hahaha dat is wel een eerlijke vriend voor hem denk ikquote:
Faalex als vriend, yeah rightquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Gerard over Alex: Ik baal wel dat hij weg is, ik heb er namelijk wel een vriend bij en dat is mij in jaren niet overkomen.
Eerst dat luie wijf.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop zo dat Mo volgende week weg moet
En anders gaat ze wel, zelf! Hand in hand met Lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Die zit te denken aan hoe Maik thuis gaat komen bij haar Pa en Ma, ik zie haar er wel vrijwillig uitgaan binnenkort...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit heel erg te malen in dr kop..... Wat nu ?
Want Servio vertelde net dat ie niet meer boerde, komt zo ranzig overquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt dat er nog een bord kakkerlakken over is...quote:
zijn in iedergeval geen tranenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mag Laura aub heel heel graag eerstquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Voor 350 dollar per ticket??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Day het volgende:
Ik hoor toch iets positiefs over Servio, hij gaat naar San Francisco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |