abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95538037
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Dat gedeelte had ik dus goed gedaan zie ik net :) Nu alleen de array nog in de database plaatsen.
Array kun je dan weer doorlopen via loopje
1
2
3
4
5
6
<?php
for ( $i 0$i count($array); $i++ )
{
   echo 
$array[$i]; // om de waarde in de array weer te geven
}
?>
pi_95538046
Op een website heb ik 1 pagina waarbij de tekst vaak veranderd moet worden.
De rest van de pagina's is statisch, puur informatie en veranderd dus nauwlijks.

De ene pagina zou ik graag door andere mensen willen laten aanpassen dmv een heeeel simpel cms.
Hoeft geen moeilijke opmaak in te zitten, geen vette,cursief,unline tekst oid.

Wat is de eenvoudigste manier om de tekst van deze pagina te wijzigen voor een gebruiker?
pi_95539670
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Chandler het volgende:
tvp! :)
Er is de laatste tijd zo'n heel mooi volgknopje onderaan het topic ^O^
pi_95540564
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef MrNiles het volgende:
Op een website heb ik 1 pagina waarbij de tekst vaak veranderd moet worden.
De rest van de pagina's is statisch, puur informatie en veranderd dus nauwlijks.

De ene pagina zou ik graag door andere mensen willen laten aanpassen dmv een heeeel simpel cms.
Hoeft geen moeilijke opmaak in te zitten, geen vette,cursief,unline tekst oid.

Wat is de eenvoudigste manier om de tekst van deze pagina te wijzigen voor een gebruiker?
Heel simpel zou ik gewoon 'n input formuliertje maken die de input verstuurt naar de juiste pagina, en dan de gegevens ophalen met $_POST en dan dus opslaan in de DB. (of gewoon direct opslaan in de DB natuurlijk)
pi_95540979
quote:
Heel simpel zou ik gewoon 'n input formuliertje maken die de input verstuurt naar de juiste pagina, en dan de gegevens ophalen met $_POST en dan dus opslaan in de DB. (of gewoon direct opslaan in de DB natuurlijk)
Het is natuurlijk een kwestie van uitproberen
maar
worden enters wel onthouden in de DB of krijg ik dan alle tekst achterelkaardoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')