Zoiets waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
sjer moet nu lunch brengen naar karim ?
Oké thnx. Maar was ook een domme vraag ze lullen natuurlijk alleen maar over zichzelf.quote:
Leg uit, snap het even niet ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef akveor het volgende:
Maar zou je ook en miljoen euro betalen om ze niet te hoeven eten?
Komt misschien morgen, ze zijn nu benieuwd naar beelden van hun zelf.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké thnx. Maar was ook een domme vraag ze lullen natuurlijk alleen maar over zichzelf.
Ik vroeg het omdat ik even iets anders moest doen en dus veel gemist heb.
hij heeft nog niet met ons of fenneke gepraat....heeft nog niets doorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Gerard over Alex: Ik baal wel dat hij weg is, ik heb er namelijk wel een vriend bij en dat is mij in jaren niet overkomen.
goffer zei hij dat ??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Gerard over Alex: Ik baal wel dat hij weg is, ik heb er namelijk wel een vriend bij en dat is mij in jaren niet overkomen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er weg van. Veel plezier nog . Buonanotte
Heb dat Laura nog geen een keer horen zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Is aan het nadenken, over hoe het sexen, ranzige verhalen en het scheten laten overkwamquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef syllys het volgende:
Ik vind de stream zo stil. Mo houdt haar snater!!! Wat een verademing
Die tic heeft ze echt al de laatste paar weken. Vooral in de kvdw.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
ik zag ook vanavond pas die tic met d'r mond.
haha zij stuurt hem wel door denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft nog niet met ons of fenneke gepraat....heeft nog niets door
Jazeker!quote:
oh, dás een goeiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef akveor het volgende:
Eten of je bent je miljoen kwijt.
Hehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Mita het volgende:
[..]
Is aan het nadenken, over hoe het sexen, ranzige verhalen en het scheten laten overkwam
dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Roguee het volgende:
[..]
haha zij stuurt hem wel door denk ik
[..]
Jazeker!
Een kakkerlak voor een miljoen , nee zal dat niet doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef akveor het volgende:
Eten of je bent je miljoen kwijt.
Was dat niet stiekem over Karim?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Joannaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, dás een goeie![]()
kan alleen maar afkomstig zijn van een slimme Joannafan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |