Klopt helemaal, een grootheid zoals hem hoort ook herdacht te worden op zo'n manier, misschien nog wel beter eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu maar ja cash was dan ook cash he
Ja echt hequote:
Ghehequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Volgende is weer ff voor Knetter, anders red ik het niet om nummer 4 om 12 uur te starten
Hummen?quote:
Hoe kan je die man zo beledigenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mcsteamy is een soort fanta?
weet ik toch nie..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je die man zo beledigen
sorry dat ik zei dat je een soort fanta wasquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef McSteamy het volgende:
Sorry had het niet door...Thanks lieffie
iets met: zal ik je eens lekker in je bek schijten?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb al mijn aflsuiter voor morgen, een nummer dat aansluit op de metalshow van ToT
En nog Nederlands ook
Lieffie?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef McSteamy het volgende:
Sorry had het niet door...Thanks lieffie
Jij mag datquote:
Is niet vrouwelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met: zal ik je eens lekker in je bek schijten?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is niet vrouwelijk
Nee, het wordt The Gathering met Anneke van Giersbergen
thxquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef McSteamy het volgende:
Ow sorry van slag wou zeggen Knetter jij mag dat
Brein doorsturen naar knetter dusquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tof nummer is dit.. helemaal in combi met de kleurtjes die ik zieen mijn lachkick
Haha ja sorry man...quote:
quote:
Your welcome meisquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ckers genieten.. en straks ga ik k.o heerlijk toch
JAAAAquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer: mijn vader was Mick Jagger
En dat kan ook geen kwaad voor een keertjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
Je ligt in ieder geval wel redelijk op tijd op bed nu
[..]
Ahhh Huppel voor Mc Steamy in de bresquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je die man zo beledigen
Watvoor pilletjes heb je gekregen dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tof nummer is dit.. helemaal in combi met de kleurtjes die ik zieen mijn lachkick
jups.. haal echt slaap in deze dagenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
Je ligt in ieder geval wel redelijk op tijd op bed nu
[..]
Wat niet goed...net wou nog zo graag op Milli Vanilli met me dansenquote:
een spuit weenie met wat voor spul.. maar het werkt, dus vin ut mooiquote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Watvoor pilletjes heb je gekregen dan?
Jawel hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Wat niet goed...net wou nog zo graag op Milli Vanilli met me dansen
Belletje trekkenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een spuit weenie met wat voor spul.. maar het werkt, dus vin ut mooi![]()
lig in een lachstuip hier.. heb zin om belletje te drukken en me dan te verstoppen.. maar doe ik maar ff nie
ik heb alleen de rode knop voor de verpleging hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Belletje trekken
Moet je dit doen: Aanbellen, en dan zeggen: ik ben jan, kijk eens hoe snel ik rennen kan
Rugzak is mijn MSN plaatjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
ik was de radio helemaal vergeten aan te zetten.
Jouw UI, Dora en Diegoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
ik was de radio helemaal vergeten aan te zetten.
Whut? Lig je in het ziekenhuis ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb alleen de rode knop voor de verpleging he
Ja lief hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ahhh Huppel voor Mc Steamy in de bres
ff niet dat ik weetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zie net dat ik door de 3000 posts ben doorgebroken.. bestaan er liedjes met het getal 3000... is mijn vraag
jupsquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Whut? Lig je in het ziekenhuis ofzo?
Ik ben ook door de 7000 heen gegaan en ik heb het niet eens doorgehadquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zie net dat ik door de 3000 posts ben doorgebroken.. bestaan er liedjes met het getal 3000... is mijn vraag
Neeeeee waarom doraquote:
Wow.. Dus je ligt in het ziekenhuis een beetje te fokken en muziek te luisterenquote:
Ik lette er ook niet specifiek op op de 3000 maar zag het toevallig.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook door de 7000 heen gegaan en ik heb het niet eens doorgehad
Busted- Year 3000quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
Cuz i've been to the year 3000
Van Busted geloof ik
dus tochquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
Cuz i've been to the year 3000
Van Busted geloof ik
Ja, ik ook, maar ik had wel een memorable post kunnen maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik lette er ook niet specifiek op op de 3000 maar zag het toevallig.
Zwaar goed nummer inderdaad! Die heb ik ook aan koelkast gestuurd om in draakje te zettenquote:
sinds vnaaf internetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wow.. Dus je ligt in het ziekenhuis een beetje te fokken en muziek te luisteren.
ja het lekkere ding kwam al kijken of ik al k.o wasquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Nou Knetter, bijna 12 uur, tijd voor je laatste verzoekje
over 3000 posts heb je er dus 10000... dat is ook een leuk getal... ik heb over deze 3000 posts best lang gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik had wel een memorable post kunnen maken.
Kunnen we dat niet beter in de TT zetten? hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
[..]Knetter waarom lig je in het ziekenhuis?
ik vraag carooltje al om dm';s te sturenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet beter in de TT zetten? haha
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja lief he![]()
En nu ga ik echt naar MIJN bed![]()
Ja inderdaad. Dat is inderdaad ook een leuk getal. Deze aantal posts gingen redelijk snel meer vanwege deze topicreeksquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
over 3000 posts heb je er dus 10000... dat is ook een leuk getal... ik heb over deze 3000 posts best lang gedaan
zie dmquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar waarom ben je in het ziekenhuis dan?
Thx komt goed.. ik ben net als onkruid.. ik kom altijd weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zie het. Veel beterschap, lieverd
avond, thx, iemand wil het je vast wel vertellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond mensen
En sterkte Knettertje, wat er ook is
Je gaat er van uit dat ik het wil weten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
avond, thx, iemand wil het je vast wel vertellen
Onkruid vergaat niet, zeggen ze ook wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Thx komt goed.. ik ben net als onkruid.. ik kom altijd weer
oh beter danquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat ik het wil weten...
Valt reuze mee hoor
Knetter ligt gewoon in het ziekenhuis te fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat ik het wil weten...
Valt reuze mee hoor
Ze is een heldquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef mr-green het volgende:
[..]
Knetter ligt gewoon in het ziekenhuis te fokken![]()
Slaap lekker meisquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve piepels en niet lieve piepels ( zijn die er nu trouwens?)
ik moet gaan.. staat iemand naast me te wachten
Trusten als jullie gaan slapen enzo..
dromenland-plezier-jullie
Welterusten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trusten en sterktequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap ze en beterschap....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Dan kijk je verkeerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien, gelukkig zie ik het niet zo
Slaap lekker Knetter...word maar snel weer beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan spreek ik jou wel als jij een keer in het ziekenhuis hebt gelegen. Kom op, zeg, hoe bekrompen kun je zijn om het meteen op aandacht vragen af te schuiven.quote:
Altijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
He ik voel me ook niet zo lekker, mag ik nu ook aandacht?
Oh arme schatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
He ik voel me ook niet zo lekker, mag ik nu ook aandacht?
Lievvvquote:
Ja nu wel weer een beetje hoorquote:
Altijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
Koelkast en BHzakje zijn het met elkaar eens
Ja, verrassend hé?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
We zijn heel liev voor mekaar over het algemeen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
Dansen liefie?quote:
jaa graagquote:
dit doet me altijd zo aan reach out denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef McSteamy het volgende:
Four Tops Standing in the Shadows of Love...thanks Symp..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet me altijd zo aan reach out denken
Ik haal die 2 altijd door elkaar...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet me altijd zo aan reach out denken
City streets had zomaar op mijn guilty pleasures lijstje gekundquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je iets van G-Spott?
Sadness of City Streets?
Die eerste weet ik wel te vinden maar niet in MP3 formaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je iets van G-Spott?
Sadness of City Streets?
Topperquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die eerste weet ik wel te vinden maar niet in MP3 formaat
En die twwede ook niet.
Volgende week
ga ik downloaden enzo
Mc Steamy danst met Carool79 door de kamerquote:
Daar heb ik geen zin inquote:
Eric Clapton samen met John Mayer - Broken heartedquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Slow hands
Wat een meester, wat een baas
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Volgende verzoekje is iets met blauwe oesters
Meneer Mayer mag de veters van Clapton niet eens strikken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Eric Clapton samen met John Mayer - Broken hearted
eenschquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meneer Mayer mag de veters van Clapton niet eens strikken.
Clapton = GOD
BB King, Jimi Hendrix, Stevie Ray Vaughanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meneer Mayer mag de veters van Clapton niet eens strikken.
Clapton = GOD
Kunnen zich alledrie meten met Clapton ja. wmb samen met Jimmy Page de 5 beste gitaristen ooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
BB King, Jimi Hendrix, Stevie Ray Vaughan
Na dezequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
Of Sam The Sham & The Pharaohs - Lil' Red Riding Hood
vergeet Mark Knopfler nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kunnen zich alledrie meten met Clapton ja. wmb samen met Jimmy Page de 5 beste gitaristen ooit.
Goede verzoekjesquote:
Thanks Symp..quote:
Eens kijken of ik tijd kan maken voor een uurtje zomerse muziek danquote:
Tnx! lieverdquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Thanks Symp..
Ej Carool deze is voor jou
Past niet in mijn straatje. Maar ik herken zijn kwaliteit wel.quote:
Je hebt ook de lekkerste gitaristequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Past niet in mijn straatje. Maar ik herken zijn kwaliteit wel.
Verder heb je natuurlijk Jeff Beck, Howlin' Wolf, Brian May en John Frusciante nog.
Oh en Josh Homme kan ook een puike pot gitaarspelen.
Zo, nu heb ik mijn top 10 compleet
Gitarist, jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Mark Knopfler, is dat niet de zanger van de dire straits?
Zanger/gitarist van Dire Straits.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
Ken het niet, maar klinkt inderdaad goed..
en zangerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Mark Knopfler, is dat niet de zanger van de dire straits?
zanger en zanger, wat een baasquote:
hmm, vind het lekker rustgevend, geen jankliedjequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
Dit is een jankliedje, weet niet waarom.
Heb stiekem erg veel van hem, kwam een discography tegen, moest toen toch maar downloadenquote:
Ja dat wist ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
McSteamy![]()
Dank je dit had ik net ff nodig!
Nog steeds, neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Pulp fiction heeft echt jaaaaaaren in mijn films top 10 gestaan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op precies hetzelfde moment gepost![]()
Nein. Na hem tientallen keren te hebben gezien was het beste er voor mij af (vreemdquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Deze is voor Rode Skills
En helaas net de verkeerde van de 2 gekozen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
BAM
Ik lig in het mortuarium krijg ik nu ook aandacht
Fanta_?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
BAM
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
BAM
na dezequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
heb je ook Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich - Don juan?
Koelkast zn ideequote:
Stokkiequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast zn idee
Ik heb een blaadje op mn kop jongen
Carooltje lekker wijfquote:
Die UI is echtquote:
Themesong reservoir dogs?quote:
quote:
quote:
Oh.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijkMaar ik vind tattoo's snel een afknapper.
Weet wie hem heb aangevraagd denk ikquote:
Ik heb nog een filmpje van je tegoed hequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef McSteamy het volgende:
And Thanks Again Symp..
Dick Dale- Misirlou![]()
![]()
![]()
Tribal draak op rechter schouder, mislukte volle maan op linker (nooit tattoo's in de zomer halen :x),quote:
Klopt Death Proofquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje van je tegoed he![]()
![]()
Fantastaartquote:
sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Arme ding staat hier nu vuur te spugen naast mij. Zeg sorry
Oh je hebt er wel een paar dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tribal draak op rechter schouder, mislukte volle maan op linker (nooit tattoo's in de zomer halen :x),
Kop van een wolf op m'n borst, Japans "heaven" marking linker schouderblad, Keltisch knoop rechter schouderblad, oog van Horus op m'n rechter pols, duif+uil+geboorte en sterfdagen grootouders op linker onderarm.
Die is wel "leuk"quote:
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
_Fantastaart omdat hij faalt met zijn TT
Ik wist niet eens meer hoe hij heettequote:
met 1 nummer vertragingquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
maar na deze moet eigenlijk twisted nerve van bernard herrman
half twee vind ik het echt mooi geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu vindt 'ie je weer liev. Tot hoe laat ga je?
Oi, ik herprogrammeerquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
half twee vind ik het echt mooi geweest
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
_Fantastaart rijmt op bastaard
(een beetje)
Maar je hebt in de plaats daarvan Sin City gekeken rememberquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer hoe hij heetteerg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |