Array kun je dan weer doorlopen via loopjequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Dat gedeelte had ik dus goed gedaan zie ik netNu alleen de array nog in de database plaatsen.
| 1 2 3 4 5 6 | <?php for ( $i = 0; $i < count($array); $i++ ) { echo $array[$i]; // om de waarde in de array weer te geven } ?> |
Heel simpel zou ik gewoon 'n input formuliertje maken die de input verstuurt naar de juiste pagina, en dan de gegevens ophalen met $_POST en dan dus opslaan in de DB. (of gewoon direct opslaan in de DB natuurlijk)quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef MrNiles het volgende:
Op een website heb ik 1 pagina waarbij de tekst vaak veranderd moet worden.
De rest van de pagina's is statisch, puur informatie en veranderd dus nauwlijks.
De ene pagina zou ik graag door andere mensen willen laten aanpassen dmv een heeeel simpel cms.
Hoeft geen moeilijke opmaak in te zitten, geen vette,cursief,unline tekst oid.
Wat is de eenvoudigste manier om de tekst van deze pagina te wijzigen voor een gebruiker?
Het is natuurlijk een kwestie van uitproberenquote:Heel simpel zou ik gewoon 'n input formuliertje maken die de input verstuurt naar de juiste pagina, en dan de gegevens ophalen met $_POST en dan dus opslaan in de DB. (of gewoon direct opslaan in de DB natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |