire arbeidsvoowaarden tegenover staan?
Neem je dan met minder salaris genoegen?
Dat risico durf ik wel te nemenquote:
Mmmm whiskeyquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Krijg ik mn overuren in goede whiskey uitbetaald....
Waneer kan ik beginnen
Eeej wil je van mijn baantje afblijvenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Krijg ik mn overuren in goede whiskey uitbetaald....
Waneer kan ik beginnen
Het toetjequote:
Nou nou Royco wanneer kan ik beginnen dan...quote:
Jij bent heul niet engquote:
Wat zijn jouw sterke punten ten opzichte van Carooltje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:33 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nou nou Royco wanneer kan ik beginnen dan...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej wil je van mijn baantje afblijven
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:33 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nou nou Royco wanneer kan ik beginnen dan...
Sexy mysterieus hequote:
Hahahaha...quote:
Jij ook!! Slaap lekkerquote:
Your Welcome...jij bedankt manquote:
Kom danquote:
Jaa straks in bedquote:
Tnxquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
Symph, nog bedankt
Vanavond was een leuke draaiavond
Ik heb het al eerder gezegd, we vormen wel vaker een goede combo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx
We sloten wel aardig op elkaar aan denk ik
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, we vormen wel vaker een goede combo.
Klinkt goed. Een thema avond houden lijkt me zeker tof jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moeten we ook maar eens een keer wat mee gaan doen
Jij, Zokunen en ik een hele avond vullen van 19:00 tot 2:00
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt goed. Een thema avond houden lijkt me zeker tof ja
Dat is een Do Not Disturb vlaggetje jofuquote:
Ja, en hadden WIJ die niet al neergehangen? Kweetniet hoor maarre..quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is een Do Not Disturb vlaggetje jofu
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en hadden WIJ die niet al neergehangen? Kweetniet hoor maarre..![]()
Dus iedereen mag zomaar binnen komen lopen als je al bezig bent?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus iedereen mag zomaar binnen komen lopen als je al bezig bent?
Dat dacht ik. Dit was mijn week he, en van niemand andersquote:
heul niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Dit was mijn week he, en van niemand anders
Tis al ochtend hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:55 schreef Symphonic het volgende:
Even voorbereiden, maar er komt een hele leuke avond radio aan
STEEDS? Ik doe het heul niet steedsquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Jofu hou eens op joh steeds deze aan te vragen![]()
ze heeft ook een mond hoorquote:
Ow stond ik op je mansterkakquote:
Ready or not here I come, you can't hide.. I'm gonna find you and make you want mequote:
Beter dan andersomquote:
Mc Steamy roept carool79 waar ben je...quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ready or not here I come, you can't hide.. I'm gonna find you and make you want me
Gewoon hier hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:04 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Mc Steamy roept carool79 waar ben je...
Bowie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:04 schreef Symphonic het volgende:
ah twee nummers na deze mijn verzoekje
na dezequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:04 schreef Symphonic het volgende:
ah twee nummers na deze mijn verzoekje
Ach hoef er niet over op te scheppen dat mag jij doenquote:
hoi hoiquote:
ow sorry Jofu...quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, nu allemaal afdrukken erop enzo
Ging u niet naar bed meneertjequote:
Ga iets doen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik verveel me en ik heb geen zin om naar bed te gaan
Wat zei je nou don`t disturbquote:
Ja eigenlijk welquote:
Maar dat vlaggetje geld ook niet voor iedereen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:08 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Wat zei je nou don`t disturb
Doe gewoon of ik geen engels kan lezen...hup mee jij
Hmmmmm..kan je wel de hele nacht lekker likkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga iets doen danBegin een postzegel verzameling!
Mc Steamy pakt Carool79 bij dr haren en sleept haar z``n slaapkamer inquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar dat vlaggetje geld ook niet voor iedereen hoorWil graag door jou mee naar bed worden gesleept
![]()
Aantal forumposts 10.000 »quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar dat vlaggetje geld ook niet voor iedereen hoorWil graag door jou mee naar bed worden gesleept
![]()
Ik heb ook geen zin in iets actiefs eigenlijk..quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga iets doen danBegin een postzegel verzameling!
Gefeliciteerd babe...kom nu is het Mc Steamy timequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aantal forumposts 10.000 »
Mijn 10.000ste post
in jouw geval is het passiefquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in iets actiefs eigenlijk..
Ik denk toch maar een keer naar bed straks..
Dat kan morgen pasquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in jouw geval is het passief
Gelikt worden
ik ken dat probleemquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat kan morgen pas
Liefje slaapt niet bij mij vannacht.
Ach des te meer om naar uit te kijkenquote:
Ja kom gaan we kijken of mijn bedje nog boven staatquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:13 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd babe...kom nu is het Mc Steamy time
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ach des te meer om naar uit te kijken
Trusten Caroolquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja kom gaan we kijken of mijn bedje nog boven staat
Fijne nacht nog allen![]()
quote:
Trustequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:19 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen.
Weltruste allemaal
hehe eindelijk...niks vlaggetjes hup gaan....quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja kom gaan we kijken of mijn bedje nog boven staat
Fijne nacht nog allen![]()
Royco ik moet nu gaan heb nog wat te doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:19 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen.
Weltruste allemaal
Ja nog wat te doen en zulksquote:
Weltrusten,en fapzequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:24 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja nog wat te doen en zulks![]()
![]()
![]()
Goedenacht Jofu
Heb er zin in, nu ff roken, dan nog een paar dingetjes doen en dan slapen als een mallequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
Boh, binnenkort gaan Symphonic, Zokunen en ik jullie omver blazen met een mieterse avond vol muziek
Dat mag nooit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zook!
Dacht even dat ik alleen was achtergebleven..
Ik ben heel erg benieuwdquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
Boh, binnenkort gaan Symphonic, Zokunen en ik jullie omver blazen met een mieterse avond vol muziek
rage against the machine is baas!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is een leuk liedjen
rage against the machine en metallica
Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok deze is wel baas.
Ik kon hier de intro van spelen
Ik snap eigenlijk niet dat mensen metallica willen coveren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dezen gingen we spelen toen ik nog in een band zat![]()
![]()
![]()
![]()
Naja mensenquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat mensen metallica willen coveren!
Dus als je het niet doet ben je eigenlijk wel cool... Naais!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja mensen
pubers van 14 die denken dat ze cool zijn
Die draaien we dus ook niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die nothing else matters cover van datwijf met dr violen echt
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:05 schreef Rensjebree het volgende:
Dit liedje zingen ze over mij!
ik ga naar het werq!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U2![]()
quote:
O ik dacht dat jij juist altijd aanvroegquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
_!
Ik ben HUGE fan en vraag het zo goed als nooit aan dus niet zeuren jij
U2 vraag ik echt zelden aan. Die remix met adam k enz vraag ik wel regelmatig aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij juist altijd aanvroeg![]()
maar dit liedje kan nog werl
Ergens in Drenthe, vlakbij de Duitse grensquote:
Woon je in een hunebed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens in Drenthe, vlakbij de Duitse grens
Ik woon er, dat is het enige voordeel aan Drenthequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Woon je in een hunebed?
nee grapje![]()
Ik ben nog nooit een Drenthe geweest, maar volgens mij is er ook niet zo veel te beleven.
Mijn beste vriendinnetje woont er en er is ieder jaar een machtig mooi feest. Dus er zijn ietsje meer voordelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon er, dat is het enige voordeel aan Drenthe
Welk feest?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn beste vriendinnetje woont er en er is ieder jaar een machtig mooi feest. Dus er zijn ietsje meer voordelen
En het is er mooi, qua natuur
Nou echt ja!quote:
Oh, Normaal in Pessequote:
Heul welquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Normaal in PesseMaar dat vind jij niet leuk.
Het is bewolkt en in Noord-Holland zelfs mistigquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat zon.
Nou, hier nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is bewolkt en in Noord-Holland zelfs mistig
Oh!quote:
Ik vind de zon niet lief. Die heeft mij wakker gemaakt. Veel te licht buiten nuquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh!In dat geval: Normaal in Pesse, jeeej
Je moet je ook gewoon braaf aan de snelheid houden hequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef Rensjebree het volgende:
Damn.. had ik even mazzel!
ik reed 80/90 waar ik 50 mocht.. pakken ze de auto voor me van de weg.. Die kreeg een prent voor 15 km te hard...
Altijd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je ook gewoon braaf aan de snelheid houden he
En wat hebben wij hiervan geleerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:47 schreef Rensjebree het volgende:
Damn.. had ik even mazzel!
ik reed 80/90 waar ik 50 mocht.. pakken ze de auto voor me van de weg.. Die kreeg een prent voor 15 km te hard...
Beter opletten als je te hard rijdtquote:
Ik wilde gaan voor 'mazzel is een goed ietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter opletten als je te hard rijdt
Ik hoorde hem niet, welke was het?quote:
Dit is zo'n goede plaat om op te seksen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde hem niet, welke was het?
Daar is knetter al mee bezig zo te horenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit is zo'n goede plaat om op te seksen.
quote:
Ik vind hem zonder het gekreun lang zo leuk nietquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Lekker
alleen mijn collega die kijkt elke keer zo raar als deze plaat op staat..quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem zonder het gekreun lang zo leuk niet
Logisch welquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
alleen mijn collega die kijkt elke keer zo raar als deze plaat op staat..
Nou inderdaadquote:
Het is gewoon nog vroegquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
Did it again.
Zal ik maar niet meer posten dan?
Dus je bent niet verliefd op mij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon nog vroeg![]()
En ik ben druk met een spelletje en op msn aan iedereen uitleggen dat ik niet verliefd ben op een persoon maar op MIJN bed
Nee. Ik ben dan ook even veel te blij dat ik weer single benquote:
Damnquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dan ook even veel te blij dat ik weer single ben
En dan boos worden dat mijn zoon je voor homo uitmaaktquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Hihihi
I need lovequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef Royco1 het volgende:
Ja kan niet zeggen dat ik hier lekker wakker van word.
Ja goed hequote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Bjorn Akesson, Peter Schilling
Kut, behalve dit nummer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
50 Cent![]()
![]()
Weet nog steeds niet zo goed wat ik van hem moet vinden.
Hij heeft nog wel een paar redelijke nummers, maar ook een partij bagger uitgebracht.quote:
quote:
Ik luister, ik luisterquote:
Ik hou drvanquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is toch gewoon een heerlijke zweverige melodie ofniet
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Samzz
quote:
Nee hoor, koelkast is wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |